Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is geloof ik al weer achterhaald, dat van die venkelthee.
Ja, en dan met dat pakje aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
BE, ik eis een foto van kind en handschoenen![]()
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kom es hier kijken, die darmkramploze hunks van mij
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:35 schreef Vivi het volgende:
Dat schijnt nu toch te worden afgeraden wegens toxische stoffen ofzo..dat zei mijn huisarts tenminste. Ik heb zelf goede ervaringen met ABC Dophilus![]()
Dat is een homeopatisch poedertje wat de darmrijping sneller laat verlopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ken ik weer niet natuurlijk.... mijn ervaringen dateren dan ook uit '84 en '87
Oh echt waar joh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef pinquit het volgende:
max had ook zn sleutelbeen gebroken, maar daar kwam ik pas na een week achterhij heeft er geen last aan gehad gelukkig.
Toch wel zielig hé BE! Maar als het moet dan moet het.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
2 weekjes Haaibaaike, en dan de laatste paar daagjes zo af en toe eens los om te wennen waarschijnlijk.
Net anderhalf uur met hem op mijn borst gelegen.![]()
Ontroostbaar en dat hielp. Wel lief hoor.
Maar die blik heeft 'ie echt van z'n mama!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:13 schreef Bluezz het volgende:
*zingt* het is een mengelmoes, een mengelmoes
Nee, dan had ik wel 'aan' mijn borst gezegd ipv 'op'. Nee, gewoon lekker bovenop me liggen met dat heerlijke warme zachte koppie in mijn nek.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch wel zielig hé BE! Maar als het moet dan moet het.
Ohh was ie ontroosbaar.Dus je geeft hem borstvoeding
of begrijp ik verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |