Waaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Morretje het volgende:Haai dames!
Heb Makatsi gemailed, en Anton is er nog steeds.. Nu ff bedenken wat het handigst is qua ophalen enzo..![]()
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:33 schreef Qwea het volgende:
hoe oud is anton?woei, poesje krijgt een goed huis
Ooh men, Anton is cool. Moet je er geen 2?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..
Mailen ze terug? Mijn ervaring is altijd dat ik beter kan bellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef Morretje het volgende:
Hihi, dat wilden we eerst wel, maar ik ben geen poezen gewend, dus 1tje om mee te beginnen leek ons verstandiger. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Anton daar tegen kan, en oftie een binnen of buitenkat is, ga dat zo eerst maar es mailen denk ik..
ja die met die kapotte oortjes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:59 schreef Morretje het volgende:
Ja, Scruntch, toch? Ik had gisteravond gemailed, en vanochtend ha ik al antwoord.. Viel me niet tegen eig..
Dus scruntch is die ene waar MM zo gek van was/is ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
Hmm, da wee 'k nog nie..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
keuze's keuze'squote:Op woensdag 2 januari 2008 18:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmm, da wee 'k nog nie..
Scruntch is idd die ene waar MM zo dol op was!!
MB, wat een stoere dame is Ziggy zeg..
Diequote:
Jaaaa, die heeft net zo'n happy face als Bijoux hier, maar dan op z'n jongens. Gruwelijk stout, maar happyyyyyyy en leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef Morretje het volgende:
Ja, die vond jij ook direct leuk he, Nok, vanaf de foto?
Hier is het normale ritme weer totaal geen ritme.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Woeiiii...wat weer een leuk nieuws hier![]()
Morretje wordt poezen-mama en Ziggy-foto's![]()
![]()
![]()
Ik zit weer heerlijk in m'n normale ritme, ik heb zelfs aardappels geschild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |