En jij weet het natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
Dat bedoel ik dus. Geef je ff 3,5 miljoen aan PSV + een speler die daar een half jaar voetbalt.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het wordt pas echt wanbeleid als Ajax nu ¤ 4 miljoen gaat betalen
Reken daar maar op, Einhoven is ook niet gek....quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa
In de zomer wilde hij weg omdat hij uit de gratie raakte bij Ten Cate, prima. Nu is Ten Cate weg en misschien weet hij al wie de volgende coach van Ajax wordt, en wil hij terug. Het wordt pas echt wanbeleid als Ajax nu ¤ 4 miljoen gaat betalen
quote:1/12/2007 - 'Valencia maakt werk van komst Huntelaar'
(Gepost door RvN)
De regionale Spaanse krant Levante-EMV, doorgaans goed geinformeerd bij Valencia, meldt dat Valencia nu inzet op het binnenhalen van Klaas Jan Huntelaar. De onderhandelingen met Ajax daarover zouden al zijn gestart. De voorzitter van Valencia kondigde afgelopen week de komst van een Europese topspeler aan. Tegerlijkertijd wordt erkend dat het lastig zal zijn voor Valencia om Huntelaar binnen te halen, omdat Ajax een minimumprijs van 25 miljoen euro vraagt voor de topscorer van de eredivisie.
Van Geel ook niet mag ik hopen!quote:Op maandag 31 december 2007 16:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Reken daar maar op, Einhoven is ook niet gek....
Dat is inderdaad het probleem.quote:Op maandag 31 december 2007 16:20 schreef Jnk18 het volgende:
Zolang ze de hoofdprijs betalen is het goed toch, want huntelaar houdt je niet lang meer bij Ajax, als je al hoort hoe hij zich de laatste tijd uit over zn teamgenoten in de media.
Mja Ajax kennende halen ze toch niks ervoor terug.
Hoezo volg jij SV Huizen?quote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
Die gaan toch nooit genoeg betalen.quote:
Niet gek, wel wanhopig inmiddels heb ik het idee.quote:Op maandag 31 december 2007 16:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Van Geel ook niet mag ik hopen!
Van Loo is echt wel een onzekere factor de laatste tijd. Zwak op hoge ballen in zijn eigen vijf meter. Sankoh is inderdaad bizar wisselvallig. Soms heel goed en soms heel kut. Met dat laatste hebben we misschien nog wel mazzel, anders was die vrees ik ook al lang weggekocht.quote:Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.
Staat echt op teletekst..quote:Op maandag 31 december 2007 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat Perez verhaal is toch één grote grap neem ik aan?
Getuigd ook van lef een speler weer terug te halen. Gewoon je fout toegeven al is de enige die hem niet wilde al weg.quote:Op maandag 31 december 2007 17:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Staat echt op teletekst..
Is wel een knap staaltje beleid
Tof dat jij ook vaak bij Huizen ging kijken!!!quote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kom overal dat weet je he.quote:Op maandag 31 december 2007 17:34 schreef methodmich het volgende:
Tof dat jij ook vaak bij Huizen ging kijken!!!
Ik vind het eerder een diskwalificatie van jezelf als technisch directeur...quote:Op maandag 31 december 2007 17:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Getuigd ook van lef een speler weer terug te halen. Gewoon je fout toegeven al is de enige die hem niet wilde al weg.
Eens, maar hij heeft de FC toch ook geen punten gekost? Met een andere (betere) keeper hadden ze niet hoger gestaan volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2007 17:05 schreef Cruoninga het volgende:
Van Loo is echt wel een onzekere factor de laatste tijd. Zwak op hoge ballen in zijn eigen vijf meter.
Zeg terrorbobbie, kennen we deze nog nog nog...quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nooit, Huntelaar wordt voor de hoofdprijs verkocht en dat ligt tussen de 25 en 30 miljoen euro!
Wat ze vragen is meestal wel gelijk aan wat ze krijgen ja...quote:Op maandag 31 december 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg terrorbobbie, kennen we deze nog nog nog...
[..]
dat meen jequote:
Ik zou eerder uit gaan van onder de 20 miljoen dan boven de 20.quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Voor Sneijder vroegen ze eerst 20 miljoen, dus wat dat betreft komt de 30 voor the hunter er dichter bij in de buurt
Als v Geel 1 ding goed kan dan is het een prijs naar boven afronden, Babel voor 17 miljoen blijft een acte d´brilliancequote:Op maandag 31 december 2007 17:46 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik zou eerder uit gaan van onder de 20 miljoen dan boven de 20.
Hopelijk haalt ie er ook eindelijk eens wat voor terug want daar ben ik toch onderhand wel eens aan toe... een paar verdedigers die ook echt kunnen verdedigen bijvoorbeeld....quote:Op maandag 31 december 2007 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als v Geel 1 ding goed kan dan is het een prijs naar boven afronden, Babel voor 17 miljoen blijft een acte d´brilliance
De fout is gemaakt toen ie een trainer haalde waar ie later niet meer door één deur kon en door wie hij zich wat al te nadrukkelijk heeft laten leiden bij transferbeslissingen: Colin, Urzaiz halen en Perez verkopenquote:Op maandag 31 december 2007 17:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap het echt nog steeds niet. Vorig jaar was Van Geel echt goed bezig met een sterk elftal gestaag opbouwen en een jaar later zit 'ie ons als een kip zonder kop de vernieling in the helpen.
Wat een suffe stelling!quote:Op maandag 31 december 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een stelling: "Als Ajax Perez terugkoopt van PSV waarop PSV met dat geld een jongere, betere CAM terugkoopt, dan is dat de zoveelste blunder van van v Geel en moet hij opstappen."
Als je hem niet had verkocht voordat je besloot om Sneijder te laten gaan had je nu zelf 13 goals meer gemaakt en PSV heel wat minder...quote:Op maandag 31 december 2007 17:57 schreef RayMania het volgende:
Perez mag best komen, al bij 13 doelpunten betrokken geweest bij PSV. Garantie voor goals en assists en kan Ajax wel gebruiken.
Tsja, blame Ten Cate.quote:Op maandag 31 december 2007 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je hem niet had verkocht voordat je besloot om Sneijder te laten gaan had je nu zelf 13 goals meer gemaakt en PSV heel wat minder...
True, maar ik neem het V Geel ook erg kwalijk, zeker als je nu hem met hangende pootjes gaat terughalen.... schaamteloos gezichtsverlies vind ik ditquote:
Volgens NOS zijn de ploegen inderdaad al in de afrondende fasequote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef ericajax het volgende:
NOS Journaal meldde het of dat het al rond was?
Forget it, als Perez komt, komt er geen andere middenvelder.quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Davids zijn contract jaartje verlengen
- Van Gaal als trainer.
Ben bang dat dit teveel gevraagd is voor van Geel
Het zou wel de shit zijnquote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Van Gaal als trainer.
En dan gezamelijk kunnen lachen om de angst waar v Geel ons in heeft laten zitten, hahaha that´s our martin!quote:Op maandag 31 december 2007 18:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geslaagde winterstop is:
- Boulahrouz
- Perez
- Defour
- Van Gaal als trainer.
Is ook genoeg, hij heeft meer dan genoeg verdedigende kwaliteiten om Ajax naar de titel te helpenquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Perez zal wel de enige aankoop worden.
+ een verdediger.quote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Perez zal wel de enige aankoop worden.
Als zaakwaarnemers niets zeggen, dan weet je dat het waar is.quote:Vanavond nog akkoord over transfer Perez?
Steeds meer media melden de op handen zijnde overgang van Kenneth Perez naar Ajax. Ook het NOS journaal meldt zojuist dat de transfer van de Deen in afrondende fase is. In media in Denemarken wordt gemeld dat Kenneth Perez mogelijk nog vanavond een contract zal ondertekenen bij Ajax. De zaakwaarnemer van Perez wilde op al de geruchten niet reageren
Daar zullen we nooit achter komen, Ajax gaat het echt niet bekend maken als het echt zo is.quote:Op maandag 31 december 2007 18:27 schreef twi het volgende:
Zolang er maar niet meer voor wordt betaald dan dat Ajax heeft ontvangen. Al is Perez natuurlijk eigenlijk slechts een subtopper. Maar wellicht opent dat de deur voor De Jong de op termijn de 10 kan worden.
Fabio carciolio van fc eindhoven doet het best goed.quote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef twi het volgende:
Perez, Boulahrouz en een jonge spits die Huntelaar op moet volgen, daar zou ik best mee kunnen leven.
Boulahrouz mag toch helemaal niet naar een andere club? 1 transfer per seizoen oid tochquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom blijven mensen Boulahrouz noemen.
Afgezien van dat hij niet komt,. is ie ook nog eens om de week geblesseerd..
als ze die maar uit hun hooft latenquote:Op maandag 31 december 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Ik dacht meer aan Hoogendorp of Van der Haar.
hehequote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef WooZ het volgende:
als dat van perez waar is zeg ik m'n seizoenkaart op stelletje idioten
Dat is toch alleen in europees verband? Probleem opgelost. He, gelukkig hebben we verloren van Slavia, anders konden we misschien boulah niet halenquote:Op maandag 31 december 2007 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Boulahrouz mag toch helemaal niet naar een andere club? 1 transfer per seizoen oid toch
Je kan veel zeggen, maar het zou zeker een verassing zijn. Net zo'n verassing als dat je een wijf neukt, haar 10 jaar later tegen komt en zegt: "Surprise, dit is je achtling!!!!"quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef Wooldoor het volgende:
Als perez komt is het zeker dat Martin hier mee leest en ons niet mag.
Vorig seizoen al alle logische namen die werden genoemd werden door van Geel ontkend en hij trok verassend andere mensen aan.
Nu Modric, Aissati en Defour niet komen moet hij weer met een verassing komen en dat is Perez zeker weten.
Ik ook.quote:Op maandag 31 december 2007 18:28 schreef twi het volgende:
Perez, Boulahrouz en een jonge spits die Huntelaar op moet volgen, daar zou ik best mee kunnen leven.
Je kan z'n naam niet eens goed spellen en die is zeker ook goed genoeg voor een topclubquote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef Adothehague het volgende:
Fabio carciolio van fc eindhoven doet het best goed.
Bel Davids ff of die al weetquote:Op maandag 31 december 2007 18:49 schreef denthemen het volgende:
Kenneth is wat mij betreft welkom
quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kan z'n naam niet eens goed spellen en die is zeker ook goed genoeg voor een topclubJij ziet ze echt vliegen.
quote:Op maandag 31 december 2007 19:00 schreef denthemen het volgende:
Psv in rep en roer, volgens de Deense media komt het vanavond nog rond
Tja t lijkt me nu wel zeker.quote:Op maandag 31 december 2007 18:02 schreef ericajax het volgende:
NOS Journaal meldde het of dat het al rond was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |