Neequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Morretje het volgende:
Leuk dat Ziggy ook geniet van de aandacht van anderen! Dat doet niet elke poes, toch?
1 januari is écht een rotdag jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, ik durfde die andere foto's wel te laten staan maar die was echt tè erg gewoon![]()
Wat is 1 januari toch een rotdag he?
Ik moet eigenlijk gewoon weer strijken enzo nu, maar ik heb echt NERGENS zin in![]()
En morgen weer werken
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 januari is écht een rotdag jaOok om jarig te zijn
Dit is de eerste keer dat ik mn ouders niet zie op mn verjaardag en dat is toch raar.. Maar verder is het nu gewoon een lekker niks-dagjeBeetje filmpje kijken straks en de rest vd hapjes opeten
Strijken is sowieso kut natuurlijk
Nee hoor, het wordt vaak vergeten, ben ik gewendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
Jawel, dat maakt WEL uit, want ik wist het!![]()
Maar door alle gedoe met O&N gewoon vergeten. Ik schaamde me gewoon echt toen je hier zei dat het een gekke dag is om jarig te zijn![]()
Waarom zie je je ouders niet vandaag dan?
Oh, herkenbaar. En dan jou voor zeikert uitmaken als je er toch wat van zegt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:57 schreef Qwea het volgende:
goh, die klootzak van boven heeft zn radio weer aan. Meer niet hard genoeg om te kunnen bellen
Ziggyquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:44 schreef MissBliss het volgende:
Oh, Ziggy is trouwens toch niet stokdoof, om 00.00 is ze toch even onder het bed gevlucht [ afbeelding ] Maar verder had ze de avond van haar leven want iedereen wou haaraaaaaaaaaaaaaaien
de hele avond [ afbeelding ]
ja! precies jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. En dan jou voor zeikert uitmaken als je er toch wat van zegt..
En ze lijkt op Rosaquote:
jij bent er vroeg bijquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef Qwea het volgende:
ik wil dit jaar rond kerst weer wat gaan doen eigk voor Shirley. Maar nog een keer een actie starten hiero is zeker geen optie
Iemand suggesties?
Klinkt goed toch, in dit geval?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef MissBliss het volgende:
Dank je Tonja!
[..]
En ze lijkt op Rosa
Ze is net trouwens van de harde schijf gekukeld![]()
(
) Ze wordt te dik voor dat ding
ja. Want ik wil het goed geplant hebben. En misschien vervroeg ik het wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Klinkt goed toch, in dit geval?Dikke Ziggy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |