abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:46:47 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55720485
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef Yoni het volgende:

Fijn dat het zo goed gaat BE! En wat ben je alweer veel op FOK! Verslaafde!
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon niet laten.
Kan me niet concentreren op een boek of zo en waar een ander mss een half uurtje tv zou kijken voor de afleiding kijk ik hier.
Maar het is wel even lekker dat ik me niet met lijstjes of dingen bezig hoef te houden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:50:07 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55720537
Ja, nu is het wel weer genoeg geweest met dat geluier (wheheh) modden jij .

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55721308
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nu is het wel weer genoeg geweest met dat geluier (wheheh) modden jij .

.
Precies, ze heeft tenslotte al twee dagen kunnen 'luieren' (pun intended).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_55721438
Oh Be, wat een mooi mannetje heb je daar, lekker de hele dag naar kijken! En ondertussen flink wat kiekjes schieten voor ons!!!

Heeft Stinkie de job met aangeven volbracht???? (hoorde laatst een verhaal over iemand die de naam niet leuk genoeg vond en het nog even zelf veranderde..!!!)

Geniet er maar lekker van, en kalm aan met je pimpelpaarse gebeuren, wat een heftigheid zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55721506
BE Verander je onderschrift eens! Je bent toch niet zwanger meer!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:31:37 #107
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55721517
*vanaf werk*

Oooh BE wat een lekker babytje, heerlijke wangetjes en hij lijkt heel tevreden op die foto's
Heerlijk dat het zo goed gaat, en dat het nog leuker is dan je je altijd al had voorgesteld!

Dat je echt antwoordt geeft op die vragen haha, wel erg leuk om te weten, zulke dingen vraag ik me dan ook af maar zou het nooit durven vragen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:06:43 #108
136283 knars
Teethgrinder
pi_55722334
weer een stadsgenootje erbij
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:01:54 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55723642
Karin, hij had de naam zelf verzonnen dus het zou wel heel raar zijn als hij dat ging aanpassen.
Maar a job well done!

Ja, mijn sig... ik moet nog op zoek naar een nieuw tellertje.
pi_55723768
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, hij had de naam zelf verzonnen dus het zou wel heel raar zijn als hij dat ging aanpassen.
Maar a job well done!

Ja, mijn sig... ik moet nog op zoek naar een nieuw tellertje.
Goedzo
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55723850
BE en stinkie, een verlaat gefeliciteerd met jullie mooie zoon. geniet van de mooie momentjes met jullie drieen.

voor jullie kom ik wel even uit de lurkstand en durf ik even te posten in OUD (rent heel snel weer weg, en denkt: niemand heeft dit gezien, toch?)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55723887
BE je bent er nu en waarschijnlijk heb ik er helemaal over gelezen, maar uit welke film komt de naam nu?

En wat ik me al een tijdje afvroeg: is Alexander 'gewoon' de tweede naam die nooit gebruikt wordt of wordt jullie zoontje met beide namen aangesproken? (ik vraag me dat altijd af als ik namen zie passeren in Z&G)
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:17:20 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55723999
Hoe vinden de poezen het allemaal BE?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:17:27 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55724005
BE, Sasha is idd wel erg mooi afgebakken!
Lekker veel foto's maken van kleine sasha in grote wieg. vier maanden later is het grote sasha in kleine wieg

Ik had een vraagje: een collega van mij is ook onlangs bevallen (komt deze week terug van verlof, en haar kindje lag in aangezichtsligging en kon daardoor de spildraai niet maken. nu gaven de zkh-mensen (denk gyn) haar de optie vacuum of ks. ze heeft gekozen voor ks omdat vacuum slecht zou zijn voor het kind (heb het van de tweede hand, dus niet geheel accuraat). waarom heb jij gekozen voor vacuum en niet ks?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:19:57 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55724070
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:12 schreef leonieke het volgende:
BE je bent er nu en waarschijnlijk heb ik er helemaal over gelezen, maar uit welke film komt de naam nu?

En wat ik me al een tijdje afvroeg: is Alexander 'gewoon' de tweede naam die nooit gebruikt wordt of wordt jullie zoontje met beide namen aangesproken? (ik vraag me dat altijd af als ik namen zie passeren in Z&G)
De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.

We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.

Zo... visite!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:23:29 #116
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55724158
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55724263
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

De naam komt van de acteur Sasha Mitchell, en Ferry die noemde hem toen we de film 'Escape from Sobibor' zaten te kijken. Rutger Hauer speelde daarin "Alexander 'Sasha' Pechersky".
Zo kwamen we op Sasha, later is Alexander erbij gekomen omdat ik dat een hele mooie naam vind. En pas daarna keken we weer een keer naar de naam uit de film en toen kwamen we achter de link tussen de namen die het net wat specialer maakt.
Wat leuk! En wat een toeval
quote:
We zullen zijn naam niet gebruiken in het dagelijks leven maar we wilden wel allebei dat hij 2 namen kreeg. Mocht hij Sasha nou niets vinden dan kan hij daar nog wat mee. En het staat iets beter vind ik, een 2e naam, gewoon puur gevoelsmatig.

Zo... visite!
Maar dus niet verbonden met de peter? Hier in België heb je dat wel vaak. Ik heb bv als tweede naam de naam van mijn doopmeter
pi_55724326
Ooh BE, wat heb je een vreselijk lief en mooi kindje... Ik kan me je gevoel goed voorstellen, dat je je zo sterk 'samen' voelt met je grote en kleine vent!

Geniet er maar lekker van!! En veel plezier met alle kraamvisite!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_55724448
BE je klinkt zo enorm rozewolkerig dat zelfs personen die geen kinderen willen gaan twijfelen volgens mij !
Het maakt dat ik nóg meer zin krijg in m`n eigen urretje straks ^_^
Ben zo blij voor je dat je zo poistief klinkt na wat eigenlijk best een helse bevalling was!
Saartje
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:56:40 #120
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55724945
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, wat zijn nou zijn uiteindelijke kapitalen dan? Als ik dan toch nu alles al weet wil ik dan ook wel graag weten. S.A.?.
Initialen bedoel je
dat is dan wrs idd S.A. <Achternaam Stinkie?> of achternaam BE, kan natuurlijk ook. Ze zijn niet getrouwd, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 2 januari 2008 @ 16:10:03 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55725222
Jawel, BE en Stinkie zijn wel getrouwd
pi_55725398
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Initialen bedoel je
dat is dan wrs idd S.A. <Achternaam Stinkie?> of achternaam BE, kan natuurlijk ook. Ze zijn niet getrouwd, toch?
Of kapitalen
pi_55725411
quote:

[..]

Serieus?? Haha met al die namenzoekerij kwam ik steeds op Escape from Sobibor uit, maar ik dacht 'die zullen ze toch niet gekeken hebben bij een 2e date?'
Variety is the spice of life
pi_55725570
Wat een schitterende zoon!!!

Wat zal hij lekker slapen in zijn geweldige kamer met hang wieg
Heel veel geluk samen!
pi_55726456
quote:

[..]

Sasha is dan ook een afgeleide van Alexander, net zoals Williams altijd Bills worden enzo (nouja, altijd, altijd altijd altijd)
pi_55727067
quote:

[..]

Zo... visite!
Echt hele mooi namen.
mijn broer(tje) heeft Alexander, ik ben zelf helemaal waus van die naam, als wij een jongetje hadden gekregen was Alexander ook de middelste naam geweest
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:13:30 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55729607
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe vinden de poezen het allemaal BE?
Vooralsnog lijkt het ze weinig te doen. Ze lopen langs, snuffelen even en lopen weer verder.
Mowgli mist mij wel enorm als ze de kans krijgt sneakt ze naar boven en komt sloeren op bed. Als het niet voor Janus' gesproei geweest was had dat verder ook geen probleem geweest, maar nu houden we ze beide maar beneden.

Helaas hebben ze wel zondag/maandag-nacht en in de oudejaarsnacht in de woonkamer geplast op verschillende plekken. Wrsch Mowgli nu ook uit stress, kan gebeuren, alleen stinkie kan nu de bank gaan soppen, die stinkt. Maar goed.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:17 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, Sasha is idd wel erg mooi afgebakken!
Lekker veel foto's maken van kleine sasha in grote wieg. vier maanden later is het grote sasha in kleine wieg

Ik had een vraagje: een collega van mij is ook onlangs bevallen (komt deze week terug van verlof, en haar kindje lag in aangezichtsligging en kon daardoor de spildraai niet maken. nu gaven de zkh-mensen (denk gyn) haar de optie vacuum of ks. ze heeft gekozen voor ks omdat vacuum slecht zou zijn voor het kind (heb het van de tweede hand, dus niet geheel accuraat). waarom heb jij gekozen voor vacuum en niet ks?
Ik kreeg geen keuze.
Het was bij Sasha ook geen aangezichtsligging, wat dan wel weet ik niet precies, maar mss niet helemaal dwars in het eerste ovaal van het bekken.
Iig. toen de ruggeprik niet lukte zei ik: 'doe maareen ks'. Dat hebben ze toen wel besproken, maar ze wilden toen eerst de pethidine proberen. Op dat moment was er ook nog geen idee dat hij zo groot was. de ontsluiting wilde niet vorderen en ik had pers-weeen, meer was er nog niet. Zij schrokken zelf ook toen ze die bolle toet zagen verschijnen, maar ja, toen moesten ze wel door.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:18:38 #128
5673 heijx
Qui que boue
pi_55729721
BE en Stinkie gefeliciteerd!
Hij ziet er als een heel lief mannetje uit.

Ik moet nog uitgebreid alles lezen, ik heb alleen even snel voor de foto's gespiekt want ik kom gek genoeg niet zo heel vaak op Fok op het moment. Misschien heeft het er mee te maken dat we gisteren het bed op klossen hebben gezet.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:20:26 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55729764
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:19 schreef nebelung het volgende:

[..]

Serieus?? Haha met al die namenzoekerij kwam ik steeds op Escape from Sobibor uit, maar ik dacht 'die zullen ze toch niet gekeken hebben bij een 2e date?'
Het was dan ook geen date.
Maar ja... vreemde keuze, maar wel een goeie film.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:16 schreef Pruk het volgende:

[..]

Sasha is dan ook een afgeleide van Alexander, net zoals Williams altijd Bills worden enzo (nouja, altijd, altijd altijd altijd)
Klopt, toen we daarachter kwamen was het cirkeltje voor ons helemaal rond.
Had stinkie (of iemand anders) al gemeld ergens dacht ik ook.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
S.A.O.
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:21:29 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55729795
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:18 schreef heijx het volgende:
BE en Stinkie gefeliciteerd!
Hij ziet er als een heel lief mannetje uit.

Ik moet nog uitgebreid alles lezen, ik heb alleen even snel voor de foto's gespiekt want ik kom gek genoeg niet zo heel vaak op Fok op het moment. Misschien heeft het er mee te maken dat we gisteren het bed op klossen hebben gezet.

Jullie gaan zo'n gave tijd tegemoed!
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 20:49:11 #131
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55730476
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
S.A.O.
Gelukkig is Alexander dan niet de achternaam en jullie achternaam niet de 2e naam.
S.O.A staat zo ongelukkig .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:51:14 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55730529
Of Alexander de eerste naam en Sasha de tweede en dan O.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 20:52:47 #133
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55730572
Bwehehehe .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_55730627
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

Het was dan ook geen date.
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen!

Nou ja, wat geeft het, er is een BEebie van gekomen
Variety is the spice of life
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:00:17 #135
103793 kozakken
Living the life
pi_55730753
Jonne (ook 9 pond) zat ook vast achter mijn bekken. Juist vanwege z'n grootte.
Alleen bij mij konden ze toch nog een draaitje maken zodat hij toch erachter weg schoot.
(Met Romme was de weg al gebaand )

Wat heb je daar een prachtig mannetje! (en laat niemand nou je vertellen dat het zo'n joekel is hoor.
9-ponders zijn ook kleine prachtige liefjes en geen beertjes, geen reuzen en geen bijna-peuters )
Wat een prachtig mannetje
pi_55730783
Van harte met jullie Sasha

Hoe lang moet zijn arm gefixeerd blijven? En moet hij binnenkort nog voor controle naar de kinderarts? Succes ermee, en ook met je eigen herstel BE!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:03:53 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55730831
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:55 schreef nebelung het volgende:

[..]

Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen!

Nou ja, wat geeft het, er is een BEebie van gekomen
Nou ja, het was meer een 'heb je zin om film te komen kijken vanavond'. De kat lag de hele avond tussen ons in. De eerste zoen was pas 3 dagen later.
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:06:26 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55730884
Ik typ links nu, er hangt een jongetje aan mijn rechterpink die me niet wil laten gaan.
pi_55730944
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik typ links nu, er hangt een jongetje aan mijn rechterpink die me niet wil laten gaan.
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:10:01 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55730970
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:01 schreef beefcake het volgende:
Van harte met jullie Sasha

Hoe lang moet zijn arm gefixeerd blijven? En moet hij binnenkort nog voor controle naar de kinderarts? Succes ermee, en ook met je eigen herstel BE!
10-14 dagen dus dat valt heel erg mee. En we hoeven pas over 6 weken terug te zijn in het ziekenhuis.
Mss dat ik het zelf in de tussentijd nog even laat nakijken bij de ha, maar het hoeft niet per sé.
pi_55731069
quote:
Een geboren moeder, dat ben je
pi_55731428
BE, wat klink je heerlijk!!!!!!!!!!! En wat een mooi manneke toch!!

*lief traantje wegpinkt*
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55731433
Gefeliciteerd met jullie mooie jongetje.

Ik vind zijn naam ook erg mooi, leuk ook om te lezen hoe jullie eraan zijn gekomen.

Geniet er lekker van met zijn drieen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:47:09 #144
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_55731926
quote:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:04:10 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55732334

We hebben hem net samen in zijn eigen kamertje in bed gelegd, muziekje aan en 2 sentimentele ouders.

Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
pi_55732500
blijft lief!
Voices tell me I'm the shit.
pi_55732517
Nou ook maar even een lurker dan Van Harte BE
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:13:31 #148
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55732579
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:

We hebben hem net samen in zijn eigen kamertje in bed gelegd, muziekje aan en 2 sentimentele ouders.

Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
Ah, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan

Dan komen hierbij ook mijn vragen:

- heb je MCW nog afgekeken? kan je het je herinneren? bestaat die Liedje nou?
- heeft stinkie al gezegd 'dit hadden we veeeel eerder moeten doen!'?
- vind je het eng? het nu zelf doen en überhaupt een kind hebben waar je verantwoordelijk voor bent
- hoevaak was de naam er al uitgeflapt?
- kan je, behalve dat gezwijmel, nog iets ontnuchterends zeggen voor de rammelaars en andere wachtenden?

Geniet-ze!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:21:24 #149
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_55732802
Veul te laat maar toch...

BE en Stinkie van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
I'm getting too old for this....
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:23:57 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55732858
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:27:17 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55732957
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef Lemijn het volgende:
quote:
[..]

Ah, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan

Dan komen hierbij ook mijn vragen:

- heb je MCW nog afgekeken? kan je het je herinneren? bestaat die Liedje nou?
Nee, ik denk dat je 'Lucie' bedoelde. De dochter van een vriendin van Reinie die uit het raam sprong. Reinie heeft toen een tijdje voor haar gezorgd.
En ja... ik heb hem af gezien... echt op het nippertje!
quote:
- heeft stinkie al gezegd 'dit hadden we veeeel eerder moeten doen!'?
Dat niet, maar hij fluisterde vanmiddag wel 'zullen we er snel nog eentje maken, dan blijft de kraamverzorgster nog wat langer misschien'.
quote:
- vind je het eng? het nu zelf doen en überhaupt een kind hebben waar je verantwoordelijk voor bent
Nee, ik vind het helemaal niet eng. Maar ik ben al zolang zoveel met kindjes bezig geweest dat ik wat dat betreft wel veel weet.
Nu hij van mij is is dat wel wat gekker, want als hij nu zijn flesje niet op drinkt is er geen 'mama' waar ik naar kan kijken voor een oplossing. Maar vooralsnog heeft dat nog geen gekke dingen opgeleverd.
quote:
- hoevaak was de naam er al uitgeflapt?
Irl vorige week nog tegen vrienden, maar daar was stinkie bij, die deed zelf mee met te duidelijke hints geven.
quote:
- kan je, behalve dat gezwijmel, nog iets ontnuchterends zeggen voor de rammelaars en andere wachtenden?
Ehm nee... hier kan je niet nuchter over praten.
Ik heb net de tv maar uitgezet want alles raakt je ineens 'doe een wens', 'hart van nederland', 'extreme homemakeover'... allemaal zielige kindjes en al die kindjes gun je juist de hele wereld aan geluk. Dat een beetje.
quote:
Geniet-ze!
Gaat helemaal goed komen!

Havoc!
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:37:47 #152
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55733200

Wij lurkerts zijn ook best lief.

Wat is het toch een prachtig ventje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_55733238
Zucht ik wil ook.. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten
Edit: wat een leuke foto van papa met zijn zoon trouwens! Trots straalt er vanaf
pi_55733572
Geweldig hoe je iedereen z'n vragen ook beantwoord
Je klinkt echt overgelukkig, wat superfijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:01:57 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_55733863
ik kijk net naar je banner BE, "Sasha is 2 days old"
stormy waters...
sailin'
pi_55734092
Oooohh BE! Wat een heerlijk ventje! Stinkie, je hebt er wat moois van gebakken hoor! Geniet van die prachtknul
Back in business.
  † In Memoriam † woensdag 2 januari 2008 @ 23:10:30 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55734138
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb net de tv maar uitgezet want alles raakt je ineens 'doe een wens', 'hart van nederland', 'extreme homemakeover'...
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb .
pi_55735430
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

10-14 dagen dus dat valt heel erg mee. En we hoeven pas over 6 weken terug te zijn in het ziekenhuis.
Mss dat ik het zelf in de tussentijd nog even laat nakijken bij de ha, maar het hoeft niet per sé.
Heel fijn dat je dat bij je huisarts ook kan doen, voor je gemoedstoestand! 6 weken is soms best lang als het om je kindje gaat [cliché]En ook weer zo kort, ze veranderen zo snel![/cliché]

Prachtige foto's trouwens joh, spam maar lekker door hoor
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_55735745
quote:
Ahw wat heerlijk!!
Nu is het kamertje helemaal "af" met zo'n geweldig ventje erin! Lijkt me zo'n schitterend gezicht dat mopje in die hang wieg!

word door jou opnieuw helemaal aangestoken, heb vanacht weer gedroomd dat ik bevallen was het was een meisje. Ik had dr in m'n eentje heel vlug een naam gegeven en na een uur had ik spijt want ze had niet DE naam die we wilde...wat een slechte droom he. Maar hopelijk kan ik ook snel hier blij melden dat we een klein wondertje verwachten. Jouw verhalen maken mij nóg ongeduldiger je komt zó gelukkig over! Mag ook wel met zo'n schitterend ventje hoor!!! Veel geluk met z'n 3tjes!!!!
pi_55735786
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:

[..]

Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb .
haha hier nog zo'n vaatdoek!! Ik jank al als ik een reclame van straathondjes in roemenië zie!
pi_55736411
Dan ook maar van nog een lurker: Gefeliciteerd BE! Echt een hele leuke naam ook.
pi_55738886
Hier een zeer trouwe lurker vanuit Kenia.
Door alle toestanden hier was internet de laatste dagen nogal onstabiel, vandaar dat ik wat laat ben. Maar ik geniet graag even mee van dit goede nieuws nu ik het internet weer op kan. Wát een mooi mannetje, en wat een leuke naam!!! Van harte gefeliciteerd!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:11:09 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_55741367
quote:

Ik ben in deze topic ook een lurkster, vind je toch niet erg hé BE.
Dat komt door dat menneke van jullie *smelt* weer

Fijn dat je blij bent en je man ook. Je straalt gewoon.
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:27:42 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55741684
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:

[..]

stinkie wilde bij mij al een infuus aan leggen bij All you need vorige week, lekker hoor, die hormonen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:40:10 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55743184
BE, hoe was de kalfsfilet??
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55743201
BE, spuit 11 reactie; maar van harte gefeliciteerd met jullie prachtige lieve zoon!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:06:26 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55743812
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:40 schreef Lishe het volgende:
BE, hoe was de kalfsfilet??
Weet je dat ik dat allemaal in eerste instantie gewoon vergeten was. Ik heb vanmorgen heerlijk osseworst op brood gehad en net 2 witte puntjes filet americain op! Heerlijk!

Strakjes foto's van papa's eerste zwemles, nu even een tukkie doen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:27:05 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55744206
Papa's eerste zwemles?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:31:49 #169
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55744307
Ja, nu ben ik ook nieuwsgierig!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55744505
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:27 schreef Vivi het volgende:
Papa's eerste zwemles?
Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 14:26:21 #171
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55745524
Het geboortekaartje is prachtig . *trots neerzet*
pi_55745675
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:26 schreef Skaai het volgende:
Het geboortekaartje is prachtig . *trots neerzet*
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 3 januari 2008 @ 14:41:48 #173
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55745839
Ooooh nu ben ik nieuwsgierig
pi_55746949
quote:
Ik snap de hint al hoor...

Hoe vinden de ooms, tante's, opa's en oma's het? Of heb je je voordeur nog gebarricardeerd?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:31:30 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55746966
Mooi kaartje!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:43:12 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55747273
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.
Klopt!
Alleen fluistert papa mij net in dat hij sowieso Sasha liever niet bloot online wil hebben ivm viezeriken enzo, dus ook niet met de boel kuis weggewerkt.
Sorry dus!

Oh, en daar gaat de bel weer...
Ik heb vanavond nog wel een ander foto'tje als goedmakertje.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-01-2008 17:04:01 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:43:18 #177
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55747274
* Noli. wacht geduldig op de foto's ook van het kaartje *
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:44:33 #178
58921 Day
You can fly!
pi_55747299
BE en Stinkie, van harte gefelictieerd!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:11:44 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55749476
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:

Alleen fluistert papa mij net in <knip>
Oh my God... jullie noemen elkaar papa en mama....

En een heel mooi kaartje zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:12:53 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55749493
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Ik snap de hint al hoor...

Hoe vinden de ooms, tante's, opa's en oma's het? Of heb je je voordeur nog gebarricardeerd?

De Opa's en Oma's en de 2 tantes en de grote nicht vinden het uiteraard helemaal prachtig. Alleen moeten ze nog een klein beetje geduld hebben. We hebben besloten om iig tot as zondag (1 week zeg maar) Sasha niet uit handen te geven ivm het schoudertje. Dus ze mogen tot nu toe alleen van een afstandje kijken.
Was ik oorspronkelijk niet van plan, maar voor Sasha is het gewoon prettiger nu om een beetje rust te hebben.

Noli, morgen komt het kaartje online. Ik wil eerst zeker zijn dat iedereen IRL de brievenbus heeft kunnen legen.

Oh ja... foto's... even kijken hoor...
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:20:22 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55749664
Diep in slaap.

pi_55749846
Echt lief!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:34:20 #183
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55749961
Ooo, wat lief en een echt jongenshoofdje al
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55749977
Daar kan je uuuuren flieft naar kijken he
pi_55750015
Die smilies op het speentje
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:36:51 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55750018
Ja echt... Ik heb geen tv meer nodig.

Btw... ontzettend bedankt voor jullie 'pakje' (dubbelop dus).
Echt heel erg leuk!
pi_55750076
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja echt... Ik heb geen tv meer nodig.

Btw... ontzettend bedankt voor jullie 'pakje' (dubbelop dus).
Echt heel erg leuk!
Ah nu wel een keer meteen het goeie adres
Wel tegen de tijd dat ie het past een foto hoor
pi_55750081
Gefeliciteerd BE en Stinkie
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 3 januari 2008 @ 17:53:34 #189
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55750415
Het kaartje is leukkkkk
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:32:27 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55751282
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:53 schreef Yoni het volgende:
Het kaartje is leukkkkk
*aansluit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55751321
Verdorie.... het rammelde hier al, maar bij elke foto van die bink gaat het nog harder rammelen! Ik wil oooohoook!!

* Shirley is ook benieuwd naar het kaartje.
Back in business.
pi_55751490
Oeh ik ben ook erg benieuw naar 't kaartje!

Wat een mooie, lieve foto weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:24:38 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55752581
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:41 schreef Yoni het volgende:
Ooooh nu ben ik nieuwsgierig
Ik heb 'm lekker oohook
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Jubileum moderator donderdag 3 januari 2008 @ 19:54:58 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55753255
Het kaartje is geweldig! (voor de kijkers thuis, het is helemaal in het thema van de kinderkamer)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:58:20 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55753324
Wat een lieve foto Dat rimpeltje onder dat oogje
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55754337
Gefeliciteerd BE en Stinkie met jullie zoon! Leuk dat er meteen al zoveel foto's online staan
pi_55756663
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
Het kaartje is geweldig! (voor de kijkers thuis, het is helemaal in het thema van de kinderkamer)
Wauw!!
pi_55758269
Leuk joch om te zien stinkie en BE. Die is niet in twee minuten (incl douchen) gemaakt.
pi_55758358
Pa en ma liggen zeker al te pitten. Ouders
pi_55758594
Ik had het kaartje al eens in een proefdruk-pdf-versie gezien en toen was ik al ontroerd In het echt is ie nog véél mooier.

* Reese gaat Sasha mailtje sturen
Eeuwig vijfentwintig
pi_55758707
BE en Stinkie gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, beetje laat ik weet het maar tja druk druk druk.... (jullie krijgen dat ook ) Mooie naam en geweldige foto's, wees zuinig op jullie kleine kereltje.

Geniet van elkaar en van de luxe van een kraammevrouw hopelijk heb je er een die goed stofzuigt en ontbijt op bed brengt dan heb je er een die 200% beter is als de onze
Mama van Isa en Ties
pi_55758744
gefeliciteerd, en wat een mooie namen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')