quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef Lemijn het volgende:
Nee, ik denk dat je 'Lucie' bedoelde. De dochter van een vriendin van Reinie die uit het raam sprong. Reinie heeft toen een tijdje voor haar gezorgd.quote:[..]
Ah, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan
Dan komen hierbij ook mijn vragen:
- heb je MCW nog afgekeken? kan je het je herinneren?bestaat die Liedje nou?
Dat niet, maar hij fluisterde vanmiddag wel 'zullen we er snel nog eentje maken, dan blijft de kraamverzorgster nog wat langer misschien'.quote:- heeft stinkie al gezegd 'dit hadden we veeeel eerder moeten doen!'?
Nee, ik vind het helemaal niet eng. Maar ik ben al zolang zoveel met kindjes bezig geweest dat ik wat dat betreft wel veel weet.quote:- vind je het eng? het nu zelf doen en überhaupt een kind hebben waar je verantwoordelijk voor bent
Irl vorige week nog tegen vrienden, maar daar was stinkie bij, die deed zelf mee met te duidelijke hints geven.quote:- hoevaak was de naam er al uitgeflapt?
Ehm nee... hier kan je niet nuchter over praten.quote:- kan je, behalve dat gezwijmel, nog iets ontnuchterends zeggen voor de rammelaars en andere wachtenden?
Gaat helemaal goed komen!quote:Geniet-ze!
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de tv maar uitgezet want alles raakt je ineens 'doe een wens', 'hart van nederland', 'extreme homemakeover'...
Heel fijn dat je dat bij je huisarts ook kan doen, voor je gemoedstoestand! 6 weken is soms best lang als het om je kindje gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
10-14 dagen dus dat valt heel erg mee. En we hoeven pas over 6 weken terug te zijn in het ziekenhuis.
Mss dat ik het zelf in de tussentijd nog even laat nakijken bij de ha, maar het hoeft niet per sé.
Ahw wat heerlijk!!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik typ links nu, er hangt een jongetje aan mijn rechterpink die me niet wil laten gaan.
haha hier nog zo'n vaatdoek!! Ik jank al als ik een reclame van straathondjes in roemenië zie!quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb.
Ik ben in deze topic ook een lurkster, vind je toch niet erg hé BE.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben hem net samen in zijn eigen kamertje in bed gelegd, muziekje aan en 2 sentimentele ouders.![]()
Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
stinkie wilde bij mij al een infuus aan leggen bij All you need vorige week, lekker hoor, die hormonen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Och jeses, dat belooft wat als ik ooit kinderen krijg. Ik moet nu al mijn tranen inslikken bij Extreme Home Make Over en All You Need Is Love, dat wordt helemaaaaaaal erg als ik kinders heb.
Weet je dat ik dat allemaal in eerste instantie gewoon vergeten was. Ik heb vanmorgen heerlijk osseworst op brood gehad en net 2 witte puntjes filet americain op!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:40 schreef Lishe het volgende:
BE, hoe was de kalfsfilet??
Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:27 schreef Vivi het volgende:
Papa's eerste zwemles?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:26 schreef Skaai het volgende:
Het geboortekaartje is prachtig. *trots neerzet*
Ik snap de hint al hoor...quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Trouwens, ik wil even zeggen dat ik het echt ook zo lief vind dat al die lurkers zich melden zo af en toe!
Klopt!quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik denk dat papa Sasha voor het eerst in bad gaat doen.
Oh my God... jullie noemen elkaar papa en mama....quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
Alleen fluistert papa mij net in <knip>
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:30 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik snap de hint al hoor...![]()
Hoe vinden de ooms, tante's, opa's en oma's het? Of heb je je voordeur nog gebarricardeerd?
Ah nu wel een keer meteen het goeie adresquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja echt... Ik heb geen tv meer nodig.
Btw... ontzettend bedankt voor jullie 'pakje' (dubbelop dus).
Echt heel erg leuk!![]()
*aansluitquote:
Wauw!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:54 schreef Lois het volgende:
Het kaartje is geweldig! (voor de kijkers thuis, het is helemaal in het thema van de kinderkamer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |