Dat is geen vereiste bij ajax aankopenquote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien omdat ie nog he-le-maal niets heeft laten zien?
Maar dat is precies wat er mis is met bij Ajax (nou ja, onder andere): die scouting. We krijgen alleen maar ex-aardige namen, Barca-B, gasten die goed hebben gepresteerd bij hun middenmotor en nu overbetaald naar Ajax worden gehaald.quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Men wacht liever totdat hij er 25 maakt, zodat we dan concurrentie hebben van Engelse middenmoters die salarissen aanbieden die we niet kunnen betalen![]()
Bovendien staat hij bij mij iig enkel op het 'ik zou er eens naar kijken'-lijstje
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien omdat ie nog he-le-maal niets heeft laten zien?
Ogararuquote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar dat is precies wat er mis is met bij Ajax (nou ja, onder andere): die scouting. We krijgen alleen maar ex-aardige namen, Barca-B, gasten die goed hebben gepresteerd bij hun middenmotor en nu overbetaald naar Ajax worden gehaald.
Wat is de laatste speler die uit het niets werd gehaald?!
Komende winter (morgen) is inderdaad te vroeg.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.
Vermaelen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Die haalde de halve finale UEFA Cup en was Roemeens international toen Ajax hem kocht.
Marc Overmars in een gestreept shirt met psv bordje op de achtergrond. Denk toch eens een keer na man.quote:
Klopt, maar dat was wel de laatste speler die echt door scouting is binnengehaald. Daarna allemaal spelers die Van Geel al kende, of Ten Cate kende of die lui via RTL4 waren gescout (Suarez, maar ook Huntelaar destijds).quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Fides het volgende:
[..]
Die haalde de halve finale UEFA Cup en was Roemeens international toen Ajax hem kocht.
Och, ik volg de FC ook vrij redelijk, maar vind dat iemand wel iets meer mag laten zien voordat hij gelinkt gaat worden aan Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste bij ajax aankopen![]()
Zoals ik al zei: je hoeft niet blind te zijn om te zien dat hij wat kan.
en ja ik heb wat connecties in het noorden die hem nog veel beter kennen
Ik denk niet dat Groningen gaat wachten tot hij in de zomer de deur uitwandelt voor een schijntje. Ze zijn al aan het praten over verlenging volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Zijn balcontrole en bewegelijkheid (draaide afgelopen weekend een keer echt 'op zijn Bergkamps' weg bij zijn tegenstander) verraden dat hij (zeker voor iemand van die leeftijd en met die lengte) een prima voetballer kan worden. Ik zeg niet dat Ajax hem nu in de winter moet aantrekken, maar als je weet dat zijn contract afloopt medio 2009, kan je hem waarschijnlijk komende zomer voor een schijntje binnenhalen. In Jong Ajax/Ajax A1 loopt momenteel geen spits rond die ook zelfs maar op de bank mag zitten wat mij betreft.
Tja, en met je vader als directeur zit dat wel goed denk ik danquote:Op maandag 31 december 2007 14:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Groningen gaat wachten tot hij in de zomer de deur uitwandelt voor een schijntje. Ze zijn al aan het praten over verlenging volgens mij.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, en met je vader als directeur zit dat wel goed denk ik dan.
Alle middelmaat verkopen en dan middelmaat ervoor in de plaats. Jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
-
Dit soort reacties verwachtte is al.quote:Op maandag 31 december 2007 14:35 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Alle middelmaat verkopen en dan middelmaat ervoor in de plaats. Jij hebt er kijk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |