ik zit aan mn 5de rode wokda jus, MM aan zn 5de bier en ik heb net de frituur aangepleurd. Smste net met mn zussen. Beiden hebben ze gewoon GEEN oud en nieuw gevoel. Tis in Drenthe kei mistig, dus ze zien niet eens vuurwerk!quote:Op maandag 31 december 2007 22:14 schreef Nonneke het volgende:
Woohoo wat een oud en nieuw, moeders ligt in bed 'roep me om half 12 maar ofzo', anka staat onder de doesj en ik vul mn avond met worst en kaas aan de honden en katten voeren![]()
Mijn god wat ben ik blij als het kwart over 12 is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem een hapje en drankje ladyz
Zit nog in je cache.quote:Op maandag 31 december 2007 22:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb die ene in die onderbroek van mij ook weggehaald, maar hoe kan het dan dat ik hem in jouw link/quote nog steeds zie? [afbeelding] Heb hem uit Photobucket weggehaald!
ja het is echt zo van *naar links kijkt* *BAM* Ja, kut. Dat was dus rechtsquote:Op maandag 31 december 2007 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh dat gaat al STUKKEN beter Qwea!
*giegel*
quote:Op maandag 31 december 2007 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja het is echt zo van *naar links kijkt* *BAM* Ja, kut. Dat was dus rechts
Het werd roze. Heb het dezelfde avond gelijk over gedaan met koper voor het een mooie kleur werdquote:Op maandag 31 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Non, bij jou ook al lekker Oud en Nieuw gevoel dus... NOT
ah, nice, ga ik even loeren.quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Had je honger dan?Of gewoon vreten-uit-verveling?
Overigens, voor de geïnteresseerden, in OUD staan foto's en het bevallingsverhaal van BE
MM honger, ik eet gewoon altijd als er wat te vreten valt.quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Had je honger dan?Of gewoon vreten-uit-verveling?
Overigens, voor de geïnteresseerden, in OUD staan foto's en het bevallingsverhaal van BE
quote:Op maandag 31 december 2007 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Ziet er eik behoorlijk ranzig uit zo
neequote:Op maandag 31 december 2007 23:10 schreef nokwanda het volgende:
Nog gevochten om het laatste stukje?
Serieusquote:Op maandag 31 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
De uitslagen van de Staatsloterij staan al online op de Staatsloterij site, terwijl het op tv nog bekend gemaakt moet worden
quote:Op maandag 31 december 2007 23:36 schreef Greys het volgende:
God wat ben ik toch weer een sentimenteel loeder met Oud & Nieuw.
Ik vind jullie allemaal erg lief![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Xena en wij wensen jullie een diervriendelijk 2008.
En waar blijft die kreeft
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:21 schreef Qwea het volgende:
gelukkig nieuwjaar!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik maar bij Baloe thuis blijf. Hij kijkt niet al te happy
Mja ach. Mn hond gaat voor hoor. Zometeen lekker naar bedje. Kan hij mooi mee. Hij schrikt zich telkens te pletter van de lawinepijlenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |