foto? waar?quote:Op maandag 31 december 2007 20:31 schreef Elseetje het volgende:
Hey Q, wat vond je van mijn vuurwerkfoto? Die is ook gemaakt met de automatische stand van mijn camera.
Net vers gebakken appelbeignets gegeten.
Ze neemt van mij helemaal niets aan, en van een ander denk ik ook niet.quote:Op maandag 31 december 2007 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Haar aanraden op een puppycursus te gaan zodat ze leert hoe het wel kan?
iddquote:Op maandag 31 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen Oud & Nieuw gevoel![]()
Misschien omdat er naast de oliebollen niet zoveel verschil is met een normale avond nu?
Ik dus ook niet...quote:Op maandag 31 december 2007 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb helemaal geen Oud & Nieuw gevoel![]()
Misschien omdat er naast de oliebollen niet zoveel verschil is met een normale avond nu?
In het vorige topicquote:
Zielig aapiequote:KERKRADE (ANP) - Een moeder-aap houdt in dierentuin Gaiapark in Kerkrade al dagenlang een dood pasgeboren jong aapje vast. De moeder kan geen afstand van haar kind doen, maakte het park maandag bekend.
Op 18 december bracht de kuif mangabey een gezond jong ter wereld. Vijf dagen later stierf deze kleine aap echter in de armen van zijn moeder. Het bij zich dragen van het dode jong is voor de moeder een soort van rouwproces. De dierverzorgers wachten dan ook tot de moeder zelf afstand neemt van het jong voordat ze deze wegnemen uit het verblijf.
afgezien van het oorlogsachtige geluid buiten is er niets anders. Oliebollen eten wij hier ook wel bij iedere gelegenheid. Dus die hebben we vandaag nou net niet. Een week of twee geleden hebben we ons daaraan al overeten. Nu dus ook aan de taartquote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet...
Moest vanmiddag ook gewoon werken. Afgezien van geknal buiten en oliebollen ist eiks een gewone maandagavond ja
quote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef Greys het volgende:
Er staat ook gelukkig maar in hele kleine lettertjes de copyright
quote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef Greys het volgende:
Verslik jij je even in een stuk appeltaart, zeg![]()
Ik ga even zoeken. Ik heb vast nog heel erg foute ergensquote:Op maandag 31 december 2007 21:26 schreef Greys het volgende:
Kom, we gaan lullige foto's van onszelf posten hier om de avond door te komen
quote:Op maandag 31 december 2007 21:28 schreef Greys het volgende:
Mijn schouders ook ja, mijn tieten hangen echt op half elf
En ik zie rollen
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 21:41 schreef Qwea het volgende:
oud dus
ik heb daar echt een hekel aanWtf moet je in een kroeg midden in de nacht. Ik zit liever gezellie op de bank
![]()
kroegen
aaahhhhhhquote:Op maandag 31 december 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
Op mijn 30e verjaardag kreeg ik een 'pret'pakket met Bridget Jones onderbroek enzo.
Die moest natuurlijk direct áán en geshowd worden. Of had ik deze al eens laten zien?![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek naar echt heeeeeel erg foute. Ik heb er wel een of twee, maar daar staan dan weer andere mensen op die ik niet wil posten en wegpainten is geen optie, want dan is de foto niet raar meerquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 21:48 schreef Qwea het volgende:
Willen jullie een foto van mij zien?
neequote:Op maandag 31 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:![]()
Nok, die is idd lekker lullig! Dank, dat ik niet meer alleen voor gek sta hier
![]()
Qwea!![]()
Krijgen we er ook nog eentje met je hoofd er op?
quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Gewaagd hoor!
Tis maar goed dat Senesta hier niet langskomt nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |