quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:00 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
![]()
![]()
![]()
•. ¸*•¸*•.¸*••*¸.•*¸.*
•.*een goed 2008 *.•
¸.•* ¸•*¸.•*¸.¸*•.¸*•¸
•. ¸*•¸*•.¸*••*¸.•*¸.*
•.*een goed 2008 *.•
¸.•* ¸•*¸.•*¸.¸*•.¸*•¸
•. ¸*•¸*•.¸*••*¸.•*¸.*
•.*een goed 2008 *.•
¸.•* ¸•*¸.•*¸.¸*•.¸*•¸
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:44 schreef Isdatzo het volgende:
en geen chocolademelk?
nouja, tóch een gelukkig nieuwjaar enzo
quote:
Toch een mooi gebaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]ik probeer de tt aan te passen, maar het lukt niet
![]()
ik wilde het editten naar: KSC #637] Gelukkig nieuwjaar met koffie, thee & choco![]()
![]()
maar hij pakt hem niet.
We hebben hier een prachtig uitzicht over het centrum en omliggende wijken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:51 schreef DaMart het volgende:
Ik hoor hoe anderen hun geld letterlijk in rook op laten gaan... ik zie het alleen niet.
Ja, dat is een bugje, komt door de & in de TTquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:51 schreef BrandX het volgende:
[..]ik probeer de tt aan te passen, maar het lukt niet
![]()
ik wilde het editten naar: KSC #637] Gelukkig nieuwjaar met koffie, thee & choco![]()
![]()
maar hij pakt hem niet.
Ik heb een prachtig uitzicht op dikke mistbankenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben hier een prachtig uitzicht over het centrum en omliggende wijken.
Ja, die zijn ook aanwezig inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:53 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een prachtig uitzicht op dikke mistbanken
ohw, dan ga ik ff kijken of ik creatief met lettertjes kan zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een bugje, komt door de & in de TT
ok, dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, dan ga ik ff kijken of ik creatief met lettertjes kan zijn
Ik wilde ook nog foto's gaan maken, maar dat ging dus nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:58 schreef OA het volgende:
Net nog wat fotootjes van het vuurwerk gemaakt. Zal morgen wel eea posten
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:58 schreef OA het volgende:
Net nog wat fotootjes van het vuurwerk gemaakt. Zal morgen wel eea posten
Stel je er niet teveel bij voor... er is veel misluktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog foto's gaan maken, maar dat ging dus niet.
Ben nu benieuwd naar jouw foto's dus.
13,50quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:05 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net zoveel gewonnen als het eindcijfer van het lot dat ik had gekregen: 0.
welterustenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:26 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest en wens jullie nog een fijne nieuwjaarsnacht.
Dan ga ik nu mijn bed eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 31 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
007. 169 Deoxyribonucleic
011. 135 BrandX
016. 122 Papierversnipperaar
027. 099 Isdatzo
031. 084 Kuukske
044. 073 Surveillance-Fiets
060. 063 Houniet
073. 055 Pheno
089. 050 OA
109. 044 Het_hupt
156. 033 Sjowhan
241. 023 DaMart
Nee, nog nietquote:
mijn bed vroeg vannacht al: wie ben jij?quote:
het kostte wat moeite, maar uiteindelijk welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dat soort dingen ja
Mocht je er nog wel in toen je het had uitgelegd?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn bed vroeg vannacht al: wie ben jij?
oe da's ook lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:10 schreef BrandX het volgende:
Ikkeh ook nog niet naar bed ga hoor!![]()
Ikkeh eerst nog flesje Jamesons wil verorbenen
Klinkt goedddddddddddddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:10 schreef BrandX het volgende:
Ikkeh ook nog niet naar bed ga hoor!![]()
Ikkeh eerst nog flesje Jamesons wil verorbenen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:22 schreef BrandX het volgende:
[..]ikkeh lekkâh dronken zijn en zulks!
ik ben ook erg mijn best aan het doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:22 schreef BrandX het volgende:
[..]ikkeh lekkâh dronken zijn en zulks!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Helemaal lekker
hier volledig nuchter![]()
zo lekker om gecontroleerd lekker dronken te zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben ook erg mijn best aan het doen
Zondag aangeschoten van 5 bier. 2 glazen moet dus genoeg zijn nu nogquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet goed geregeld! kan ik je nog helpen?
2 glazen toeschuifdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag aangeschoten van 5 bier. 2 glazen moet dus genoeg zijn nu nog
trusten OAquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:29 schreef OA het volgende:
Ik ga toch maar slapen...![]()
Tot over een paar uurtjes!
best welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
zo lekker om gecontroleerd lekker dronken te zijn
jij ook confettifabriekquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Happy New Year koffie
vrienden!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:29 schreef OA het volgende:
Ik ga toch maar slapen...![]()
Tot over een paar uurtjes!
quote:
wowquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja, ik kon gewoon niet van die whiskeyfles afblijven gisteravond![]()
Ik heb nog 2 flesjes bier staan, die gaan er vanavond aan, en dan is het weer geheelonthouden voor een paar maandjes![]()
![]()
Ziek en geblesseerd zijn geweest heeft zo zijn voordelen gehad; heb nu echt weer zin om voluit te trainen![]()
en echt veel te veel gedronken de laatste maanden, en de kilo's moeten er nu echt af
Jaquote:
ik heb hier nog een flesje Johnny Walker staanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja![]()
Op de een of andere manier wordt ik van whiskey niet zo dronken. Maar als ik aan de laatste 2 glaasjes zit... dan in ene *BoeM* dronken, maar voel me dan wel altijd in een superlekkere dronken-zijn staat. Daarom is de combi BX en Whiskey best wel gevaarlijk.Voel me dan veel te goed! Bijna verslavend
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb hier nog een flesje Johnny Walker staan![]()
haal ik wel eentje, en voer hem aan je opquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
schotse whisky is heul niet zo lekker.
Ierse malt whiskey ftw!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
haal ik wel eentje, en voer hem aan je op![]()
Dronken vrouwen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:07 schreef BrandX het volgende:
Ik heb nog 2 flesjes bier staan, die gaan er vanavond aan, en dan is het weer geheelonthouden voor een paar maandjes![]()
![]()
En de vooruitzicht van BX + fles Whiskey =quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Hé Brand, wat heb ik gehoord over jou en Heatwave op Fok!Radio gisteren?
Yvonne heeft als roddel van 2008 opgegooid dat jij en HW een prachtig koppel zouden vormenquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Yvonne heeft als roddel van 2008 opgegooid dat jij en HW een prachtig koppel zouden vormen. Of zijn jullie dat al
.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Yvonne heeft als roddel van 2008 opgegooid dat jij en HW een prachtig koppel zouden vormen. Of zijn jullie dat al
.
HA! Je kent de reputatie van HW neem ik aan hè?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:40 schreef BrandX het volgende:
ik heb hele heatwave zelfs nog nooit gesproken. Niet voor blauw en niet daarna
![]()
(zowel op het net als IRL niet)
Maar 2008 is nog lang, wat niets is kan nog komen
Neequote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HA! Je kent de reputatie van HW neem ik aan hè?
Nah hij heeft niet zo'n al te beste reputatie opgebouwd als het op vrouwen en relaties aankomt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:44 schreef BrandX het volgende:
Nee![]()
Ken die dude echt niet. Kom geloof ik nooit in topics waar hij post
maar vertel?
* Het_hupt zwijgt beter ook ffquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah hij heeft niet zo'n al te beste reputatie opgebouwd als het op vrouwen en relaties aankomt.
Want jij bent de kloon van HW?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah hij heeft niet zo'n al te beste reputatie opgebouwd als het op vrouwen en relaties aankomt.
Héél verstandig. Neem dat van mij aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:52 schreef BrandX het volgende:
Nou dan moeten HW en ik onze huidige status quo maar gewoon behouden
Je bent toch geen ervaringsdeskundige hèquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Héél verstandig. Neem dat van mij aan.
Hell no.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:57 schreef BrandX het volgende:
Je bent toch geen ervaringsdeskundige hè
Pfjew!quote:
Heppie niew jeer!quote:
Thanks Bxquote:
Ik heb m'n eerste bakkie van 2008 al weer opquote:
Ik begin nu aan mijn eerste bak.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:![]()
PV!
en ik ga mijn eerste bakkie nu drinken.Dat kon ik vanmorgen nog eventjes niet aan
moest mijn lijf eerst laven met water
Oeh, dat is wel een interessante ontwikkeling. Maar het sociale aspect van koffiedrinken is een beetje moeilijk te vervangen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wetenschappers vinden alternatief voor koffie
Jan de Wandelaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb hier nog een flesje Johnny Walker staan![]()
you tooquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemiddag * gaap* en de beste wensen allemaal !!![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemiddag * gaap* en de beste wensen allemaal !!![]()
Ik heb me prima vermaakt hoor! En jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoi BrandXgezellig geweest gisteren ??
Ik heb het gehoord, moet erg zijn geweest ja, hier hebben we nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:09 schreef Het_hupt het volgende:
Wij hadden vannacht een beetje mist.....................zicht tot op een meter![]()
hoor je mensen op een afstand van 1,5 meter praten, maar je zag ze niet
hier stonden mensen op rotondes om de enkele automobilist te gidsen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:11 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord, moet erg zijn geweest ja, hier hebben we nergens last van gehad.
Zeg Brand je zit toch niet ook in de midlife crisis??? Trainen, hardlopen enzo....quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedeavond
Beste wensen voor iedereen en een goed 2008 toegewenst!!!
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zeg Brand je zit toch niet ook in de midlife crisis??? Trainen, hardlopen enzo....![]()
rocky bokste met zijn 60+ nogquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]nee hoor, maar tot oktober trainde ik gewoon 3 tot 4 keer in de week, maar nu ik geen officiele wedstrijden meer mag doen (reglementair te oud met 36 jaar
) was mijn motivatie ff naar een klein dieptepuntje gezakt.
Maar de motivatie is weer helemaal aanwezig, en dat is te merken voor mijn inmiddels lui geworden lichaam
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Troost je de meeste users halen hier niet eens de 100 meter naar de koffieautomaat....
als profbokser mag je door tot je er bij neervalt, of een doktersverklaring hebt ontvangen dat je de ring vanwege gezondheidsredenen de ring niet meer in mag.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Troost je de meeste users halen hier niet eens de 100 meter naar de koffieautomaat....
Ik welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Hé je hebt het overleeft! Je mag het toch nog even proberen van je dokter in 2008?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
.
dit zijn van die voornemens die meestal stranden bij wat ze zijn... voornemens. Ik hoop dat het voor jullie anders is!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Herkenbaar
* JortK gaat wanneer hij zijn nieuwe huis ingaat ook weer sporten, en vriendin gaat dan gezond koken
Mijn eerste post in 2008 moet legendarisch zijnquote:
Dat is absoluut geluktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn eerste post in 2008 moet legendarisch zijn
Ik ben de 31ste nog even langs hem geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé je hebt het overleeft! Je mag het toch nog even proberen van je dokter in 2008?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de 31ste nog even langs hem geweest.
en?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
[valse modus aan]Jij ook een fijne appendicitis in 2008[valse modus uit]quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
[valse modus aan]Ohhhhhhh waren de Euthanasieverklaringen op ???[valse modus uit]
![]()
trutquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
30ste is er bloed in de urine gevonden. Donderdag mag ik weer terug.
[..]
Oeps sorry was niet zo bedoeld...![]()
That is some bad newsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
30ste is er bloed in de urine gevonden. Donderdag mag ik weer terug.
En toen zei die: "Het ziet er goed uit, ik garandeer je dat je het volgende jaar haalt!"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, fok is weer ouderwets snel
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toen zei die: "Het ziet er goed uit, ik garandeer je dat je het volgende jaar haalt!"
Heppie njew jeer, Pheño
Maar of het er beter van was geworden betwijfel ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werken
Het ziekenhuis wilt ook niets, ooit ga ik onder een scan, maar de afspraak om wanneer dat gaat gebeuren wordt pas over twee weken gemaaktMedische zorg in nederland is best tof, zolang je er niets mee te maken hebt
Als het aan de huisarts had gelegen (en ik niet over mijn koorts gelogen had) had ik gewoon met een gesprongen blinde darm doorgelopen. Bikkel
Ik neem aan dat je nu wel je blinde darm kwijt bent?? een gesprongen blinde darm kan knap gevaarlijk zijn....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werken
Het ziekenhuis wilt ook niets, ooit ga ik onder een scan, maar de afspraak om wanneer dat gaat gebeuren wordt pas over twee weken gemaaktMedische zorg in nederland is best tof, zolang je er niets mee te maken hebt
Als het aan de huisarts had gelegen (en ik niet over mijn koorts gelogen had) had ik gewoon met een gesprongen blinde darm doorgelopen. Bikkel
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:26 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu wel je blinde darm kwijt bent?? een gesprongen blinde darm kan knap gevaarlijk zijn....
Lijkt mij een zeer goed planquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.
Zorg dat je wordt doorverwezen naar de chirurg die je geopereerd heeft, misschien is het wel een complicatie door de ingreep.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.
Nog meer koffie-junksquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
wat een nieuwe hier
mijne was goed en goed, die van u?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog meer koffie-junks![]()
Hoe was je oud&nieuw?
ken je niet hequote:
Hoi !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
wat een nieuwe hier
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ach, meer vernederend dan een kolonoscopie kan het niet meer worden gok ik zo
Ik heb me goed vermaakt, beetje dronken geworden en gedanst.quote:
hoiquote:
Wat leuk!quote:
Hier sluiten toch ook ONZ modjes topics van GC modjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Welkom![]()
Hier kan je koffie drinken, maar in andere topics kan je ook discussiëren.
uhhhh, hubba, hubba, hubba big pretty momma, do the monkey with mequote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hier sluiten toch ook ONZ modjes topics van GC modjes?
ik heb hem vervolgens anders wel heerlijk gebitchslappedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Zoals het hoort
iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb hem vervolgens anders wel heerlijk gebitchslapped
Nu welquote:
Ach het is gezellig......... toch ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Nee, maar bij gebrek aan beter...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Het was een zeeeer lange en zware, maar enorm leuke jaarwisseling
quote:
Gewerkt van 20:00 tot 08:30uquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewerkt van 20:00 tot 08:30u
Maaaar heel erg gezellig gehad en me kapot gelachen.
Mocht in overleg met mn collega barvrouw eigen pauzes overleggen.
Ik heb me super geamuseerd
kan ik me voorstellen....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:14 schreef Ladylike het volgende:
Yep..
Was wel weer blij met de koffie moet ik zeggen.. vooral na een uurtje of 5![]()
Ja hoor ..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen....
nu weer een beetje bijgekomen ?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt heeft BrandX voor prinsesje van Fok! genomineerd
dudequote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
MM!quote:
Goedenavondquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:34 schreef OA het volgende:
Dag mensen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:16 schreef Het_hupt het volgende:
men herkent hier op Fok! alleen maar neuqbare voorwerpen, geen bedprinsesjesquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Aangezien de lounge dood is, mag ik me dan hier even vervelen
I feel fine. geen zin om morgen te moeten werkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MM!![]()
alles goed?
Jij ook een gelukkig en gezond 2008 gewenst
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
dan wordt 't hier toch nog gezellig
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Nomineer hier BrandX
Wie is het prinsesje van Fok!
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I feel fine. geen zin om morgen te moeten werkenmaarja
Uiteraard, hoewel je je hier niet snel zal vervelenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Aangezien de lounge dood is, mag ik me dan hier even vervelen
Eens, alle feestneuzen zijn binnen....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Uiteraard, hoewel je je hier niet snel zal vervelen![]()
gezeligheid troef in KSC, immer!
* Het_hupt tafels en danspalen klaar zetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eens, alle feestneuzen zijn binnen....![]()
![]()
tjoh, heb dr een paar uit ONZ meegenomenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
Koppijn, stront verkouden, goed feest gister
Beste wensen iedereen hier.
En wat een hoop nieuwe
Nomineer hier BrandX
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tjoh, heb dr een paar uit ONZ meegenomen![]()
en toen gingen de ONZ mods hier ff topiques sluiten
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
En wat een hoop nieuwe
Alles best gelopen dus gister?quote:
Zeg dat. Ik ken ook de helft nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
En wat een hoop nieuwe
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
En wat een hoop nieuwe
BXquote:
Ja hoor, alleen kats v/d kaart.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeg dat. Ik ken ook de helft niet
We zijn trots op jequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
de bewuste mod is ook over de schoot gegaan![]()
Beste wensen nog kerel!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BX
[..]
Ja hoor, alleen kats v/d kaart.
Maar goed, daar is het ook o&n voor.
Ruige kater
[..]
Terechtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
de bewuste mod is ook over de schoot gegaan![]()
joquote:
Van hetzelfde 14.gifquote:
Jij ook nog jongequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef OA het volgende:
Frits!![]()
Nogmaals gelukkig nieuwjaar!![]()
Erik natuurlijk ook nog!
Nomineer hier BrandX
Kut is datquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef eer-ik het volgende:
en m'n oor kraaks als ik slik
[ afbeelding ]
Morgen ook een dagje werken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef OA het volgende:
Morgen weer werken![]()
Vakantie weer voorbij![]()
Feestdagen weer voorbij
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef OA het volgende:
Ik ga slapen,.
A demain!.
Morgen trouwens wat vuurwerkfoto's!
Die tweede optie klinkt stukken beterquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Morgen ook een dagje werken.
Donderdag naar Parijs
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, ik heb zolang gepit vandaag dat ik nu niet moe ben /mad
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:14 schreef OA het volgende:
Frits!![]()
Nogmaals gelukkig nieuwjaar!![]()
Erik natuurlijk ook nog!
Hehe, dat is wel te begrijpen jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook zo langzaamaan een einde breien aan mijn aanwezigheid hier vandaag. Ik moet morgen om 6 uur ook weer op
en dat ben ik na twee weken thuis zitten niet meer gewend hoor
Welterusten..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook zo langzaamaan een einde breien aan mijn aanwezigheid hier vandaag. Ik moet morgen om 6 uur ook weer op
en dat ben ik na twee weken thuis zitten niet meer gewend hoor
hey!! jou ken ik uit 't stage topicquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef eer-ik het volgende:
En wat een hoop nieuwe
Hij is mod van SES Einstein!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hey!! jou ken ik uit 't stage topic
Nou nog?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:55 schreef sararaats het volgende:
iedereen goed gefeest vandaag?
ben ik elk geval redelijk teut
dat kan kloppen iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hey!! jou ken ik uit 't stage topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |