quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
Dat schrééuwt natuurlijk om nieuwe recente foto's
Nou ja, waarschijnlijk dr 16e, maar de eerste bij onsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy's eerste oud en nieuw![]()
Oh...en speciaal voor MB![]()
[afbeelding]
26 toch?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 januari is écht een rotdag jaOok om jarig te zijn
Dit is de eerste keer dat ik mn ouders niet zie op mn verjaardag en dat is toch raar.. Maar verder is het nu gewoon een lekker niks-dagjeBeetje filmpje kijken straks en de rest vd hapjes opeten
Strijken is sowieso kut natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit dus echt een k*tdag vind?![]()
Ik ga heul vroeg op bed, dat is een ding wat zeker is.
Dank je!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]Gefeliciteerd
idd een rare dag waarop veel mensen het wel/niet vergeten in de drukte. Echt zo'n dag dat je er wel aan denkt maar er niet aan toe komt om er ook iets mee te doen.
Ik bedoel telefoon lijnen he. Kan namelijk zijn als je 2 telefoonlijnen hebt en je aant internetten bent dat als alles tegelijk gebruikt wordt hij overbelast raaktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:28 schreef Morretje het volgende:
ha'k al daan, anders kan ik ook nie internetten he!Enne, 1 of 2 lijnen? Geen idee
Was de hele middag en avond de hort op. Heb alleen heel even gechecked tussendoor. Ik vind de postcodeloterijshows en dergelijke nu eenmaal heeeeel erg vervelendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef Morretje het volgende:
Dames, wat is het stil hier![]()
* Morretje gaat naar bedje...
Ook weer aan het werk?quote:Op woensdag 2 januari 2008 07:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...
Vanaaf duik ik er weer vroeg in, dat weet ik nu al
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.quote:
We hebben elkaar wel een paar keer gezien, maar ik meen dat de laatste keer was toen Justin (mijn neefje) geboren werd, en ik zag dat die alweer 6 is, dus dat is al best een tijd terugquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.
Ik voel me weer helemaal fit en ik denk dat als ik vandaag nog een dag had doorgebracht met uitslapen en niets doen, dat ik me dan vast een stuk minder zou voelen.
Non! Wat leuk! Maar ken je hem verder helemaal niet dan? En kent hij jou?
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu kunnen jullie dus lekker Hyven, handig en makkelijk
Same here. Was bij het opstaan wel uiterst brak, maar sinds ik werd opgehaald was ik erg wakker. Tot nu toe trouwens.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...en achteraf wel lekker eigenlijk.
Ik voel me weer helemaal fit en ik denk dat als ik vandaag nog een dag had doorgebracht met uitslapen en niets doen, dat ik me dan vast een stuk minder zou voelen.
Non! Wat leuk! Maar ken je hem verder helemaal niet dan? En kent hij jou?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Morretje het volgende:Haai dames!
Heb Makatsi gemailed, en Anton is er nog steeds.. Nu ff bedenken wat het handigst is qua ophalen enzo..![]()
Waaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:35 schreef Morretje het volgende:Haai dames!
Heb Makatsi gemailed, en Anton is er nog steeds.. Nu ff bedenken wat het handigst is qua ophalen enzo..![]()
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:33 schreef Qwea het volgende:
hoe oud is anton?woei, poesje krijgt een goed huis
Ooh men, Anton is cool. Moet je er geen 2?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ie is... Moet eerlijk zeggen dat me dat ook niet zoveel uitmaakt... Maar ik zie em al wel spelend door 't huis heen rennen..
Mailen ze terug? Mijn ervaring is altijd dat ik beter kan bellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:42 schreef Morretje het volgende:
Hihi, dat wilden we eerst wel, maar ik ben geen poezen gewend, dus 1tje om mee te beginnen leek ons verstandiger. Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of Anton daar tegen kan, en oftie een binnen of buitenkat is, ga dat zo eerst maar es mailen denk ik..
ja die met die kapotte oortjes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:59 schreef Morretje het volgende:
Ja, Scruntch, toch? Ik had gisteravond gemailed, en vanochtend ha ik al antwoord.. Viel me niet tegen eig..
Dus scruntch is die ene waar MM zo gek van was/is ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
Hmm, da wee 'k nog nie..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja die met die kapotte oortjes.
Maar wat nou als Anton niet alleen kan ? Ga je dan voor iemand anders of spring je super dapper in het heule diepe ?
keuze's keuze'squote:Op woensdag 2 januari 2008 18:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmm, da wee 'k nog nie..
Scruntch is idd die ene waar MM zo dol op was!!
MB, wat een stoere dame is Ziggy zeg..
Diequote:
Jaaaa, die heeft net zo'n happy face als Bijoux hier, maar dan op z'n jongens. Gruwelijk stout, maar happyyyyyyy en leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef Morretje het volgende:
Ja, die vond jij ook direct leuk he, Nok, vanaf de foto?
Hier is het normale ritme weer totaal geen ritme.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Woeiiii...wat weer een leuk nieuws hier![]()
Morretje wordt poezen-mama en Ziggy-foto's![]()
![]()
![]()
Ik zit weer heerlijk in m'n normale ritme, ik heb zelfs aardappels geschild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |