Heppie niew jeer!quote:
Thanks Bxquote:
Ik heb m'n eerste bakkie van 2008 al weer opquote:
Ik begin nu aan mijn eerste bak.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef BrandX het volgende:![]()
PV!
en ik ga mijn eerste bakkie nu drinken.Dat kon ik vanmorgen nog eventjes niet aan
moest mijn lijf eerst laven met water
Oeh, dat is wel een interessante ontwikkeling. Maar het sociale aspect van koffiedrinken is een beetje moeilijk te vervangen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wetenschappers vinden alternatief voor koffie
Jan de Wandelaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik heb hier nog een flesje Johnny Walker staan![]()
you tooquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemiddag * gaap* en de beste wensen allemaal !!![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef Tmaatje het volgende:
Goedemiddag * gaap* en de beste wensen allemaal !!![]()
Ik heb me prima vermaakt hoor! En jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoi BrandXgezellig geweest gisteren ??
Ik heb het gehoord, moet erg zijn geweest ja, hier hebben we nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:09 schreef Het_hupt het volgende:
Wij hadden vannacht een beetje mist.....................zicht tot op een meter![]()
hoor je mensen op een afstand van 1,5 meter praten, maar je zag ze niet
hier stonden mensen op rotondes om de enkele automobilist te gidsen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:11 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord, moet erg zijn geweest ja, hier hebben we nergens last van gehad.
Zeg Brand je zit toch niet ook in de midlife crisis??? Trainen, hardlopen enzo....quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedeavond
Beste wensen voor iedereen en een goed 2008 toegewenst!!!
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zeg Brand je zit toch niet ook in de midlife crisis??? Trainen, hardlopen enzo....![]()
rocky bokste met zijn 60+ nogquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]nee hoor, maar tot oktober trainde ik gewoon 3 tot 4 keer in de week, maar nu ik geen officiele wedstrijden meer mag doen (reglementair te oud met 36 jaar
) was mijn motivatie ff naar een klein dieptepuntje gezakt.
Maar de motivatie is weer helemaal aanwezig, en dat is te merken voor mijn inmiddels lui geworden lichaam
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Troost je de meeste users halen hier niet eens de 100 meter naar de koffieautomaat....
als profbokser mag je door tot je er bij neervalt, of een doktersverklaring hebt ontvangen dat je de ring vanwege gezondheidsredenen de ring niet meer in mag.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Troost je de meeste users halen hier niet eens de 100 meter naar de koffieautomaat....
Ik welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef Tmaatje het volgende:
Hé je hebt het overleeft! Je mag het toch nog even proberen van je dokter in 2008?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
.
dit zijn van die voornemens die meestal stranden bij wat ze zijn... voornemens. Ik hoop dat het voor jullie anders is!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Herkenbaar
* JortK gaat wanneer hij zijn nieuwe huis ingaat ook weer sporten, en vriendin gaat dan gezond koken
Mijn eerste post in 2008 moet legendarisch zijnquote:
Dat is absoluut geluktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn eerste post in 2008 moet legendarisch zijn
Ik ben de 31ste nog even langs hem geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hé je hebt het overleeft! Je mag het toch nog even proberen van je dokter in 2008?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben de 31ste nog even langs hem geweest.
en?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
[valse modus aan]Jij ook een fijne appendicitis in 2008[valse modus uit]quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
[valse modus aan]Ohhhhhhh waren de Euthanasieverklaringen op ???[valse modus uit]
![]()
trutquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[quote]Op dinsdag 1 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
30ste is er bloed in de urine gevonden. Donderdag mag ik weer terug.
[..]
Oeps sorry was niet zo bedoeld...![]()
That is some bad newsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:53 schreef Pheno het volgende:
30ste is er bloed in de urine gevonden. Donderdag mag ik weer terug.
En toen zei die: "Het ziet er goed uit, ik garandeer je dat je het volgende jaar haalt!"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, fok is weer ouderwets snel
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toen zei die: "Het ziet er goed uit, ik garandeer je dat je het volgende jaar haalt!"
Heppie njew jeer, Pheño
Maar of het er beter van was geworden betwijfel ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werken
Het ziekenhuis wilt ook niets, ooit ga ik onder een scan, maar de afspraak om wanneer dat gaat gebeuren wordt pas over twee weken gemaaktMedische zorg in nederland is best tof, zolang je er niets mee te maken hebt
Als het aan de huisarts had gelegen (en ik niet over mijn koorts gelogen had) had ik gewoon met een gesprongen blinde darm doorgelopen. Bikkel
Ik neem aan dat je nu wel je blinde darm kwijt bent?? een gesprongen blinde darm kan knap gevaarlijk zijn....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze durven helemaal niets, heb nu pijnstillers en een maagbeschermingscapsule omdat die pijnstillers erg zwaar zijn. Wel kut dat ze niet werken
Het ziekenhuis wilt ook niets, ooit ga ik onder een scan, maar de afspraak om wanneer dat gaat gebeuren wordt pas over twee weken gemaaktMedische zorg in nederland is best tof, zolang je er niets mee te maken hebt
Als het aan de huisarts had gelegen (en ik niet over mijn koorts gelogen had) had ik gewoon met een gesprongen blinde darm doorgelopen. Bikkel
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:26 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu wel je blinde darm kwijt bent?? een gesprongen blinde darm kan knap gevaarlijk zijn....
Lijkt mij een zeer goed planquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.
Zorg dat je wordt doorverwezen naar de chirurg die je geopereerd heeft, misschien is het wel een complicatie door de ingreep.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelogen tegen de huisarts (ik voelde dat er iets niet klopte). Ik had geen koorts, maar toch gezegd van wel, zodat hij me doorstuurde naar spoedeisende hulp. In mijn bloed was daar ook nog niets te zien. Pas met een echo zagen ze dat hij al gesprongen was. Natuurlijk geopereerd. En sindsdien allerlei complicaties. Met als laatste ontwikkeling bloed in mijn urine. We zien wel wat ze nu weer kunnen bekokstoven. Donderdag weer een testje bij de huisarts, gaat hij weer zo'n passieve houding aannemen dan ga ik maar weer over koorts beginnen of zo.
Nog meer koffie-junksquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
wat een nieuwe hier
mijne was goed en goed, die van u?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog meer koffie-junks![]()
Hoe was je oud&nieuw?
ken je niet hequote:
Hoi !quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
wat een nieuwe hier
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef Pheno het volgende:
Ach, meer vernederend dan een kolonoscopie kan het niet meer worden gok ik zo
Ik heb me goed vermaakt, beetje dronken geworden en gedanst.quote:
hoiquote:
Wat leuk!quote:
Hier sluiten toch ook ONZ modjes topics van GC modjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Welkom![]()
Hier kan je koffie drinken, maar in andere topics kan je ook discussiëren.
uhhhh, hubba, hubba, hubba big pretty momma, do the monkey with mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |