ja ik heb altijd hele goede tipsquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Miss_S, heb je anders nog tips voor BE tav. het moederschap.
Ik lekker ooook hoorquote:
Ze sopt als een bezetene (incl. bed enzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef marlieske het volgende:
BE en Stinkie gefeliciteerd met jullie prachtige zoon, beetje laat ik weet het maar tja druk druk druk.... (jullie krijgen dat ook) Mooie naam en geweldige foto's, wees zuinig op jullie kleine kereltje.
Geniet van elkaar en van de luxe van een kraammevrouw hopelijk heb je er een die goed stofzuigt en ontbijt op bed brengt dan heb je er een die 200% beter is als de onze
Ik heb een opzetje gemaakt en dat toen naar mijn design-vriendinnetje gestuurd en die heeft hem getweakt. Die figuren met de dunne lijntjes die steeds terugkomen komen bijv. bij haar vandaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi kaartje BE en Stinkie![]()
Heb jij de kaartjes zelf ontworpen ? !
Leuk gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een opzetje gemaakt en dat toen naar mijn design-vriendinnetje gestuurd en die heeft hem getweakt. Die figuren met de dunne lijntjes die steeds terugkomen komen bijv. bij haar vandaan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Dude! Jullie kado'tje!![]()
![]()
Ik moest zo lachen, echt iets voor jou om te vinden en toepasselijker kan vrijwel niet!
Ik zal er morgen voor de nieuwsgierigen een foto van maken, maar het zijn dus werkhandschoenen in kinderformaat! Zo gaaf en zo stoer!
Ja gevonden hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je het gevonden? Anders PM ik het wel even, want het is al een paar keer langs gekomen.
Oh die zijn zo leuk, Yoram heeft ze ook, hij heeft ook zo'n overal, hij noemt het zijn werkpak en daar moesten natuurlijk werkhandschoenen bij. Ik weet wel wie ik blij kan maken met zijn pak als hij er uit gegroeid is!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Dude! Jullie kado'tje!![]()
![]()
Ik moest zo lachen, echt iets voor jou om te vinden en toepasselijker kan vrijwel niet!
Ik zal er morgen voor de nieuwsgierigen een foto van maken, maar het zijn dus werkhandschoenen in kinderformaat! Zo gaaf en zo stoer!
Nlou, ik wilde net even komen opscheppen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe gaat het snachts eigenlijk?
meid ik moet altijd om jou humor lachenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, ik eis een foto van kind en handschoenen![]()
Alsjeblieftalsjeeventijdzouhebbenandersnietnatuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |