Man, ben je gekquote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef Greys het volgende:
Sorry Q !
Ikke niet, we gaan lopende naar schoonpaps en -mams, dus m'n laptop gaat niet mee... Kan heel af en toe misschien daar ff spieken, maar als de computer niet aan staat begin ik er niet aan.. T is zoooo'n sloom ding..quote:Op maandag 31 december 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
gaat iedereen heel de avond fokken?MM zit te produceren en dikkie ligt voor pampus.
guidoquote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
Wij krijgen pas om een uur of 01.30 uur visite en Meneer Greys zit ook te laptoppen, dusseh...
We gaan wel even wild zappend langs alle zenders straks, om 20.00 uur even Gordon en Joling kijken, "Lachend het jaar uit" en daarna maar eens kijken wie de leukste Oudejaarsconference heeft, Jan Jaap van der Wal of Guido Weijers
En tussendoor gewoon Fokken uiteraard![]()
hier wel heurquote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Morretje!
Potverdurrie, mijn mooie vuurwerkplaatje in de OP doet het niet meer
Dank jullie wel.. Heb hartstikke veel gegeten, zo'n nachtje doorhalen kost dus best wat aan energie..quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk Morretje!
Potverdurrie, mijn mooie vuurwerkplaatje in de OP doet het niet meer
quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef nokwanda het volgende:
We zijnnu al misselijk van de appaltaart
snurk zequote:Op maandag 31 december 2007 20:01 schreef Morretje het volgende:
* Morretje gaat ff een dutje doen...
quote:Op maandag 31 december 2007 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was laatst de asiel spullen kwijt, blijkt dat mijn ouders het naar Beilen gebracht hebben. Ik was er dus niet bij
Ze moesten in die buurt zijn ofzo, in die dachten ze nu dan nemen we dat mee zonder het te vertellen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] Ze vonden het te lang in de weg staan? [afbeelding] [afbeelding]
En ze riepen je niet ff? [afbeelding]
Maar er zijn wel veel diertjes blij mee nu [afbeelding]
Ik sta zelfs ook in het schouderklopjes topic, ja.quote:Op maandag 31 december 2007 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara had ook heel hard meegeholpen met onze asielactie destijds [afbeelding]
Ja, zij hebben zich ook helemaal niet ingelezen ofzo en voeden het dus ook niet op zoals het hoort, alleen maar dmv die tikken. En zeg ik er wat van krijg ik de tikken, en luisteren doet ze zeker niet.quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Hara, misschien moet je je zus even hier laten lezen:
Een moeder 'straft' een pup door het in het nekvel op te pakken en zachtjes (!) te schudden. Dat kan je dus beter doen. EN ZACHTJES DUS! [afbeelding] En daarbij gewoon ferm 'Nee!' zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |