quote:Op maandag 31 december 2007 13:48 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Gabri? Ik zal wel veel reacties krijgen als ik zeg dat ik het niet erg zou vinden als hij voor een leuk bedrag zou vertrekken.
Bij Feyenoord wilde hij niet dus hij heeft er wel kijk op.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef xFriendx het volgende:
Volgend jaar nog ff ballen bij Feyenoord en hij is de slet van de Eredivisie.
Gabri moet zeker niet vertrekken en vind ik juist één van de beteren bij Ajax. In ieder geval een stuk beter dan spelers die jij in je lijstje post. Je wilt de helft verkopen maar dan wel jongens als Braafheid, Bruno Silva en Bradley terug halen. Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Fides het volgende:
True, Gabri is in mijn ogen vervangbaar als Davids speelt, maar zonder Davids is hij wel heel handig. Daarnaast zal je niet veel geld voor hem vangen denk ik.
Aan de andere kant is Gabri toch niet bepaald gehaald om te scoren? Ik vind dat hij sowieso al best vaak in scoringspositie komt gezien het werk wat hij moet doen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Gabri een topper. Hij knapt heel veel werk op en hij is technischer dan je in eerste instantie zou denken. Hij zou wat nauwkeuriger voor de goal mogen zijn maar verder
Nouja, spelers als Heitinga, Huntelaar, Maduro wil ik niet verkopen, maar die zullen gewoon zelf wegwillen komende zomer en ik heb niet de illusie dat echte Europese (sub)toppers (altijd leuk die geruchten over Arteta en Mottaquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gabri moet zeker niet vertrekken en vind ik juist één van de beteren bij Ajax. In ieder geval een stuk beter dan spelers die jij in je lijstje post. Je wilt de helft verkopen maar dan wel jongens als Braafheid, Bruno Silva en Bradley terug halen. Lood om oud ijzer.
Ik vind een middenveld van bijvoorbeeld: Davids-Defour-El Ahmadi beter dan bijvoorbeeld Davids-Defour-Gabri, omdat je naast vechtjassen ook gewoon goede voetballers moet hebben. Dus in mijn ogen is Gabri niet onvervangbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Gabri een topper. Hij knapt heel veel werk op en hij is technischer dan je in eerste instantie zou denken. Hij zou wat nauwkeuriger voor de goal mogen zijn maar verder
quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[ afbeelding ]
van een kleine 3 uur geleden
In eerste instantie zag hij het niet zitten, zo'n snelle terugkeer.
En Nijland er dus bij graag.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
Even een repost:
Ik begin nou na deze maand wel een beetje genoeg van dit Ajax te krijgen.
Aan het eind van dit seizoen zullen Huntelaar, Heitinga, Maduro, Stekelenburg etc. wel allemaal ook vertrekken.
Ik zou zeggen, laat 70% van onze selectie maar lekker opflikkeren en begin min of meer opnieuw. We hebben met de verkoop van bovengenoemde spelers en het geld dat we nog hebben van de verkoop van Sneijder en Babel genoeg geld om de hele Eredivisie te kopen volgens mij. Zorg dat Davids nog 1 seizoen blijft en dat de selectie er volgens seizoen zo uit ziet:
Doelmannen
Vorm (Utrecht) / Velthuizen (Vitesse) / evt. buitenlands talent
Gentenaar (Ajax)
Van Duin (Ajax 2) / Heijblok
Verdedigers
Boulahrouz (Chelsea/Sevilla) / Ooijer (Blackburn)
Vermaelen
Bruno Silva (Groningen)
Braafheid (FC Twente)
Blind (Ajax A1)
Van der Wiel
Vertonghen
nieuwe linkervleugelverdediger / Slijngard (Ajax 2)
Middenvelders
Davids
Gabri
De Jong
Van der Heijden
Perez (PSV)
Defour (Standard)
El Ahmadi (FC Twente) / Bradley (Heerenveen)
(Daylon Claassen (Ajax CT, al aangetrokken) zal wel Ajax 2 worden)
verder aanvullen met Sarpong, Anita en mogelijk nieuw doorgebroken talenten.
Aanvallers
Suarez
George (FC Utrecht)
Leonardo
Manucharyan (mag het wat mij betreft nog 1 seizoen probere)
Amrabat (VVV)
En nog een goede vervanger voor Huntelaar.
+ Jeugd? (Goossens komt denk ik te kort, Wamberto Jr. ?)
Verder nog spelers waar Ajax naar kan kijken
Donk (AZ, lijkt niet gelukkig op de bank), De Fauw (Roda JC), Boakye (Heracles), Sanmartean (FC Utrecht, mits fit), Lindgren (FC Groningen), Arnautovic (FC Twente, wereldtalent!), Kruiswijk (Groningen, is mogelijk transfervrij deze zomer), Schöne (De Graafschap), Nijland (FC Groningen
Spelers als Urzaiz, Colin, Schilder, Mitea, Ogararu, Luque (tenzij hij weer gemotiveerd raakt) etc. mogen dus wat mij betreft vertrekken.
...en ik blijf verder dromen...beste stuurlui staan aan wal...![]()
Ja ok, dat ben ik wel met je eens. Maar ik vind dan ook niet dat die spelers geen basisplaats moeten hebben.quote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, spelers als Heitinga, Huntelaar, Maduro wil ik niet verkopen, maar die zullen gewoon zelf wegwillen komende zomer en ik heb niet de illusie dat echte Europese (sub)toppers (altijd leuk die geruchten over Arteta en Motta) als vervangers kunnen halen.
Braafheid, B. Silva en Bradley zijn in mijn ogen beter en (veel) talentvoller dan Colin, Ogararu en Schilder bijvoorbeeld.
Nee hij mag nog wel even blijven want ja hij is nu kort in vorm. Maar je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat hij het in zich heeft....quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef S-Two het volgende:
En oja, even serieus he. Hoeveel mensen hebben hier Nijland zien spelen? Hij speelt/scoort nu twee weken goed en we moeten hem ook maar halen? Goed plan!
Inderdaad. Ik zie eigenlijk veel liever wat aanvallender ingestelde spelers op het middenveld. Als die worden aangetrokken zou ik tegen Van Geel willen zeggen dat ie alle boden op Huntelaar moet afwijzen. Gewoon nog 1 seizoen aan z'n contract houden. Ik denk dat Ajax, met creatievelingen achter Huntelaar, gaat knallen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind een middenveld van bijvoorbeeld: Davids-Defour-El Ahmadi beter dan bijvoorbeeld Davids-Defour-Gabri, omdat je naast vechtjassen ook gewoon goede voetballers moet hebben. Dus in mijn ogen is Gabri niet onvervangbaar.
Je loonlast moet lager dan 0¤ per week zijnquote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[ afbeelding ]
van een kleine 3 uur geleden
In eerste instantie zag hij het niet zitten, zo'n snelle terugkeer.
Wat is daar vreemd aan? Een enge noordeling? We kunnen ook weer een uitgerangeerde vedette kopen van een B team elders in Europa....quote:
Men wacht liever totdat hij er 25 maakt, zodat we dan concurrentie hebben van Engelse middenmoters die salarissen aanbieden die we niet kunnen betalenquote:Op maandag 31 december 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Een enge noordeling? We kunnen ook weer een uitgerangeerde vedette kopen van een B team elders in Europa....
Dat is geen vereiste bij ajax aankopenquote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien omdat ie nog he-le-maal niets heeft laten zien?
Maar dat is precies wat er mis is met bij Ajax (nou ja, onder andere): die scouting. We krijgen alleen maar ex-aardige namen, Barca-B, gasten die goed hebben gepresteerd bij hun middenmotor en nu overbetaald naar Ajax worden gehaald.quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Men wacht liever totdat hij er 25 maakt, zodat we dan concurrentie hebben van Engelse middenmoters die salarissen aanbieden die we niet kunnen betalen![]()
Bovendien staat hij bij mij iig enkel op het 'ik zou er eens naar kijken'-lijstje
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien omdat ie nog he-le-maal niets heeft laten zien?
Ogararuquote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat er mis is met bij Ajax (nou ja, onder andere): die scouting. We krijgen alleen maar ex-aardige namen, Barca-B, gasten die goed hebben gepresteerd bij hun middenmotor en nu overbetaald naar Ajax worden gehaald.
Wat is de laatste speler die uit het niets werd gehaald?!
Komende winter (morgen) is inderdaad te vroeg.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.
Vermaelen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Die haalde de halve finale UEFA Cup en was Roemeens international toen Ajax hem kocht.
Marc Overmars in een gestreept shirt met psv bordje op de achtergrond. Denk toch eens een keer na man.quote:
Klopt, maar dat was wel de laatste speler die echt door scouting is binnengehaald. Daarna allemaal spelers die Van Geel al kende, of Ten Cate kende of die lui via RTL4 waren gescout (Suarez, maar ook Huntelaar destijds).quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Die haalde de halve finale UEFA Cup en was Roemeens international toen Ajax hem kocht.
Och, ik volg de FC ook vrij redelijk, maar vind dat iemand wel iets meer mag laten zien voordat hij gelinkt gaat worden aan Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste bij ajax aankopen![]()
Zoals ik al zei: je hoeft niet blind te zijn om te zien dat hij wat kan.
en ja ik heb wat connecties in het noorden die hem nog veel beter kennen
Ik denk niet dat Groningen gaat wachten tot hij in de zomer de deur uitwandelt voor een schijntje. Ze zijn al aan het praten over verlenging volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.
Tja, en met je vader als directeur zit dat wel goed denk ik danquote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Groningen gaat wachten tot hij in de zomer de deur uitwandelt voor een schijntje. Ze zijn al aan het praten over verlenging volgens mij.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, en met je vader als directeur zit dat wel goed denk ik dan.
Alle middelmaat verkopen en dan middelmaat ervoor in de plaats. Jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
-
Dit soort reacties verwachtte is al.quote:Op maandag 31 december 2007 14:35 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle middelmaat verkopen en dan middelmaat ervoor in de plaats. Jij hebt er kijk op.
Een slechte wedstrijd van Amrabat tegen Ajax wil niet gelijk zeggen dahij ongeschrikt voor Ajax is. Ik denk juist dat hij wel een goede versterking kan zijn en dat hij Huntelaar prima aanvult.quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Amrabat, Nijlandkom op zeg
En Ajax is ook een gepasseerd station voor Defour.. Dat die nog steeds genoemd wordt.
Die Amrabat heeft die wedstrijd tegen Ajax trouwens ook niks goeds gedaan, behalve 38 x buitenspel lopen.
Hij kan de top nog niet aan.quote:Op maandag 31 december 2007 14:56 schreef Adothehague het volgende:
Een slechte wedstrijd van Amrabat tegen Ajax wil niet gelijk zeggen dahij ongeschrikt voor Ajax is. Ik denk juist dat hij wel een goede versterking kan zijn en dat hij Huntelaar prima aanvult.
Ooijer en Perez zijn bijna bejaard, heb je weinig meer aan. Braafheid en Amrabat doen het momenteel aardig, maar ze mogen eerst laten zien wat ze echt kunnen. El Ahmadi, Velthuizen en Vertonghen zijn al wat langer goed bezig, maar daar moet je niet al je geld op zetten. Bradley en George zijn simpelweg niet goed genoeg. In de aanvallers zit je ook krap aangezien Leonardo en Manucharyan 90% van de tijd geblesseerd zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 14:44 schreef Fides het volgende:
[..]
Dit soort reacties verwachtte is al.Spelers als Bouklahrouz, Defour, El Ahmadi en Bruno Silva zijn gewoon absolute top voor Ajax en misschien al zelfs onhaalbaar! Ik had ook wel kunnen roepen dat we Kanu, Kompany, Lulinha en Bojan moeten halen en/of huren, maar dat is gewoon onzin.
Wij hebben de CL gewonnen met spelers als Reiziger (teruggehaald van Volendam en Groningen), Bogarde (gekocht van Sparta), Overmars (gehaald van WIllem II) en dan nog spelers als vd Brom, Kreek etc. in de selectie. Ook van spelers als Finidi, Kanu en Litmanen had nog niemand van gehoord voordat we ze haalden. Dat is juist de kracht van Ajax.
edit:
Ik zie die mensen begin jaren '90 vorige eeuw al voor me:
Overmars? Reiziger? Bogarde?Middenmoters, niet bewezen, stomme aankopen!
Ronald de Boer? Te licht, 1 leuk seizoenetje bij FC Twente
Edwin van der Sar?
Die is pas 4 jaar geleden begonnen met keepen en komt van de amateurs van Noordwijk
Wat moeten we er mee?
![]()
Ja, anders koop half FC Groningen even leeg..quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
Even een repost:
Verdedigers
Bruno Silva (Groningen)
Verder nog spelers waar Ajax naar kan kijken
Lindgren (FC Groningen), Kruiswijk (Groningen, is mogelijk transfervrij deze zomer),Nijland (FC Groningen
...en ik blijf verder dromen...beste stuurlui staan aan wal...![]()
Waarom zie je hem als iemand die Huntelaar goed aanvult?quote:Op maandag 31 december 2007 14:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Een slechte wedstrijd van Amrabat tegen Ajax wil niet gelijk zeggen dahij ongeschrikt voor Ajax is. Ik denk juist dat hij wel een goede versterking kan zijn en dat hij Huntelaar prima aanvult.
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Adothehague het volgende:
Hoe weet je dat nou als hij nog nooit in de top heeft gespeelt
Je kunt zien aan hoe hij nu voetbalt dat hij op dit moment niet goed genoeg voor Ajax is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als hij nog nooit in de top heeft gespeelt
In de eredivisie lat hij wekelijks zien wat hij kan, dus blijkbaar is hij beter geworden. Dan kan jij niet ontkennen dat hij te slecht is voor een topclub. Dat jij hem 3 jaar volgt boeit niet want het gaat om de recente prestaties en diezijn primaquote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
Het zou wat zijn zeg. Ik ben nu al benieuwd hoe het persbericht eruit gaat zien op ajax.nlquote:Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog steeds geen officiele reactie van zaakwaarnemer, Ajax en/of psv?
Ga bijna nog denken dat het waar is ook..
quote:Op maandag 31 december 2007 15:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het zou wat zijn zeg. Ik ben nu al benieuwd hoe het persbericht eruit gaat zien op ajax.nl
Prima voor VVV of hooguit een subtopper. Maar prima is niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Adothehague het volgende:
In de eredivisie lat hij wekelijks zien wat hij kan, dus blijkbaar is hij beter geworden. Dan kan jij niet ontkennen dat hij te slecht is voor een topclub. Dat jij hem 3 jaar volgt boeit niet want het gaat om de recente prestaties en diezijn prima
En als ls het aan mij ligt, nemen we jullie trainer ook nog even mee;) Met een iets constantere Sankoh, een betere keeper en minder blessures voorin hadden jullie zomaar eerste of tweede kunnen staan.quote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, anders koop half FC Groningen even leeg..
Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.quote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Fides het volgende:
En als ls het aan mij ligt, nemen we jullie trainer ook nog even mee;) Met een iets constantere Sankoh, een betere keeper en minder blessures voorin hadden jullie zomaar eerste of tweede kunnen staan.
Als ik naast Jason Oost in spits zou staan en zo goed was als Amrabat zou ik ook geen bal afgevenquote:Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zie je hem als iemand die Huntelaar goed aanvult?
Dadelijk heeft Huntelaar 2 egoisten om zich heen (Suarez en Amrabat).
Helemaal mee eens, Alleen nog een groot talent op het middenveld erbij en een spits voor hunter en het is klaar!quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
knip
Inderdaad. Alleen is Sankoh nog al vaak echt drama...quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.
Ben het wel met je eens en heb hem ook heel regelmatig zien spelen. Hij komt voor de top (nog?) te kort.quote:Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prima voor VVV of hooguit een subtopper. Maar prima is niet goed genoeg voor Ajax.
Maar ook vaak erg goed.quote:Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen is Sankoh nog al vaak echt drama...
Ik kan ver met je meegaan qua spelers, maar ik denk niet dat Jans bij Ajax past.quote:Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Fides het volgende:
[..]
En als ls het aan mij ligt, nemen we jullie trainer ook nog even mee;) Met een iets constantere Sankoh, een betere keeper en minder blessures voorin hadden jullie zomaar eerste of tweede kunnen staan.
Niet mee eens, je kan het pas weten als hij bij een topclub speelt. Hij scoort wekelijks in uit en thuiswedstrijden en er gaat altijd dreiging van hem uit. Zelfs toen hij thuis niet scoordetoen VVV thuis speelde tegen NAC ging er nog dreiging van hem uit aangezien hij Lurling had opgwacht na de wedstrijd.quote:Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Prima voor VVV of hooguit een subtopper. Maar prima is niet goed genoeg voor Ajax.
Hij heeft er 6 inliggen in 18 wedstrijden. Niet echt wekelijks. En waarvan 5 in thuiswedstrijden. Wel aardig hoor maar je overdrijft het allemaal een beetje. Verder is het natuurlijk onzin dat je pas kan zeggen of iemand een topclub aankan als hij er gespeeld heeft. DWZ dat ik misschien ook wel een topclub aankanquote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef Adothehague het volgende:
Niet mee eens, je kan het pas weten als hij bij een topclub speelt. Hij scoort wekelijks in uit en thuiswedstrijden en er gaat altijd dreiging van hem uit. Zelfs toen hij thuis niet scoordetoen VVV thuis speelde tegen NAC ging er nog dreiging van hem uit aangezien hij Lurling had opgwacht na de wedstrijd.
Dude, van Huntelaar hadden ze vroeger toen hij die leeftijd had ook niet gezegd dat hij een topclub aankon. Hetzelfde geld voor Robben, allemaal later doorgebroken bij provinciale clubjes. Je kraamt dus onzin uit.quote:Op maandag 31 december 2007 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft er 6 inliggen in 18 wedstrijden. Niet echt wekelijks. En waarvan 5 in thuiswedstrijden. Wel aardig hoor maar je overdrijft het allemaal een beetje. Verder is het natuurlijk onzin dat je pas kan zeggen of iemand een topclub aankan als hij er gespeeld heeft. DWZ dat ik misschien ook wel een topclub aankan
quote:‘Engelse belangstelling voor Groningen-aanvaller Nijland’
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 31-dec-2007 15:15
Stefan Nijland (foto, links) wordt gevolgd door een aantal teams uit de Engelse Premier League. Het Algemeen Dagblad meldt dit maandag. FC Groningen ziet een vertrek van de jonge voetballer niet zitten. De Noordelingen willen het contract met de aanvaller zo snel mogelijk openbreken. De jeugdinternational gaat hierover op korte termijn met zijn club in gesprek.
Afgelopen zaterdag was Nijland twee keer succesvol in de met 3-1 gewonnen uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. (JvE)
Dat konden ze op dat moment ook nog niet. Die hebben zich eerst moeten bewijzen bij mindere clubjes. Als Heerenveen en Groningen. Amrabat heeft nog nauwelijks iets bewezen en kan het TOP niveau nog niet aan. Hij moet zich eerst verder ontwikkelen en laten zien dat hij bij een subtopper de beste is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:28 schreef Adothehague het volgende:
Dude, van Huntelaar hadden ze vroeger toen hij die leeftijd had ook niet gezegd dat hij een topclub aankon. Hetzelfde geld voor Robben, allemaal later doorgebroken bij provinciale clubjes. Je kraamt dus onzin uit.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:32 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met deze lul!
Het zou wat zijn zegquote:Op maandag 31 december 2007 15:32 schreef djnospinzone het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met deze lul!
en als we met Perez kampioen worden hoor je er niemand meer overquote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef toma het volgende:
Dit tekent wel het debiele beleid.....
Waarom? Ik vind van nietquote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef toma het volgende:
Mwaquote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef toma het volgende:
Wel een leuke als het zo is.quote:Op maandag 31 december 2007 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat Perez verhaal is toch één grote grap neem ik aan?
En jij weet het natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
Dat bedoel ik dus. Geef je ff 3,5 miljoen aan PSV + een speler die daar een half jaar voetbalt.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het wordt pas echt wanbeleid als Ajax nu ¤ 4 miljoen gaat betalen
Reken daar maar op, Einhoven is ook niet gek....quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa
In de zomer wilde hij weg omdat hij uit de gratie raakte bij Ten Cate, prima. Nu is Ten Cate weg en misschien weet hij al wie de volgende coach van Ajax wordt, en wil hij terug. Het wordt pas echt wanbeleid als Ajax nu ¤ 4 miljoen gaat betalen
quote:1/12/2007 - 'Valencia maakt werk van komst Huntelaar'
(Gepost door RvN)
De regionale Spaanse krant Levante-EMV, doorgaans goed geinformeerd bij Valencia, meldt dat Valencia nu inzet op het binnenhalen van Klaas Jan Huntelaar. De onderhandelingen met Ajax daarover zouden al zijn gestart. De voorzitter van Valencia kondigde afgelopen week de komst van een Europese topspeler aan. Tegerlijkertijd wordt erkend dat het lastig zal zijn voor Valencia om Huntelaar binnen te halen, omdat Ajax een minimumprijs van 25 miljoen euro vraagt voor de topscorer van de eredivisie.
Van Geel ook niet mag ik hopen!quote:Op maandag 31 december 2007 16:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Reken daar maar op, Einhoven is ook niet gek....
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 31 december 2007 16:20 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang ze de hoofdprijs betalen is het goed toch, want huntelaar houdt je niet lang meer bij Ajax, als je al hoort hoe hij zich de laatste tijd uit over zn teamgenoten in de media.
Mja Ajax kennende halen ze toch niks ervoor terug.
Hoezo volg jij SV Huizen?quote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gaan toch nooit genoeg betalen.quote:
Niet gek, wel wanhopig inmiddels heb ik het idee.quote:Op maandag 31 december 2007 16:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Van Geel ook niet mag ik hopen!
Van Loo is echt wel een onzekere factor de laatste tijd. Zwak op hoge ballen in zijn eigen vijf meter. Sankoh is inderdaad bizar wisselvallig. Soms heel goed en soms heel kut. Met dat laatste hebben we misschien nog wel mazzel, anders was die vrees ik ook al lang weggekocht.quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.
Staat echt op teletekst..quote:Op maandag 31 december 2007 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat Perez verhaal is toch één grote grap neem ik aan?
Getuigd ook van lef een speler weer terug te halen. Gewoon je fout toegeven al is de enige die hem niet wilde al weg.quote:Op maandag 31 december 2007 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Staat echt op teletekst..
Is wel een knap staaltje beleid
Tof dat jij ook vaak bij Huizen ging kijken!!!quote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kom overal dat weet je he.quote:Op maandag 31 december 2007 17:34 schreef methodmich het volgende:
Tof dat jij ook vaak bij Huizen ging kijken!!!
Ik vind het eerder een diskwalificatie van jezelf als technisch directeur...quote:Op maandag 31 december 2007 17:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Getuigd ook van lef een speler weer terug te halen. Gewoon je fout toegeven al is de enige die hem niet wilde al weg.
Eens, maar hij heeft de FC toch ook geen punten gekost? Met een andere (betere) keeper hadden ze niet hoger gestaan volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2007 17:05 schreef Cruoninga het volgende:
Van Loo is echt wel een onzekere factor de laatste tijd. Zwak op hoge ballen in zijn eigen vijf meter.
Zeg terrorbobbie, kennen we deze nog nog nog...quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nooit, Huntelaar wordt voor de hoofdprijs verkocht en dat ligt tussen de 25 en 30 miljoen euro!
Wat ze vragen is meestal wel gelijk aan wat ze krijgen ja...quote:Op maandag 31 december 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg terrorbobbie, kennen we deze nog nog nog...
[..]
dat meen jequote:
Ik zou eerder uit gaan van onder de 20 miljoen dan boven de 20.quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor Sneijder vroegen ze eerst 20 miljoen, dus wat dat betreft komt de 30 voor the hunter er dichter bij in de buurt
Als v Geel 1 ding goed kan dan is het een prijs naar boven afronden, Babel voor 17 miljoen blijft een acte d´brilliancequote:Op maandag 31 december 2007 17:46 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik zou eerder uit gaan van onder de 20 miljoen dan boven de 20.
Hopelijk haalt ie er ook eindelijk eens wat voor terug want daar ben ik toch onderhand wel eens aan toe... een paar verdedigers die ook echt kunnen verdedigen bijvoorbeeld....quote:Op maandag 31 december 2007 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als v Geel 1 ding goed kan dan is het een prijs naar boven afronden, Babel voor 17 miljoen blijft een acte d´brilliance
De fout is gemaakt toen ie een trainer haalde waar ie later niet meer door één deur kon en door wie hij zich wat al te nadrukkelijk heeft laten leiden bij transferbeslissingen: Colin, Urzaiz halen en Perez verkopenquote:Op maandag 31 december 2007 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap het echt nog steeds niet. Vorig jaar was Van Geel echt goed bezig met een sterk elftal gestaag opbouwen en een jaar later zit 'ie ons als een kip zonder kop de vernieling in the helpen.
Wat een suffe stelling!quote:Op maandag 31 december 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een stelling: "Als Ajax Perez terugkoopt van PSV waarop PSV met dat geld een jongere, betere CAM terugkoopt, dan is dat de zoveelste blunder van van v Geel en moet hij opstappen."
Als je hem niet had verkocht voordat je besloot om Sneijder te laten gaan had je nu zelf 13 goals meer gemaakt en PSV heel wat minder...quote:Op maandag 31 december 2007 17:57 schreef RayMania het volgende:
Perez mag best komen, al bij 13 doelpunten betrokken geweest bij PSV. Garantie voor goals en assists en kan Ajax wel gebruiken.
Tsja, blame Ten Cate.quote:Op maandag 31 december 2007 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem niet had verkocht voordat je besloot om Sneijder te laten gaan had je nu zelf 13 goals meer gemaakt en PSV heel wat minder...
True, maar ik neem het V Geel ook erg kwalijk, zeker als je nu hem met hangende pootjes gaat terughalen.... schaamteloos gezichtsverlies vind ik ditquote:
Volgens NOS zijn de ploegen inderdaad al in de afrondende fasequote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef ericajax het volgende:
NOS Journaal meldde het of dat het al rond was?
Forget it, als Perez komt, komt er geen andere middenvelder.quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Davids zijn contract jaartje verlengen
- Van Gaal als trainer.
Ben bang dat dit teveel gevraagd is voor van Geel
Het zou wel de shit zijnquote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Van Gaal als trainer.
En dan gezamelijk kunnen lachen om de angst waar v Geel ons in heeft laten zitten, hahaha that´s our martin!quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Van Gaal als trainer.
Is ook genoeg, hij heeft meer dan genoeg verdedigende kwaliteiten om Ajax naar de titel te helpenquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Perez zal wel de enige aankoop worden.
+ een verdediger.quote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Perez zal wel de enige aankoop worden.
Als zaakwaarnemers niets zeggen, dan weet je dat het waar is.quote:Vanavond nog akkoord over transfer Perez?
Steeds meer media melden de op handen zijnde overgang van Kenneth Perez naar Ajax. Ook het NOS journaal meldt zojuist dat de transfer van de Deen in afrondende fase is. In media in Denemarken wordt gemeld dat Kenneth Perez mogelijk nog vanavond een contract zal ondertekenen bij Ajax. De zaakwaarnemer van Perez wilde op al de geruchten niet reageren
Daar zullen we nooit achter komen, Ajax gaat het echt niet bekend maken als het echt zo is.quote:Op maandag 31 december 2007 18:27 schreef twi het volgende:
Zolang er maar niet meer voor wordt betaald dan dat Ajax heeft ontvangen. Al is Perez natuurlijk eigenlijk slechts een subtopper. Maar wellicht opent dat de deur voor De Jong de op termijn de 10 kan worden.
Fabio carciolio van fc eindhoven doet het best goed.quote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef twi het volgende:
Perez, Boulahrouz en een jonge spits die Huntelaar op moet volgen, daar zou ik best mee kunnen leven.
Boulahrouz mag toch helemaal niet naar een andere club? 1 transfer per seizoen oid tochquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom blijven mensen Boulahrouz noemen.
Afgezien van dat hij niet komt,. is ie ook nog eens om de week geblesseerd..
als ze die maar uit hun hooft latenquote:Op maandag 31 december 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Ik dacht meer aan Hoogendorp of Van der Haar.
hehequote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef WooZ het volgende:
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
Dat is toch alleen in europees verband? Probleem opgelost. He, gelukkig hebben we verloren van Slavia, anders konden we misschien boulah niet halenquote:Op maandag 31 december 2007 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boulahrouz mag toch helemaal niet naar een andere club? 1 transfer per seizoen oid toch
Je kan veel zeggen, maar het zou zeker een verassing zijn. Net zo'n verassing als dat je een wijf neukt, haar 10 jaar later tegen komt en zegt: "Surprise, dit is je achtling!!!!"quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef Wooldoor het volgende:
Als perez komt is het zeker dat Martin hier mee leest en ons niet mag.
Vorig seizoen al alle logische namen die werden genoemd werden door van Geel ontkend en hij trok verassend andere mensen aan.
Nu Modric, Aissati en Defour niet komen moet hij weer met een verassing komen en dat is Perez zeker weten.
Ik ook.quote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef twi het volgende:
Perez, Boulahrouz en een jonge spits die Huntelaar op moet volgen, daar zou ik best mee kunnen leven.
Je kan z'n naam niet eens goed spellen en die is zeker ook goed genoeg voor een topclubquote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
Fabio carciolio van fc eindhoven doet het best goed.
Bel Davids ff of die al weetquote:Op maandag 31 december 2007 18:49 schreef denthemen het volgende:
Kenneth is wat mij betreft welkom
quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kan z'n naam niet eens goed spellen en die is zeker ook goed genoeg voor een topclubJij ziet ze echt vliegen.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:00 schreef denthemen het volgende:
Psv in rep en roer, volgens de Deense media komt het vanavond nog rond
Tja t lijkt me nu wel zeker.quote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef ericajax het volgende:
NOS Journaal meldde het of dat het al rond was?
Lol? Waarom?quote:
veeg me opquote:
quote:Kenneth Perez keert per direct terug naar Ajax
31 december 2007 19:30
Kenneth Perez.
PSV heeft na langdurige gesprekken met de directie van Ajax een akkoord bereikt over de terugkeer van Kenneth Perez naar Amsterdam. De 33-jarige Deen vertrekt per direct uit Eindhoven en tekent een contract dat hem per 1 januari weer aan Ajax verbindt, de club die hij in de zomer van 2007 verliet voor PSV.
Acht competitiegoals
Kenneth Perez had oren naar een terugkeer bij de club waar hij eerder één seizoen speelde. PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen. Bij PSV stond Perez sinds de zomer onder contract en maakte hij op 25 augustus zijn debuut tegen N.E.C. (5-0). Eerder speelde de aanvallende middenvelder voor Ajax, AZ, MVV en FC Kopenhagen. In de competitie stond hij voor PSV veertien keer in de basis en maakte hij acht doelpunten. In de Champions League was hij eenmaal trefzeker.
© PSV NV
4 miljoen zal ie echt niet gekost hebben, ik mag toch hopen dat ie gewoon evenveel heeft gekost...quote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Heeft ie in elk geval CL gespeeld...
Maar echt vaag. Verkopen voor 1.6 miljoen en paar maanden later voor 4 miljoen terugkopen...
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Maar echt vaag. Verkopen voor 1.6 miljoen en paar maanden later voor 4 miljoen terugkopen...
Zwam niet zoquote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Met als voordeel dat Perez wél een goede speler is.quote:Op maandag 31 december 2007 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Dit is nog een groter wanbeleid als Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft gevoerd....
Daar was het hem ook om te doen. Dat hele neger incident was gewoon gespeeld.quote:
Ja dat is hij zeker, maar dit kan toch niet anders als het einde van van Geel betekenen?quote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met als voordeel dat Perez wél een goede speler is.
Ja, ik dacht echt dat ik dat net ergens gelezen had. Maar goed. Ook Kenneth zal bij jullie het tij niet kunnen keren.quote:
Mwooaaa, een half jaartje dan.quote:Op maandag 31 december 2007 19:45 schreef xFriendx het volgende:
Mogen wij hem volgend jaar dan weer bij AZ inlijven??
???quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef F1Bas het volgende:
Geen Huntelaar tegen AZ, erg jammer.
Gaat-ie weerquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is hij zeker, maar dit kan toch niet anders als het einde van van Geel betekenen?
hoe dat zo dan?quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef F1Bas het volgende:
Geen Huntelaar tegen AZ, erg jammer.
nee, want Ajax is zijn droomclubquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel een speler die volgend jaar zo ineens bij Feyenoord kan spelen.
Geschorst volgens teletekst.quote:
quote:**De KNVB-tuchtcommissie heeft Jonas
Olsson (NEC) voor vier duels geschorst.
Lorenzo Davids (NEC) en Julian Jenner
(AZ) kregen ook vier wedstrijden (één
voorwaardelijk).
Kew Jaliens (AZ),Klaas-Jan Huntelaar
(Ajax),George Ogararu (Ajax),Danny
Schenkel (Sparta Rotterdam),Theo Lucius
(Feyenoord) missen één duel.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef ericajax het volgende:
Ajax-site ligt al hele dag plat, dus komt niet hierdoor
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65124quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef ericajax het volgende:
Ajax-site ligt al hele dag plat, dus komt niet hierdoor
Waarom?quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef F1Bas het volgende:
Geschorst volgens teletekst.
KJ staat al maanden niet op scherp...quote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
"hand in het gezicht" incident denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
+1, scherp.quote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
KJ staat al maanden niet op scherp...
Och, wat een matige grappen weer....
Ik ga zuipen, veel plezier iedereen en doe voorzichtig!
denk het niet, dan had dat wel groot op vi.nl gestaanquote:Op maandag 31 december 2007 19:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
"hand in het gezicht" incident denk ik
Op tien, voor Gabri en Davids. Luque kan links/rechts of desnoods een keer in de spits.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Ik meen dat Montana een opstelling had geplaatst vanmorgen, die sprak me wel aan. Davids-Gabri en nog eentje als verdedigende middenvelder en Perez zeg maar achter de spitsen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Op het middeveld met Davids en Gabri.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
Oooh nu is het ineens kut he he he. Moraalridders met jullie Urzaizquote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef MaxC het volgende:
Is Huntelaar geschorst tegen AZ? Zou wel erg kut zijn
quote:De uitgelaten spelers van Excelsior maken zich zorgen over hun premie als ze na afloop horen dat niet Ajax, maar PSV kampioen is geworden. Slory kan ze een dag later gerust stellen. Heitinga heeft hem nog eens verzekerd dat de Amsterdammers zich aan hun afspraak houden, omdat Excelsior immers niets te verwijten valt.
Een week later praat Excelsior-speler Robert Braber zijn mond voorbij in een interview met BN/De Stem. ,,We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden,’’ zegt Braber in al zijn eerlijkheid.
Een rel is geboren en bij Ajax worden vijf spelers ontboden bij technisch directeur Martin van Geel: Stam, Huntelaar, Perez, Sneijder en Heitinga. Met name de eerste drie horen met verbijstering aan dat Heitinga inderdaad contact heeft gehad met Slory.
REACTIES
Henk ten Cate heeft weinig behoefte aan commentaar. ,,Ik snap niet dat dit nu allemaal weer wordt opgerakeld,’’ zegt de huidige veldtrainer bij Chelsea. ,,Het enige wat ik heb gedaan is Ton Lokhoff bellen. Ik heb hem gevraagd of Excelsior goed zijn best wilde doen.''
Slory, Ajax en Heitinga hebben niets aan dit artikel toe te voegen. ,,We hebben in mei al gereageerd en daar laten we het bij,’’ zegt een woordvoerder van Ajax.
Het algehele gevoel overheerst dat de actie is ingestoken door Ten Cate, maar de trainer ontkent intern iedere betrokkenheid. Ajax bedekt de affaire met de mantel der liefde.
Heitinga pwnt kakkerlakquote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of dit al voorbij is gekomen in alle drukte...
[..]
Johnny, aankoop en Vermaelenquote:Op maandag 31 december 2007 20:14 schreef PaRaR het volgende:
3-4-3 kan best, mits goede verdedigers ... laat het nu net daaraan ontbreken.
Jan doet het ook goed hoor, maar de linksmidden laat het 'soms' afwetenquote:
Zeker niet, tegen Groningen was hij nog deels verantwoordelijk voor de tegengoals.quote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef Noshiba het volgende:
ik ben wel blij dat kenneth terug is maar we moeten hem nu niet gelijk zien als god die alles voor ons oplost!!
Idd ja, dat hoorde ik laatst voorbij komen maar daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Buiten dat, laatst riep Perez ook al mooie dingen over Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef twi het volgende:
Ik vind wel dat het iets zegt over Perez en Ajax. Hij zal weinig weten van wat Vergoossen met hem zal gaan doen, maar de relatie tussen die twee is wegens het verleden niet slecht. Perez komt natuurlijk altijd op de eerste plaats bij Kenneth, maar blijkbaar doet Ajax hem toch meer.
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
Valt wel wat mee.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
VI meldde het ook wel erg stellig, waardoor het wel waar moest zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 21:27 schreef Jnk18 het volgende:
Wahaha had vi toch gelijk.
Welcome back Kenneth![]()
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te gevenquote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.
quote:Op maandag 31 december 2007 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |