abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55719520
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat heeft Huub zelf aangegeven.
En kan ik inkomen dat neuken zonder gevoel niet nuchter gaat
Snap niet dat Huub denkt dat hij daar hoog mee scoort.
Hij stond wat mij betrefd absoluut voor lul(wat k niet erg vond) ik heb de aflevering toch gezien met oud en nieuw , ik was toch te nieuwsgierig
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:17:10 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719786
Wat zit Brian te doen?
Hij en Amanda kijken steeds zo schichtig om zich heen?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:18:53 #53
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719828
Het lijkt erop alsof Brian de teennagels van Amanda aan het knippen is, yuk.......
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:18:55 #54
135305 beequeen
Lost.
pi_55719829
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
Waarom belt hij die dan niet om te vragen hoe het met zijn ouders gaat?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:21:02 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719887
Huub - Luc komt niet meer terug en Selene is ook twijfelachtig
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:24:25 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55719969
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:21 schreef Dark het volgende:
Huub - Luc komt niet meer terug en Selene is ook twijfelachtig
Van Luc vind ik het wel jammer , van Selene niet
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:25:12 #57
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55719992
Amanda spoort echt niet!

Ze zit haar teennagels te knippen onder een kussen, ze is bang dat haar teennagels on cam komen.
Hetzelfde heeft ze met heur haar, alleen alles wat nep is, mag in beeld
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:28:47 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55720079
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Slappe hap dus. Toch heb ik het idee dat Jaap en Lieke vannacht echt niet doorhadden dat ze on cam waren en de Koffieman ons heeft laten meegenieten wat er werkelijk speelt, eigenlijk een lek dus. Dat is dan wel weer leuk.
Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.
pi_55720184
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Er zitten toch wat hiaten in het verhaal van Mike. Hij vertelt dat hij 2 broers en 1 zus heeft, die allemaal nog leven.
Hij heeft 15 jaar geleden voor het laatst contact met ze gehad ( hoe weet hij dan dat ze nog leven, vraag ik me dan af.)
Hij zegt dat hij geen telefoonnummers heeft maar zegt dat zijn broer een bekende juwelier is en een eigen zaak heeft.
zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/
Hij had het laatst over de achternaam Mulder in samenhang met zijn broer.
Goedemorgen :W
pi_55720229
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Jaap Lieke voor de gek aan het houden is, ook vannacht.
dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
pi_55720236
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familie
pi_55720281
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:33 schreef blomst het volgende:

[..]

zou dit zijn broer zijn? http://www.juweliermulder.nl/
Hij had het laatst over de achternaam Mulder in samenhang met zijn broer.
Ze hebben een chalet die te huur is, dus huisprobleem van Mikey ook opgelost!
pi_55720390
ijn meerdere juweliers die mulder heten, dus niet zeker of dit zijn broer is
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:42:10 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_55720396
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik denk dat hij van achter af en toe wat los moet laten, verhaal lijn rekken, en straks een ontmoeting met zijn familie
Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
― Mark Twain
pi_55720450
Huub....ga niet te zacht spreken want je wilt toch graag dat de streamers jouw zogenaamde eerlijke bedoelingen horen
Het ligt er zo duimendik bovenop...alles van zichzelf goedpraten...geen enkele blik naar binnen hoe hard hij is geweest
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55720457
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ooooooh, wacht even. Brian komt natuurlijk achter het telefoonnummer van die ouders en gaat met de eer strijken.
Dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb.
Straks bRian op de streems die in delfzijl aan het zoeken is naar de naam Lamet.
Dat slimme Brian daar op kwam, de redder in nood.
pi_55720479
Is er geen geluid op stream 3 en 4??
pi_55720509
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. Huub zei vanmorgen ook tegen Jaap dat hun plan zo geweldig was. Misschien had Huub wel door wat er in de slaapkamer besproken werd, dat dit het plan was van Huub en Jaap. Lieke heeft steeds niets door wanneer die 2 een plan hebben. Dat was ook al zo met de rijbewijs stemming. Waarschijnlijk hebben ze eerst gekeken of Lieke Huub wilde wegstemmen. Vond het al zo raar dat ze dit gingen doen, maar op die manier komt Huub de volgende keer bij de ontslagronde niet als een lul over als hij Lieke eruit stemt.
jaap weet donders goed dat lieke zeer onbetrouwbaar is, onder andere met stemmingen, inderdaad bijvoorbeeld met de rijbewijsstemming. lieke met al haar prachtige principes gunt amanda haar rijbewijs ipv een arme kansloze zwerver, en ze viel niet om te praten door J en H om mikey het rijbewijs te gunnen. hiermee verkoos lieke dus amanda boven J en H. welk principe van haar het nou eigenlijk was die haar er toe aanzette om mikey de dikke vinger te geven weet ik eigenlijk niet, ik kan er ook geen bedenken.

en als lieke een beetje nadenkt weet ze dat J en H per dag zo'n 12 uur samen zijn, dus dat J Lieke boven H verkiest is 0,0, plus als ze echt nadenkt snapt ze echt wel dat ze in de val van J en H aan het lopen is.
pi_55720516
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:46 schreef blomst het volgende:
Is er geen geluid op stream 3 en 4??
bij mij wel
pi_55720531
Dus de Huub-Lieke verhaallijn gaat gewoon vrolijk verder in 2008, en zal wel nog 3 weken doorgaan tot in ieder geval de volgende ontslagronde

Wanneer komt er eens een andere verhaallijn? Nu Luc en Selene ook weg zijn hou je niets meer over om naar te kijken...
pi_55720545
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:44 schreef riri het volgende:
Huub....ga niet te zacht spreken want je wilt toch graag dat de streamers jouw zogenaamde eerlijke bedoelingen horen
Het ligt er zo duimendik bovenop...alles van zichzelf goedpraten...geen enkele blik naar binnen hoe hard hij is geweest
Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55720558
Lieke stalkt nu Huub
pi_55720644
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, ik vind het knap dom. Als zij Amanda in de finale helpt dan helpt zij Brian ook gelijk. Of denk jij dat Amanda Brian laat gaan? Brian en Amanda vs Lieke. Wie denk jij wie eruit vliegt?
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brian
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 12:55:09 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_55720661
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je hos virus, hij zegt net zelf ik heb veel fouten gemaakt.
Het is maar net wat je wilt horen toch? Ik hoor hem geen dingen zeggen die hij niet eerder uitgesproken heeft en een flinke dosis zelfreflectie, Huub zoals ik hem ken dus.
― Mark Twain
pi_55720714
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef riri het volgende:
Ik denk dat Lieke met glans kan winnen van Brian
De voorkeursbehandeling die Brian tot nu toe gekregen heeft wijst anders uit. Bovendien krijgt Lieke nooit wat van de redaktie, wat toch een duidelijk signaal is dat ze Lieke niet zo heel erg belangrijk vinden. Bovendien zouden ze haar dan wel wat beter beschermt hebben tegen aanranding en fysiek geweld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')