Man, ben je gekquote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef Greys het volgende:
Sorry Q !
Ikke niet, we gaan lopende naar schoonpaps en -mams, dus m'n laptop gaat niet mee... Kan heel af en toe misschien daar ff spieken, maar als de computer niet aan staat begin ik er niet aan.. T is zoooo'n sloom ding..quote:Op maandag 31 december 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
gaat iedereen heel de avond fokken?MM zit te produceren en dikkie ligt voor pampus.
guidoquote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
Wij krijgen pas om een uur of 01.30 uur visite en Meneer Greys zit ook te laptoppen, dusseh...
We gaan wel even wild zappend langs alle zenders straks, om 20.00 uur even Gordon en Joling kijken, "Lachend het jaar uit" en daarna maar eens kijken wie de leukste Oudejaarsconference heeft, Jan Jaap van der Wal of Guido Weijers
En tussendoor gewoon Fokken uiteraard![]()
hier wel heurquote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Morretje!
Potverdurrie, mijn mooie vuurwerkplaatje in de OP doet het niet meer
Dank jullie wel.. Heb hartstikke veel gegeten, zo'n nachtje doorhalen kost dus best wat aan energie..quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Morretje!
Potverdurrie, mijn mooie vuurwerkplaatje in de OP doet het niet meer
quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef nokwanda het volgende:
We zijnnu al misselijk van de appaltaart
snurk zequote:Op maandag 31 december 2007 20:01 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat ff een dutje doen...
quote:Op maandag 31 december 2007 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was laatst de asiel spullen kwijt, blijkt dat mijn ouders het naar Beilen gebracht hebben. Ik was er dus niet bij
Ze moesten in die buurt zijn ofzo, in die dachten ze nu dan nemen we dat mee zonder het te vertellen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] Ze vonden het te lang in de weg staan? [afbeelding] [afbeelding]
En ze riepen je niet ff? [afbeelding]
Maar er zijn wel veel diertjes blij mee nu [afbeelding]
Ik sta zelfs ook in het schouderklopjes topic, ja.quote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara had ook heel hard meegeholpen met onze asielactie destijds [afbeelding]
Ja, zij hebben zich ook helemaal niet ingelezen ofzo en voeden het dus ook niet op zoals het hoort, alleen maar dmv die tikken. En zeg ik er wat van krijg ik de tikken, en luisteren doet ze zeker niet.quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Hara, misschien moet je je zus even hier laten lezen:
Een moeder 'straft' een pup door het in het nekvel op te pakken en zachtjes (!) te schudden. Dat kan je dus beter doen. EN ZACHTJES DUS! [afbeelding] En daarbij gewoon ferm 'Nee!' zeggen.
foto? waar?quote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Elseetje het volgende:
Hey Q, wat vond je van mijn vuurwerkfoto? Die is ook gemaakt met de automatische stand van mijn camera.
Net vers gebakken appelbeignets gegeten.
Ze neemt van mij helemaal niets aan, en van een ander denk ik ook niet.quote:Op maandag 31 december 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Haar aanraden op een puppycursus te gaan zodat ze leert hoe het wel kan?
iddquote:Op maandag 31 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen Oud & Nieuw gevoel![]()
Misschien omdat er naast de oliebollen niet zoveel verschil is met een normale avond nu?
Ik dus ook niet...quote:Op maandag 31 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen Oud & Nieuw gevoel![]()
Misschien omdat er naast de oliebollen niet zoveel verschil is met een normale avond nu?
In het vorige topicquote:
Zielig aapiequote:KERKRADE (ANP) - Een moeder-aap houdt in dierentuin Gaiapark in Kerkrade al dagenlang een dood pasgeboren jong aapje vast. De moeder kan geen afstand van haar kind doen, maakte het park maandag bekend.
Op 18 december bracht de kuif mangabey een gezond jong ter wereld. Vijf dagen later stierf deze kleine aap echter in de armen van zijn moeder. Het bij zich dragen van het dode jong is voor de moeder een soort van rouwproces. De dierverzorgers wachten dan ook tot de moeder zelf afstand neemt van het jong voordat ze deze wegnemen uit het verblijf.
afgezien van het oorlogsachtige geluid buiten is er niets anders. Oliebollen eten wij hier ook wel bij iedere gelegenheid. Dus die hebben we vandaag nou net niet. Een week of twee geleden hebben we ons daaraan al overeten. Nu dus ook aan de taartquote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet...
Moest vanmiddag ook gewoon werken. Afgezien van geknal buiten en oliebollen ist eiks een gewone maandagavond ja
quote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
Er staat ook gelukkig maar in hele kleine lettertjes de copyright
quote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef Greys het volgende:
Verslik jij je even in een stuk appeltaart, zeg![]()
Ik ga even zoeken. Ik heb vast nog heel erg foute ergensquote:Op maandag 31 december 2007 21:26 schreef Greys het volgende:
Kom, we gaan lullige foto's van onszelf posten hier om de avond door te komen
quote:Op maandag 31 december 2007 21:28 schreef Greys het volgende:
Mijn schouders ook ja, mijn tieten hangen echt op half elf
En ik zie rollen
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 21:41 schreef Qwea het volgende:
oud dus
ik heb daar echt een hekel aanWtf moet je in een kroeg midden in de nacht. Ik zit liever gezellie op de bank
![]()
kroegen
aaahhhhhhquote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
Op mijn 30e verjaardag kreeg ik een 'pret'pakket met Bridget Jones onderbroek enzo.
Die moest natuurlijk direct áán en geshowd worden. Of had ik deze al eens laten zien?![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek naar echt heeeeeel erg foute. Ik heb er wel een of twee, maar daar staan dan weer andere mensen op die ik niet wil posten en wegpainten is geen optie, want dan is de foto niet raar meerquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 21:48 schreef Qwea het volgende:
Willen jullie een foto van mij zien?
neequote:Op maandag 31 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:![]()
Nok, die is idd lekker lullig! Dank, dat ik niet meer alleen voor gek sta hier
![]()
Qwea!![]()
Krijgen we er ook nog eentje met je hoofd er op?
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Gewaagd hoor!
Tis maar goed dat Senesta hier niet langskomt nu![]()
ik zit aan mn 5de rode wokda jus, MM aan zn 5de bier en ik heb net de frituur aangepleurd. Smste net met mn zussen. Beiden hebben ze gewoon GEEN oud en nieuw gevoel. Tis in Drenthe kei mistig, dus ze zien niet eens vuurwerk!quote:Op maandag 31 december 2007 22:14 schreef Nonneke het volgende:
Woohoo wat een oud en nieuw, moeders ligt in bed 'roep me om half 12 maar ofzo', anka staat onder de doesj en ik vul mn avond met worst en kaas aan de honden en katten voeren![]()
Mijn god wat ben ik blij als het kwart over 12 is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem een hapje en drankje ladyz
Zit nog in je cache.quote:Op maandag 31 december 2007 22:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb die ene in die onderbroek van mij ook weggehaald, maar hoe kan het dan dat ik hem in jouw link/quote nog steeds zie? [afbeelding] Heb hem uit Photobucket weggehaald!
ja het is echt zo van *naar links kijkt* *BAM* Ja, kut. Dat was dus rechtsquote:Op maandag 31 december 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat gaat al STUKKEN beter Qwea!
*giegel*
quote:Op maandag 31 december 2007 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja het is echt zo van *naar links kijkt* *BAM* Ja, kut. Dat was dus rechts
Het werd roze. Heb het dezelfde avond gelijk over gedaan met koper voor het een mooie kleur werdquote:Op maandag 31 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Non, bij jou ook al lekker Oud en Nieuw gevoel dus... NOT
ah, nice, ga ik even loeren.quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Had je honger dan?Of gewoon vreten-uit-verveling?
Overigens, voor de geïnteresseerden, in OUD staan foto's en het bevallingsverhaal van BE
MM honger, ik eet gewoon altijd als er wat te vreten valt.quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Had je honger dan?Of gewoon vreten-uit-verveling?
Overigens, voor de geïnteresseerden, in OUD staan foto's en het bevallingsverhaal van BE
quote:Op maandag 31 december 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Ziet er eik behoorlijk ranzig uit zo
neequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
Nog gevochten om het laatste stukje?
Serieusquote:Op maandag 31 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
De uitslagen van de Staatsloterij staan al online op de Staatsloterij site, terwijl het op tv nog bekend gemaakt moet worden
quote:Op maandag 31 december 2007 23:36 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch weer een sentimenteel loeder met Oud & Nieuw.
Ik vind jullie allemaal erg lief![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Xena en wij wensen jullie een diervriendelijk 2008.
En waar blijft die kreeft
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:21 schreef Qwea het volgende:
gelukkig nieuwjaar!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik maar bij Baloe thuis blijf. Hij kijkt niet al te happy
Mja ach. Mn hond gaat voor hoor. Zometeen lekker naar bedje. Kan hij mooi mee. Hij schrikt zich telkens te pletter van de lawinepijlenquote:
Die ken ik nog niet, Maes.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:05 schreef Maes het volgende:
Lok en seine voor het nieuwe jaar.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Het blijft F&F hier, he.
Hebben jullie allemaal een fijne stoere kater?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]we hadden wel een sleeënde poes en nee, dr ligt geen sneeuw
Shit gemistquote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
Op mijn 30e verjaardag kreeg ik een 'pret'pakket met Bridget Jones onderbroek enzo.
Die moest natuurlijk direct áán en geshowd worden. Of had ik deze al eens laten zien?![]()
*weg*![]()
Neequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Morretje het volgende:
Leuk dat Ziggy ook geniet van de aandacht van anderen! Dat doet niet elke poes, toch?
1 januari is écht een rotdag jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, ik durfde die andere foto's wel te laten staan maar die was echt tè erg gewoon![]()
Wat is 1 januari toch een rotdag he?
Ik moet eigenlijk gewoon weer strijken enzo nu, maar ik heb echt NERGENS zin in![]()
En morgen weer werken
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 januari is écht een rotdag jaOok om jarig te zijn
Dit is de eerste keer dat ik mn ouders niet zie op mn verjaardag en dat is toch raar.. Maar verder is het nu gewoon een lekker niks-dagjeBeetje filmpje kijken straks en de rest vd hapjes opeten
Strijken is sowieso kut natuurlijk
Nee hoor, het wordt vaak vergeten, ben ik gewendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
Jawel, dat maakt WEL uit, want ik wist het!![]()
Maar door alle gedoe met O&N gewoon vergeten. Ik schaamde me gewoon echt toen je hier zei dat het een gekke dag is om jarig te zijn![]()
Waarom zie je je ouders niet vandaag dan?
Oh, herkenbaar. En dan jou voor zeikert uitmaken als je er toch wat van zegt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:57 schreef Qwea het volgende:
goh, die klootzak van boven heeft zn radio weer aan. Meer niet hard genoeg om te kunnen bellen
Ziggyquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:44 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ziggy is trouwens toch niet stokdoof, om 00.00 is ze toch even onder het bed gevlucht [ afbeelding ] Maar verder had ze de avond van haar leven want iedereen wou haaraaaaaaaaaaaaaaien
de hele avond [ afbeelding ]
ja! precies jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. En dan jou voor zeikert uitmaken als je er toch wat van zegt..
En ze lijkt op Rosaquote:
jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef Qwea het volgende:
ik wil dit jaar rond kerst weer wat gaan doen eigk voor Shirley. Maar nog een keer een actie starten hiero is zeker geen optie
Iemand suggesties?
Klinkt goed toch, in dit geval?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef MissBliss het volgende:
Dank je Tonja!
[..]
En ze lijkt op Rosa
Ze is net trouwens van de harde schijf gekukeld![]()
(
) Ze wordt te dik voor dat ding
ja. Want ik wil het goed geplant hebben. En misschien vervroeg ik het wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Klinkt goed toch, in dit geval?Dikke Ziggy!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Dat schrééuwt natuurlijk om nieuwe recente foto's
Nou ja, waarschijnlijk dr 16e, maar de eerste bij onsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy's eerste oud en nieuw![]()
Oh...en speciaal voor MB![]()
[afbeelding]
26 toch?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 januari is écht een rotdag jaOok om jarig te zijn
Dit is de eerste keer dat ik mn ouders niet zie op mn verjaardag en dat is toch raar.. Maar verder is het nu gewoon een lekker niks-dagjeBeetje filmpje kijken straks en de rest vd hapjes opeten
Strijken is sowieso kut natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit dus echt een k*tdag vind?![]()
Ik ga heul vroeg op bed, dat is een ding wat zeker is.
Dank je!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gefeliciteerd
idd een rare dag waarop veel mensen het wel/niet vergeten in de drukte. Echt zo'n dag dat je er wel aan denkt maar er niet aan toe komt om er ook iets mee te doen.
Ik bedoel telefoon lijnen he. Kan namelijk zijn als je 2 telefoonlijnen hebt en je aant internetten bent dat als alles tegelijk gebruikt wordt hij overbelast raaktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
ha'k al daan, anders kan ik ook nie internetten he!Enne, 1 of 2 lijnen? Geen idee
Was de hele middag en avond de hort op. Heb alleen heel even gechecked tussendoor. Ik vind de postcodeloterijshows en dergelijke nu eenmaal heeeeel erg vervelendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef Morretje het volgende:
Dames, wat is het stil hier![]()
* Morretje gaat naar bedje...
Ook weer aan het werk?quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Vanaaf duik ik er weer vroeg in, dat weet ik nu al
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.quote:
We hebben elkaar wel een paar keer gezien, maar ik meen dat de laatste keer was toen Justin (mijn neefje) geboren werd, en ik zag dat die alweer 6 is, dus dat is al best een tijd terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.
Ik voel me weer helemaal fit en ik denk dat als ik vandaag nog een dag had doorgebracht met uitslapen en niets doen, dat ik me dan vast een stuk minder zou voelen.
Non! Wat leuk! Maar ken je hem verder helemaal niet dan? En kent hij jou?
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu kunnen jullie dus lekker Hyven, handig en makkelijk
Same here. Was bij het opstaan wel uiterst brak, maar sinds ik werd opgehaald was ik erg wakker. Tot nu toe trouwens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.
Ik voel me weer helemaal fit en ik denk dat als ik vandaag nog een dag had doorgebracht met uitslapen en niets doen, dat ik me dan vast een stuk minder zou voelen.
Non! Wat leuk! Maar ken je hem verder helemaal niet dan? En kent hij jou?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Morretje het volgende:Haai dames!
Heb Makatsi gemailed, en Anton is er nog steeds.. Nu ff bedenken wat het handigst is qua ophalen enzo..![]()
Waaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Morretje het volgende:Haai dames!
Heb Makatsi gemailed, en Anton is er nog steeds.. Nu ff bedenken wat het handigst is qua ophalen enzo..![]()
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:33 schreef Qwea het volgende:
hoe oud is anton?woei, poesje krijgt een goed huis
Ooh men, Anton is cool. Moet je er geen 2?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..
Mailen ze terug? Mijn ervaring is altijd dat ik beter kan bellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef Morretje het volgende:
Hihi, dat wilden we eerst wel, maar ik ben geen poezen gewend, dus 1tje om mee te beginnen leek ons verstandiger. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Anton daar tegen kan, en oftie een binnen of buitenkat is, ga dat zo eerst maar es mailen denk ik..
ja die met die kapotte oortjes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:59 schreef Morretje het volgende:
Ja, Scruntch, toch? Ik had gisteravond gemailed, en vanochtend ha ik al antwoord.. Viel me niet tegen eig..
Dus scruntch is die ene waar MM zo gek van was/is ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
Hmm, da wee 'k nog nie..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
keuze's keuze'squote:Op woensdag 2 januari 2008 18:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmm, da wee 'k nog nie..
Scruntch is idd die ene waar MM zo dol op was!!
MB, wat een stoere dame is Ziggy zeg..
Diequote:
Jaaaa, die heeft net zo'n happy face als Bijoux hier, maar dan op z'n jongens. Gruwelijk stout, maar happyyyyyyy en leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef Morretje het volgende:
Ja, die vond jij ook direct leuk he, Nok, vanaf de foto?
Hier is het normale ritme weer totaal geen ritme.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Woeiiii...wat weer een leuk nieuws hier![]()
Morretje wordt poezen-mama en Ziggy-foto's![]()
![]()
![]()
Ik zit weer heerlijk in m'n normale ritme, ik heb zelfs aardappels geschild
Hehe, het lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef nokwanda het volgende:
MBZiggy heeft een keer een echte smile op de foto
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Morretje, Anton is echt superleuk!![]()
Was dat ook die ene die in de doos ging zitten? Nee he, dat was een ander toch?
MB, wat een heerlijke foto's van de ZigsterZe ziet er echt goed uit!!!
En hopelijk inderdaad snel zonder kapje, dat is haar wel eens gegund
Klavergroeit normaal toch op redelijk zonnige maar vochtige plaatsen. Niet doornat maar vochtig. op gras en in voegen. Qua groei lijkt me niet dat een klavertje 4 anders is dan gewone klaverquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik gun het haar echt, een kapjesloos levenMaar wel fijn om te horen dat ze er niet om loopt te mokken, dat zou zielig zijn
Weet iemand overigens hoe je een Klavertje Vier plantje moet 'verzorgen'? Ik kan het nergens op Google vinden ofzo, of ik zoek niet goed? Veel water, weinig water, veel licht, weinig licht?
Het is pas erg als de cactussen spontaan sterven in je handenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Geen groene vingers?Ik dus ook niet
Maar het lijkt me echt het toppunt van lullig als ik ZELFS een klavertje vier niet levend kan houden
zolang ie vochtig genoeg is lijkt me dat niet uitmaken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh die hierboven was dus voor MB
Nok, thanks! Dus gewoon maar voor het raam zetten en lekker vochtig houden?
Elke dag een klein beetje water, zoiets? Voor het raam staat ie wel boven de verwarming, zou dat niet te warm zijn?
Is me ooit es geluktquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is pas erg als de cactussen spontaan sterven in je handen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Zeg, darlingssss, wat doen we eigenlijk met onze meetinggettogether?
Die gaat toch nog wel door he? Ik ben mijn fototoestel vast aan het opladen, namelijk
Het stond nog niet helemaal vast. Er was een lijst warain stond wat er uberhaupt open was in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wat waar en wanneer was het eigenlijk?
Ok, dan zie ik het vanzelf welquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het stond nog niet helemaal vast. Er was een lijst warain stond wat er uberhaupt open was in deze tijd van het jaar
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja want we hebben jou graag mee MB, èn om de gezelligheid, èn omdat ik je graag een keer in het eggie ontmoet, èn dan hebben we tenminste goed gelukte foto's [afbeelding] [afbeelding]
yeah, feel us sandwiching youquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De druk, de druk die nu op me staat! [ afbeelding ]
Om die foto's dan hequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
De druk, de druk die nu op me staat! [afbeelding]
2 feruari kan ik niet! De rest wel denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef nokwanda het volgende:
zaterdagen: 2/2, 9/2, 16/2
zondagen: 3/2, 10/2, 17/2
Roep es wat zodat we nou es concreet kunnen zijn
Nee dat was Arniequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Morretje, Anton is echt superleuk!![]()
Was dat ook die ene die in de doos ging zitten? Nee he, dat was een ander toch?
MB, wat een heerlijke foto's van de ZigsterZe ziet er echt goed uit!!!
En hopelijk inderdaad snel zonder kapje, dat is haar wel eens gegund
ja, waaaaar stond die lijst nou ook al weer?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Zondag 17 februari dan?
En dan hebben we nog even om een plek te prikken waar we nou heen gaan
Q leest nooit...die post alleenquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaa, Arnie was ook een cutiepie
Q, kan jij ook de 17e feb?
Tig topics geleden.. zal ik nog ff kieke?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, waaaaar stond die lijst nou ook al weer?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaaaaaa, Arnie was ook een cutiepie
Q, kan jij ook de 17e feb?
Ja! Verdomme, de vorige x mocht ik 4 pagina's gaan terug lezenquote:
jaaa, halloooo, wij willen je ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen flauw ideeDat plan ik altijd op het laatst
Als Emmen aan blijft houden denk ik het wel. Maar ga aub niet voor mij speciaal naar Emmen hoor!
Ik heb al een minimeet gehad
Doek ook altijd...dan pak ik ff wat drinken erbij en ga er es goed voor zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Verdomme, de vorige x mocht ik 4 pagina's gaan terug lezen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doek ook altijd...dan pak ik ff wat drinken erbij en ga er es goed voor zitten.
En dan post ik ineens 6x achter elkaar om op iedereen te reageren
Ik vind jou iig al liefquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt zin in die gettogether!
Wat nou als we elkaar in het echt maar een stel horken vinden?
Ja, maar ik kan het zo ff niet vinden..quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt zin in die gettogether!
Wat nou als we elkaar in het echt maar een stel horken vinden?
12 topics terug ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het zo ff niet vinden..![]()
Morretje gaat ook naar bed, morgen eerste werkdag van januari..![]()
Is er een reden dat het geen meeting mag heten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt zin in die gettogether! [afbeelding]
Wat nou als we elkaar in het echt maar een stel horken vinden? [afbeelding]
kuch...vraag Elseetje maar...kuchquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is er een reden dat het geen meeting mag heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |