abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:40:24 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55720361
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
BE;

Ik heb wel enkele prangende vragen
Ok, je vraagt er zelf om!
quote:
- Heb je gehuild toen Sasha kwam?
Nee, in eerste instantie niet, want het was echt even paniek met een hoop geduw en getrek. Toen de kamer daarna leeg was wel, toen heb ik volgens mij echt liggen jammeren 'Waar zijn ze nou? Als het maar goed gaat, laat het alsjeblieft goed gaan!' Dat was echt wel even heftig en niet dat geluzalige wat je op tv ziet.
quote:
- Hoe voelt moederschap?
Het voelt zoals ik het altijd gehoopt had.
Ik ben smoorverliefd op dat kleine jongetje, maar ook echt smoorverliefd op die grote vent. Het voelt zo sterk, zo 'wij horen bij elkaar'. Als ik had geweten dat het zo zou zijn zou ik al die jaren nog harder gerammeld hebben.
quote:
- Heb je nog vieze dingen meegemaakt?

Alles wat je tot nu toe hebt gelezen in de topics is waar... ontlasting (wat je overigens echt niet boeit), golven vruchtwater, bloed, jouw bloed op het hoofdje van je kindje wat je dan dus 2 dagen later nog ruikt (ook dat boeit niet) etc. etc.
quote:
- Ben je de pijn snel vergeten?
De pijn van tijdens de bevalling kan ik al niet meer oproepen. Ik weet dat het vreselijk was, maar hoe vreselijk precies is al weer weg.
Er komt wel andere pijn voor in de plaats hoor, de boel is gewoon behoorlijk bont en blauw (althans, bij mij niet dan toevallig, maar het kan echt pimpelpaars worden) en er zitten hechtingen etc. etc.
Daarnaast flinke spierpijn van het schrapzetten voor/tegen het geweld.

Zo beter?
Maar echt... lees mijn stukje bij 'hoe voelt het moederschap' nog eens aan... het klinkt als een heel fout cliché, maar het is het echt waard.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:46:47 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55720485
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef Yoni het volgende:

Fijn dat het zo goed gaat BE! En wat ben je alweer veel op FOK! Verslaafde!
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten.
Kan me niet concentreren op een boek of zo en waar een ander mss een half uurtje tv zou kijken voor de afleiding kijk ik hier.
Maar het is wel even lekker dat ik me niet met lijstjes of dingen bezig hoef te houden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:50:07 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55720537
Ja, nu is het wel weer genoeg geweest met dat geluier (wheheh) modden jij .

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55721308
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nu is het wel weer genoeg geweest met dat geluier (wheheh) modden jij .

.
Precies, ze heeft tenslotte al twee dagen kunnen 'luieren' (pun intended).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_55721438
Oh Be, wat een mooi mannetje heb je daar, lekker de hele dag naar kijken! En ondertussen flink wat kiekjes schieten voor ons!!!

Heeft Stinkie de job met aangeven volbracht???? (hoorde laatst een verhaal over iemand die de naam niet leuk genoeg vond en het nog even zelf veranderde..!!!)

Geniet er maar lekker van, en kalm aan met je pimpelpaarse gebeuren, wat een heftigheid zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55721506
BE Verander je onderschrift eens! Je bent toch niet zwanger meer!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:31:37 #107
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55721517
*vanaf werk*

Oooh BE wat een lekker babytje, heerlijke wangetjes en hij lijkt heel tevreden op die foto's
Heerlijk dat het zo goed gaat, en dat het nog leuker is dan je je altijd al had voorgesteld!

Dat je echt antwoordt geeft op die vragen haha, wel erg leuk om te weten, zulke dingen vraag ik me dan ook af maar zou het nooit durven vragen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:06:43 #108
136283 knars
Teethgrinder
pi_55722334
weer een stadsgenootje erbij
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:01:54 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55723642
Karin, hij had de naam zelf verzonnen dus het zou wel heel raar zijn als hij dat ging aanpassen.
Maar a job well done!

Ja, mijn sig... ik moet nog op zoek naar een nieuw tellertje.
pi_55723768
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hij had de naam zelf verzonnen dus het zou wel heel raar zijn als hij dat ging aanpassen.
Maar a job well done!

Ja, mijn sig... ik moet nog op zoek naar een nieuw tellertje.
Goedzo
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55723850
BE en stinkie, een verlaat gefeliciteerd met jullie mooie zoon. geniet van de mooie momentjes met jullie drieen.

voor jullie kom ik wel even uit de lurkstand en durf ik even te posten in OUD (rent heel snel weer weg, en denkt: niemand heeft dit gezien, toch?)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55723887
BE je bent er nu en waarschijnlijk heb ik er helemaal over gelezen, maar uit welke film komt de naam nu?

En wat ik me al een tijdje afvroeg: is Alexander 'gewoon' de tweede naam die nooit gebruikt wordt of wordt jullie zoontje met beide namen aangesproken? (ik vraag me dat altijd af als ik namen zie passeren in Z&G)
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:17:20 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55723999
Hoe vinden de poezen het allemaal BE?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:17:27 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55724005
BE, Sasha is idd wel erg mooi afgebakken!
Lekker veel foto's maken van kleine sasha in grote wieg. vier maanden later is het grote sasha in kleine wieg

Ik had een vraagje: een collega van mij is ook onlangs bevallen (komt deze week terug van verlof, en haar kindje lag in aangezichtsligging en kon daardoor de spildraai niet maken. nu gaven de zkh-mensen (denk gyn) haar de optie vacuum of ks. ze heeft gekozen voor ks omdat vacuum slecht zou zijn voor het kind (heb het van de tweede hand, dus niet geheel accuraat). waarom heb jij gekozen voor vacuum en niet ks?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:19:57 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55724070
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef leonieke het volgende:
BE je bent er nu en waarschijnlijk heb ik er helemaal over gelezen, maar uit welke film komt de naam nu?

En wat ik me al een tijdje afvroeg: is Alexander 'gewoon' de tweede naam die nooit gebruikt wordt of wordt jullie zoontje met beide namen aangesproken? (ik vraag me dat altijd af als ik namen zie passeren in Z&G)
De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.

We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.

Zo... visite!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:23:29 #116
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55724158
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55724263
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.
Wat leuk! En wat een toeval
quote:
We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.

Zo... visite!
Maar dus niet verbonden met de peter? Hier in België heb je dat wel vaak. Ik heb bv als tweede naam de naam van mijn doopmeter
pi_55724326
Ooh BE, wat heb je een vreselijk lief en mooi kindje... Ik kan me je gevoel goed voorstellen, dat je je zo sterk 'samen' voelt met je grote en kleine vent!

Geniet er maar lekker van!! En veel plezier met alle kraamvisite!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_55724448
BE je klinkt zo enorm rozewolkerig dat zelfs personen die geen kinderen willen gaan twijfelen volgens mij !
Het maakt dat ik nóg meer zin krijg in m`n eigen urretje straks ^_^
Ben zo blij voor je dat je zo poistief klinkt na wat eigenlijk best een helse bevalling was!
Saartje
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:56:40 #120
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55724945
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
Initialen bedoel je
dat is dan wrs idd S.A. <Achternaam Stinkie?> of achternaam BE, kan natuurlijk ook. Ze zijn niet getrouwd, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 2 januari 2008 @ 16:10:03 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55725222
Jawel, BE en Stinkie zijn wel getrouwd
pi_55725398
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Initialen bedoel je
dat is dan wrs idd S.A. <Achternaam Stinkie?> of achternaam BE, kan natuurlijk ook. Ze zijn niet getrouwd, toch?
Of kapitalen
pi_55725411
quote:

[..]

Serieus?? Haha met al die namenzoekerij kwam ik steeds op Escape from Sobibor uit, maar ik dacht 'die zullen ze toch niet gekeken hebben bij een 2e date?'
Variety is the spice of life
pi_55725570
Wat een schitterende zoon!!!

Wat zal hij lekker slapen in zijn geweldige kamer met hang wieg
Heel veel geluk samen!
pi_55726456
quote:

[..]

Sasha is dan ook een afgeleide van Alexander, net zoals Williams altijd Bills worden enzo (nouja, altijd, altijd altijd altijd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')