Lol? Waarom?quote:
veeg me opquote:
quote:Kenneth Perez keert per direct terug naar Ajax
31 december 2007 19:30
Kenneth Perez.
PSV heeft na langdurige gesprekken met de directie van Ajax een akkoord bereikt over de terugkeer van Kenneth Perez naar Amsterdam. De 33-jarige Deen vertrekt per direct uit Eindhoven en tekent een contract dat hem per 1 januari weer aan Ajax verbindt, de club die hij in de zomer van 2007 verliet voor PSV.
Acht competitiegoals
Kenneth Perez had oren naar een terugkeer bij de club waar hij eerder één seizoen speelde. PSV heeft begrip voor de wens van de speler en ziet nu tevens mogelijkheden voor een snellere ontwikkeling van eigen talenten die op dezelfde positie uit de voeten kunnen. Bij PSV stond Perez sinds de zomer onder contract en maakte hij op 25 augustus zijn debuut tegen N.E.C. (5-0). Eerder speelde de aanvallende middenvelder voor Ajax, AZ, MVV en FC Kopenhagen. In de competitie stond hij voor PSV veertien keer in de basis en maakte hij acht doelpunten. In de Champions League was hij eenmaal trefzeker.
© PSV NV

4 miljoen zal ie echt niet gekost hebben, ik mag toch hopen dat ie gewoon evenveel heeft gekost...quote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Heeft ie in elk geval CL gespeeld...
Maar echt vaag. Verkopen voor 1.6 miljoen en paar maanden later voor 4 miljoen terugkopen...
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Maar echt vaag. Verkopen voor 1.6 miljoen en paar maanden later voor 4 miljoen terugkopen...
Zwam niet zoquote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Met als voordeel dat Perez wél een goede speler is.quote:Op maandag 31 december 2007 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Dit is nog een groter wanbeleid als Feyenoord de afgelopen 10 jaar heeft gevoerd....
Daar was het hem ook om te doen. Dat hele neger incident was gewoon gespeeld.quote:
Ja dat is hij zeker, maar dit kan toch niet anders als het einde van van Geel betekenen?quote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Met als voordeel dat Perez wél een goede speler is.
Ja, ik dacht echt dat ik dat net ergens gelezen had. Maar goed. Ook Kenneth zal bij jullie het tij niet kunnen keren.quote:
Mwooaaa, een half jaartje dan.quote:Op maandag 31 december 2007 19:45 schreef xFriendx het volgende:
Mogen wij hem volgend jaar dan weer bij AZ inlijven??
???quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef F1Bas het volgende:
Geen Huntelaar tegen AZ, erg jammer.
Gaat-ie weerquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat is hij zeker, maar dit kan toch niet anders als het einde van van Geel betekenen?
hoe dat zo dan?quote:Op maandag 31 december 2007 19:26 schreef F1Bas het volgende:
Geen Huntelaar tegen AZ, erg jammer.
nee, want Ajax is zijn droomclubquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is wel een speler die volgend jaar zo ineens bij Feyenoord kan spelen.
Geschorst volgens teletekst.quote:
quote:**De KNVB-tuchtcommissie heeft Jonas
Olsson (NEC) voor vier duels geschorst.
Lorenzo Davids (NEC) en Julian Jenner
(AZ) kregen ook vier wedstrijden (één
voorwaardelijk).
Kew Jaliens (AZ),Klaas-Jan Huntelaar
(Ajax),George Ogararu (Ajax),Danny
Schenkel (Sparta Rotterdam),Theo Lucius
(Feyenoord) missen één duel.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef ericajax het volgende:
Ajax-site ligt al hele dag plat, dus komt niet hierdoor
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65124quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef ericajax het volgende:
Ajax-site ligt al hele dag plat, dus komt niet hierdoor
Waarom?quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef F1Bas het volgende:
Geschorst volgens teletekst.
KJ staat al maanden niet op scherp...quote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
"hand in het gezicht" incident denk ikquote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef Madine het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Die stond toch niet op scherp?
+1, scherp.quote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
KJ staat al maanden niet op scherp...
Och, wat een matige grappen weer....
Ik ga zuipen, veel plezier iedereen en doe voorzichtig!
denk het niet, dan had dat wel groot op vi.nl gestaanquote:Op maandag 31 december 2007 19:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
"hand in het gezicht" incident denk ik
Op tien, voor Gabri en Davids. Luque kan links/rechts of desnoods een keer in de spits.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Ik meen dat Montana een opstelling had geplaatst vanmorgen, die sprak me wel aan. Davids-Gabri en nog eentje als verdedigende middenvelder en Perez zeg maar achter de spitsen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
En waar moet hij nu spelen? Op het middenveld (het is niet echt een verdedigende voetballer) of in de voorhoude (waar je Luque ook al hebt)
Op het middeveld met Davids en Gabri.quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef andre347 het volgende:
Oooh nu is het ineens kut he he he. Moraalridders met jullie Urzaizquote:Op maandag 31 december 2007 19:59 schreef MaxC het volgende:
Is Huntelaar geschorst tegen AZ? Zou wel erg kut zijn
quote:De uitgelaten spelers van Excelsior maken zich zorgen over hun premie als ze na afloop horen dat niet Ajax, maar PSV kampioen is geworden. Slory kan ze een dag later gerust stellen. Heitinga heeft hem nog eens verzekerd dat de Amsterdammers zich aan hun afspraak houden, omdat Excelsior immers niets te verwijten valt.
Een week later praat Excelsior-speler Robert Braber zijn mond voorbij in een interview met BN/De Stem. ,,We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden,’’ zegt Braber in al zijn eerlijkheid.
Een rel is geboren en bij Ajax worden vijf spelers ontboden bij technisch directeur Martin van Geel: Stam, Huntelaar, Perez, Sneijder en Heitinga. Met name de eerste drie horen met verbijstering aan dat Heitinga inderdaad contact heeft gehad met Slory.
REACTIES
Henk ten Cate heeft weinig behoefte aan commentaar. ,,Ik snap niet dat dit nu allemaal weer wordt opgerakeld,’’ zegt de huidige veldtrainer bij Chelsea. ,,Het enige wat ik heb gedaan is Ton Lokhoff bellen. Ik heb hem gevraagd of Excelsior goed zijn best wilde doen.''
Slory, Ajax en Heitinga hebben niets aan dit artikel toe te voegen. ,,We hebben in mei al gereageerd en daar laten we het bij,’’ zegt een woordvoerder van Ajax.
Het algehele gevoel overheerst dat de actie is ingestoken door Ten Cate, maar de trainer ontkent intern iedere betrokkenheid. Ajax bedekt de affaire met de mantel der liefde.
Heitinga pwnt kakkerlakquote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef kevin6188 het volgende:
Geen idee of dit al voorbij is gekomen in alle drukte...
[..]
Johnny, aankoop en Vermaelenquote:Op maandag 31 december 2007 20:14 schreef PaRaR het volgende:
3-4-3 kan best, mits goede verdedigers ... laat het nu net daaraan ontbreken.
Jan doet het ook goed hoor, maar de linksmidden laat het 'soms' afwetenquote:
Zeker niet, tegen Groningen was hij nog deels verantwoordelijk voor de tegengoals.quote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef Noshiba het volgende:
ik ben wel blij dat kenneth terug is maar we moeten hem nu niet gelijk zien als god die alles voor ons oplost!!
Idd ja, dat hoorde ik laatst voorbij komen maar daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Buiten dat, laatst riep Perez ook al mooie dingen over Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef twi het volgende:
Ik vind wel dat het iets zegt over Perez en Ajax. Hij zal weinig weten van wat Vergoossen met hem zal gaan doen, maar de relatie tussen die twee is wegens het verleden niet slecht. Perez komt natuurlijk altijd op de eerste plaats bij Kenneth, maar blijkbaar doet Ajax hem toch meer.
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
Valt wel wat mee.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
VI meldde het ook wel erg stellig, waardoor het wel waar moest zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 21:27 schreef Jnk18 het volgende:
Wahaha had vi toch gelijk.
Welcome back Kenneth![]()
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te gevenquote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.
quote:Op maandag 31 december 2007 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |