Hehe, het lijkt er wel op jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef nokwanda het volgende:
MBZiggy heeft een keer een echte smile op de foto
quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Morretje, Anton is echt superleuk!![]()
Was dat ook die ene die in de doos ging zitten? Nee he, dat was een ander toch?
MB, wat een heerlijke foto's van de ZigsterZe ziet er echt goed uit!!!
En hopelijk inderdaad snel zonder kapje, dat is haar wel eens gegund
Klavergroeit normaal toch op redelijk zonnige maar vochtige plaatsen. Niet doornat maar vochtig. op gras en in voegen. Qua groei lijkt me niet dat een klavertje 4 anders is dan gewone klaverquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik gun het haar echt, een kapjesloos levenMaar wel fijn om te horen dat ze er niet om loopt te mokken, dat zou zielig zijn
Weet iemand overigens hoe je een Klavertje Vier plantje moet 'verzorgen'? Ik kan het nergens op Google vinden ofzo, of ik zoek niet goed? Veel water, weinig water, veel licht, weinig licht?
Het is pas erg als de cactussen spontaan sterven in je handenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Geen groene vingers?Ik dus ook niet
Maar het lijkt me echt het toppunt van lullig als ik ZELFS een klavertje vier niet levend kan houden
zolang ie vochtig genoeg is lijkt me dat niet uitmaken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh die hierboven was dus voor MB
Nok, thanks! Dus gewoon maar voor het raam zetten en lekker vochtig houden?
Elke dag een klein beetje water, zoiets? Voor het raam staat ie wel boven de verwarming, zou dat niet te warm zijn?
Is me ooit es geluktquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is pas erg als de cactussen spontaan sterven in je handen
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:50 schreef Greys het volgende:
Zeg, darlingssss, wat doen we eigenlijk met onze meetinggettogether?
Die gaat toch nog wel door he? Ik ben mijn fototoestel vast aan het opladen, namelijk
Het stond nog niet helemaal vast. Er was een lijst warain stond wat er uberhaupt open was in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja, wat waar en wanneer was het eigenlijk?
Ok, dan zie ik het vanzelf welquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het stond nog niet helemaal vast. Er was een lijst warain stond wat er uberhaupt open was in deze tijd van het jaar
quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
Ja want we hebben jou graag mee MB, èn om de gezelligheid, èn omdat ik je graag een keer in het eggie ontmoet, èn dan hebben we tenminste goed gelukte foto's [afbeelding] [afbeelding]
yeah, feel us sandwiching youquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De druk, de druk die nu op me staat! [ afbeelding ]
Om die foto's dan hequote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
De druk, de druk die nu op me staat! [afbeelding]
2 feruari kan ik niet! De rest wel denk ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef nokwanda het volgende:
zaterdagen: 2/2, 9/2, 16/2
zondagen: 3/2, 10/2, 17/2
Roep es wat zodat we nou es concreet kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |