quote:Op maandag 31 december 2007 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets minder dan 9 maanden geleden heb ik een "kopje koffie" gedronken bij Van der Valk met BE. Ik kan stinkie niet vaak genoeg feliciteren, het moet wel een héél erg knap kind zijn.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
Verboden vraag....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Geef je flesjes of ga je ook nog BV geven?
Omdat niemand zin heeft in, wederom, de aloude BV Vs flesjes discussie, die er ongetwijfeld van komt ..quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef Bluezz het volgende:Het was gewoon maar een vraag over de voeding hoor, geen kritiek of insinuerend bedoeld of zo!!!
Maar dat weet Mama BE wel
Ach.. ik weet meteen weer dat ik in OUD ben
Ik mis het wel een beetje om niet te kunnen 'oh, ik pak het wel even' of zo, maar er zit genoeg (spier)pijn in mijn lichaam om dat te remmen. Mooi hoor, die natuur!quote:Je doet het iid haske goed! Genieten is het he
En de rest heelt vanzelf.. pas wel op met te snel dingen doen, lang staan/lopen hoor, laat je maar gewoon ouderwets een week lang verwennen!!
Ik moest kijken hoe de man van Texel ook alweer heette, en toen had ik eerst Micha, Zoon van Texel en Noahquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijmen gaat normaal bij de naam Noah
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:43 schreef ArtyShock het volgende:
Zelfs een mini-stinkie is nog best groot...
ik zal de rechten zo even goed zettenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
psssst, sorry dat ik even stoor in de stilte van de nacht, ik weet dat jullie nu allang slapen na heel lang samen naar jullie wondertje te hebben gekeken en alwéér van die diepe dankbare zuchten hebben geslaakt!, ... maar ik wilde toch nog even wat kwijt qua FOK! baby zijnde :
Sasha Alexander, staat dus eigenlijk al meteen bij zijn geboorte op de lijst op Site Admin te worden.. niet geheel toevallig gekozen dus
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
psssst, sorry dat ik even stoor in de stilte van de nacht, ik weet dat jullie nu allang slapen na heel lang samen naar jullie wondertje te hebben gekeken en alwéér van die diepe dankbare zuchten hebben geslaakt!, ... maar ik wilde toch nog even wat kwijt qua FOK! baby zijnde :
Sasha Alexander, staat dus eigenlijk al meteen bij zijn geboorte op de lijst op Site Admin te worden.. niet geheel toevallig gekozen dus
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, ik snap jullie allemaal steeds beter, vrijwel elke ademteug is een kodak-momentje.![]()
En nu is het wachten op de volgens kerstdagen om Sasha en een kerstmannenpakje te zienquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, ik snap jullie allemaal steeds beter, vrijwel elke ademteug is een kodak-momentje.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de volgens kerstdagen om Sasha en een kerstmannenpakje te zien
Dat laatste is een fabeltje, als ik even voor mijn beurt mag spreken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
BE;
Ik heb wel enkele prangende vragen
- Heb je gehuild toen Sasha kwam?
- Hoe voelt moederschap?
- Heb je nog vieze dingen meegemaakt?
- Ben je de pijn snel vergeten?
Ok, je vraagt er zelf om!quote:
Nee, in eerste instantie niet, want het was echt even paniek met een hoop geduw en getrek. Toen de kamer daarna leeg was wel, toen heb ik volgens mij echt liggen jammeren 'Waar zijn ze nou? Als het maar goed gaat, laat het alsjeblieft goed gaan!' Dat was echt wel even heftig en niet dat geluzalige wat je op tv ziet.quote:- Heb je gehuild toen Sasha kwam?
Het voelt zoals ik het altijd gehoopt had.quote:- Hoe voelt moederschap?
quote:- Heb je nog vieze dingen meegemaakt?
De pijn van tijdens de bevalling kan ik al niet meer oproepen. Ik weet dat het vreselijk was, maar hoe vreselijk precies is al weer weg.quote:- Ben je de pijn snel vergeten?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef Yoni het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het zo goed gaat BE! En wat ben je alweer veel op FOK!Verslaafde!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet laten.![]()
Kan me niet concentreren op een boek of zo en waar een ander mss een half uurtje tv zou kijken voor de afleiding kijk ik hier.![]()
Maar het is wel even lekker dat ik me niet met lijstjes of dingen bezig hoef te houden.
Precies, ze heeft tenslotte al twee dagen kunnen 'luieren' (pun intended).quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nu is het wel weer genoeg geweest met dat geluier (wheheh) modden jij.
.
Goedzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hij had de naam zelf verzonnen dus het zou wel heel raar zijn als hij dat ging aanpassen.![]()
Maar a job well done!
Ja, mijn sig... ik moet nog op zoek naar een nieuw tellertje.
De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef leonieke het volgende:
BE je bent er nu en waarschijnlijk heb ik er helemaal over gelezen, maar uit welke film komt de naam nu?
En wat ik me al een tijdje afvroeg: is Alexander 'gewoon' de tweede naam die nooit gebruikt wordt of wordt jullie zoontje met beide namen aangesproken? (ik vraag me dat altijd af als ik namen zie passeren in Z&G)
Wat leuk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.
Maar dus niet verbonden met de peter? Hier in België heb je dat wel vaak. Ik heb bv als tweede naam de naam van mijn doopmeterquote:We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.
Zo... visite!
Initialen bedoel jequote:Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
Of kapitalenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Initialen bedoel je
dat is dan wrs idd S.A. <Achternaam Stinkie?> of achternaam BE, kan natuurlijk ook. Ze zijn niet getrouwd, toch?
Serieus?? Haha met al die namenzoekerij kwam ik steeds op Escape from Sobibor uit, maar ik dacht 'die zullen ze toch niet gekeken hebben bij een 2e date?'quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Sasha is dan ook een afgeleide van Alexander, net zoals Williams altijd Bills worden enzo (nouja, altijd, altijd altijd altijd)quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.
Echt hele mooi namen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.
Zo... visite!
Vooralsnog lijkt het ze weinig te doen. Ze lopen langs, snuffelen even en lopen weer verder.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe vinden de poezen het allemaal BE?
Ik kreeg geen keuze.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, Sasha is idd wel erg mooi afgebakken!
Lekker veel foto's maken van kleine sasha in grote wieg. vier maanden later is het grote sasha in kleine wieg
Ik had een vraagje: een collega van mij is ook onlangs bevallen (komt deze week terug van verlof, en haar kindje lag in aangezichtsligging en kon daardoor de spildraai niet maken. nu gaven de zkh-mensen (denk gyn) haar de optie vacuum of ks. ze heeft gekozen voor ks omdat vacuum slecht zou zijn voor het kind (heb het van de tweede hand, dus niet geheel accuraat). waarom heb jij gekozen voor vacuum en niet ks?
Het was dan ook geen date.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef nebelung het volgende:
[..]
Serieus?? Haha met al die namenzoekerij kwam ik steeds op Escape from Sobibor uit, maar ik dacht 'die zullen ze toch niet gekeken hebben bij een 2e date?'![]()
Klopt, toen we daarachter kwamen was het cirkeltje voor ons helemaal rond.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:16 schreef Pruk het volgende:
[..]
Sasha is dan ook een afgeleide van Alexander, net zoals Williams altijd Bills worden enzo (nouja, altijd, altijd altijd altijd)
S.A.O.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:18 schreef heijx het volgende:![]()
![]()
BE en Stinkie gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Hij ziet er als een heel lief mannetje uit.
Ik moet nog uitgebreid alles lezen, ik heb alleen even snel voor de foto's gespiekt want ik kom gek genoeg niet zo heel vaak op Fok op het moment. Misschien heeft het er mee te maken dat we gisteren het bed op klossen hebben gezet.
Gelukkig is Alexander dan niet de achternaam en jullie achternaam niet de 2e naam.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
S.A.O.
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen!quote:
Nou ja, het was meer een 'heb je zin om film te komen kijken vanavond'. De kat lag de hele avond tussen ons in. De eerste zoen was pas 3 dagen later.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:55 schreef nebelung het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen!![]()
![]()
Nou ja, wat geeft het, er is een BEebie van gekomen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik typ links nu, er hangt een jongetje aan mijn rechterpink die me niet wil laten gaan.
10-14 dagen dus dat valt heel erg mee. En we hoeven pas over 6 weken terug te zijn in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef beefcake het volgende:
Van harte met jullie Sasha![]()
Hoe lang moet zijn arm gefixeerd blijven? En moet hij binnenkort nog voor controle naar de kinderarts? Succes ermee, en ook met je eigen herstel BE!
Een geboren moeder, dat ben jequote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik typ links nu, er hangt een jongetje aan mijn rechterpink die me niet wil laten gaan.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben hem net samen in zijn eigen kamertje in bed gelegd, muziekje aan en 2 sentimentele ouders.![]()
Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef Lemijn het volgende:
Nee, ik denk dat je 'Lucie' bedoelde. De dochter van een vriendin van Reinie die uit het raam sprong. Reinie heeft toen een tijdje voor haar gezorgd.quote:[..]
Ah, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan
Dan komen hierbij ook mijn vragen:
- heb je MCW nog afgekeken? kan je het je herinneren?bestaat die Liedje nou?
Dat niet, maar hij fluisterde vanmiddag wel 'zullen we er snel nog eentje maken, dan blijft de kraamverzorgster nog wat langer misschien'.quote:- heeft stinkie al gezegd 'dit hadden we veeeel eerder moeten doen!'?
Nee, ik vind het helemaal niet eng. Maar ik ben al zolang zoveel met kindjes bezig geweest dat ik wat dat betreft wel veel weet.quote:- vind je het eng? het nu zelf doen en überhaupt een kind hebben waar je verantwoordelijk voor bent
Irl vorige week nog tegen vrienden, maar daar was stinkie bij, die deed zelf mee met te duidelijke hints geven.quote:- hoevaak was de naam er al uitgeflapt?
Ehm nee... hier kan je niet nuchter over praten.quote:- kan je, behalve dat gezwijmel, nog iets ontnuchterends zeggen voor de rammelaars en andere wachtenden?
Gaat helemaal goed komen!quote:Geniet-ze!
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de tv maar uitgezet want alles raakt je ineens 'doe een wens', 'hart van nederland', 'extreme homemakeover'...
Heel fijn dat je dat bij je huisarts ook kan doen, voor je gemoedstoestand! 6 weken is soms best lang als het om je kindje gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10-14 dagen dus dat valt heel erg mee. En we hoeven pas over 6 weken terug te zijn in het ziekenhuis.
Mss dat ik het zelf in de tussentijd nog even laat nakijken bij de ha, maar het hoeft niet per sé.
Ahw wat heerlijk!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
haha hier nog zo'n vaatdoek!! Ik jank al als ik een reclame van straathondjes in roemenië zie!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb.
Ik ben in deze topic ook een lurkster, vind je toch niet erg hé BE.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben hem net samen in zijn eigen kamertje in bed gelegd, muziekje aan en 2 sentimentele ouders.![]()
Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
stinkie wilde bij mij al een infuus aan leggen bij All you need vorige week, lekker hoor, die hormonen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb.
Weet je dat ik dat allemaal in eerste instantie gewoon vergeten was. Ik heb vanmorgen heerlijk osseworst op brood gehad en net 2 witte puntjes filet americain op!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:40 schreef Lishe het volgende:
BE, hoe was de kalfsfilet??
Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:27 schreef Vivi het volgende:
Papa's eerste zwemles?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:26 schreef Skaai het volgende:
Het geboortekaartje is prachtig. *trots neerzet*
Ik snap de hint al hoor...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.
Oh my God... jullie noemen elkaar papa en mama....quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen fluistert papa mij net in <knip>
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik snap de hint al hoor...![]()
Hoe vinden de ooms, tante's, opa's en oma's het? Of heb je je voordeur nog gebarricardeerd?
Ah nu wel een keer meteen het goeie adresquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja echt... Ik heb geen tv meer nodig.
Btw... ontzettend bedankt voor jullie 'pakje' (dubbelop dus).
Echt heel erg leuk!![]()
*aansluitquote:
Wauw!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
Het kaartje is geweldig! (voor de kijkers thuis, het is helemaal in het thema van de kinderkamer)
ja ik heb altijd hele goede tipsquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Miss_S, heb je anders nog tips voor BE tav. het moederschap.
Ik lekker ooook hoorquote:
Ze sopt als een bezetene (incl. bed enzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef marlieske het volgende:
BE en Stinkie gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, beetje laat ik weet het maar tja druk druk druk.... (jullie krijgen dat ook) Mooie naam en geweldige foto's, wees zuinig op jullie kleine kereltje.
Geniet van elkaar en van de luxe van een kraammevrouw hopelijk heb je er een die goed stofzuigt en ontbijt op bed brengt dan heb je er een die 200% beter is als de onze
Ik heb een opzetje gemaakt en dat toen naar mijn design-vriendinnetje gestuurd en die heeft hem getweakt. Die figuren met de dunne lijntjes die steeds terugkomen komen bijv. bij haar vandaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi kaartje BE en Stinkie![]()
Heb jij de kaartjes zelf ontworpen ? !
Leuk gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een opzetje gemaakt en dat toen naar mijn design-vriendinnetje gestuurd en die heeft hem getweakt. Die figuren met de dunne lijntjes die steeds terugkomen komen bijv. bij haar vandaan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Dude! Jullie kado'tje!![]()
![]()
Ik moest zo lachen, echt iets voor jou om te vinden en toepasselijker kan vrijwel niet!
Ik zal er morgen voor de nieuwsgierigen een foto van maken, maar het zijn dus werkhandschoenen in kinderformaat! Zo gaaf en zo stoer!
Ja gevonden hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je het gevonden? Anders PM ik het wel even, want het is al een paar keer langs gekomen.
Oh die zijn zo leuk, Yoram heeft ze ook, hij heeft ook zo'n overal, hij noemt het zijn werkpak en daar moesten natuurlijk werkhandschoenen bij. Ik weet wel wie ik blij kan maken met zijn pak als hij er uit gegroeid is!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Dude! Jullie kado'tje!![]()
![]()
Ik moest zo lachen, echt iets voor jou om te vinden en toepasselijker kan vrijwel niet!
Ik zal er morgen voor de nieuwsgierigen een foto van maken, maar het zijn dus werkhandschoenen in kinderformaat! Zo gaaf en zo stoer!
Nlou, ik wilde net even komen opscheppen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het snachts eigenlijk?
meid ik moet altijd om jou humor lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, ik eis een foto van kind en handschoenen![]()
Alsjeblieftalsjeeventijdzouhebbenandersnietnatuurlijk
Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is geloof ik al weer achterhaald, dat van die venkelthee.
Ja, en dan met dat pakje aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, ik eis een foto van kind en handschoenen![]()
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mij
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef Vivi het volgende:
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilus![]()
Dat is een homeopatisch poedertje wat de darmrijping sneller laat verlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87
Oh echt waar joh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef pinquit het volgende:
max had ook zn sleutelbeen gebroken, maar daar kwam ik pas na een week achterhij heeft er geen last aan gehad gelukkig.
Toch wel zielig hé BE! Maar als het moet dan moet het.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
2 weekjes Haaibaaike, en dan de laatste paar daagjes zo af en toe eens los om te wennen waarschijnlijk.
Net anderhalf uur met hem op mijn borst gelegen.![]()
Ontroostbaar en dat hielp. Wel lief hoor.
Maar die blik heeft 'ie echt van z'n mama!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:13 schreef Bluezz het volgende:
*zingt* het is een mengelmoes, een mengelmoes
Nee, dan had ik wel 'aan' mijn borst gezegd ipv 'op'. Nee, gewoon lekker bovenop me liggen met dat heerlijke warme zachte koppie in mijn nek.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch wel zielig hé BE! Maar als het moet dan moet het.
Ohh was ie ontroosbaar.Dus je geeft hem borstvoeding
of begrijp ik verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |