quote:Op maandag 31 december 2007 16:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets minder dan 9 maanden geleden heb ik een "kopje koffie" gedronken bij Van der Valk met BE. Ik kan stinkie niet vaak genoeg feliciteren, het moet wel een héél erg knap kind zijn.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
Verboden vraag....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Geef je flesjes of ga je ook nog BV geven?
Omdat niemand zin heeft in, wederom, de aloude BV Vs flesjes discussie, die er ongetwijfeld van komt ..quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:55 schreef Bluezz het volgende:Het was gewoon maar een vraag over de voeding hoor, geen kritiek of insinuerend bedoeld of zo!!!
Maar dat weet Mama BE wel
Ach.. ik weet meteen weer dat ik in OUD ben
Ik mis het wel een beetje om niet te kunnen 'oh, ik pak het wel even' of zo, maar er zit genoeg (spier)pijn in mijn lichaam om dat te remmen. Mooi hoor, die natuur!quote:Je doet het iid haske goed! Genieten is het he
En de rest heelt vanzelf.. pas wel op met te snel dingen doen, lang staan/lopen hoor, laat je maar gewoon ouderwets een week lang verwennen!!
Ik moest kijken hoe de man van Texel ook alweer heette, en toen had ik eerst Micha, Zoon van Texel en Noahquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tijmen gaat normaal bij de naam Noah
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:43 schreef ArtyShock het volgende:
Zelfs een mini-stinkie is nog best groot...
ik zal de rechten zo even goed zettenquote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
psssst, sorry dat ik even stoor in de stilte van de nacht, ik weet dat jullie nu allang slapen na heel lang samen naar jullie wondertje te hebben gekeken en alwéér van die diepe dankbare zuchten hebben geslaakt!, ... maar ik wilde toch nog even wat kwijt qua FOK! baby zijnde :
Sasha Alexander, staat dus eigenlijk al meteen bij zijn geboorte op de lijst op Site Admin te worden.. niet geheel toevallig gekozen dus
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
psssst, sorry dat ik even stoor in de stilte van de nacht, ik weet dat jullie nu allang slapen na heel lang samen naar jullie wondertje te hebben gekeken en alwéér van die diepe dankbare zuchten hebben geslaakt!, ... maar ik wilde toch nog even wat kwijt qua FOK! baby zijnde :
Sasha Alexander, staat dus eigenlijk al meteen bij zijn geboorte op de lijst op Site Admin te worden.. niet geheel toevallig gekozen dus
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, ik snap jullie allemaal steeds beter, vrijwel elke ademteug is een kodak-momentje.![]()
En nu is het wachten op de volgens kerstdagen om Sasha en een kerstmannenpakje te zienquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaja, ik snap jullie allemaal steeds beter, vrijwel elke ademteug is een kodak-momentje.![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En nu is het wachten op de volgens kerstdagen om Sasha en een kerstmannenpakje te zien
Dat laatste is een fabeltje, als ik even voor mijn beurt mag spreken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef SHE het volgende:
BE;
Ik heb wel enkele prangende vragen
- Heb je gehuild toen Sasha kwam?
- Hoe voelt moederschap?
- Heb je nog vieze dingen meegemaakt?
- Ben je de pijn snel vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |