abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55682887
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Amrabat, Nijland kom op zeg En Ajax is ook een gepasseerd station voor Defour.. Dat die nog steeds genoemd wordt.

Die Amrabat heeft die wedstrijd tegen Ajax trouwens ook niks goeds gedaan, behalve 38 x buitenspel lopen.
Een slechte wedstrijd van Amrabat tegen Ajax wil niet gelijk zeggen dahij ongeschrikt voor Ajax is. Ik denk juist dat hij wel een goede versterking kan zijn en dat hij Huntelaar prima aanvult.
pi_55682901
pi_55682922
We waren de beste in 2007 maar je koopt er niks voor
pi_55683007
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:56 schreef Adothehague het volgende:
Een slechte wedstrijd van Amrabat tegen Ajax wil niet gelijk zeggen dahij ongeschrikt voor Ajax is. Ik denk juist dat hij wel een goede versterking kan zijn en dat hij Huntelaar prima aanvult.
Hij kan de top nog niet aan.
pi_55683024
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:44 schreef Fides het volgende:

[..]

Dit soort reacties verwachtte is al. Spelers als Bouklahrouz, Defour, El Ahmadi en Bruno Silva zijn gewoon absolute top voor Ajax en misschien al zelfs onhaalbaar! Ik had ook wel kunnen roepen dat we Kanu, Kompany, Lulinha en Bojan moeten halen en/of huren, maar dat is gewoon onzin.
Wij hebben de CL gewonnen met spelers als Reiziger (teruggehaald van Volendam en Groningen), Bogarde (gekocht van Sparta), Overmars (gehaald van WIllem II) en dan nog spelers als vd Brom, Kreek etc. in de selectie. Ook van spelers als Finidi, Kanu en Litmanen had nog niemand van gehoord voordat we ze haalden. Dat is juist de kracht van Ajax.

edit:
Ik zie die mensen begin jaren '90 vorige eeuw al voor me:
Overmars? Reiziger? Bogarde? Middenmoters, niet bewezen, stomme aankopen! Ronald de Boer? Te licht, 1 leuk seizoenetje bij FC Twente Edwin van der Sar? Die is pas 4 jaar geleden begonnen met keepen en komt van de amateurs van Noordwijk Wat moeten we er mee?
Ooijer en Perez zijn bijna bejaard, heb je weinig meer aan. Braafheid en Amrabat doen het momenteel aardig, maar ze mogen eerst laten zien wat ze echt kunnen. El Ahmadi, Velthuizen en Vertonghen zijn al wat langer goed bezig, maar daar moet je niet al je geld op zetten. Bradley en George zijn simpelweg niet goed genoeg. In de aanvallers zit je ook krap aangezien Leonardo en Manucharyan 90% van de tijd geblesseerd zijn.
pi_55683042
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
Even een repost:

Verdedigers

Bruno Silva (Groningen)

Verder nog spelers waar Ajax naar kan kijken
Lindgren (FC Groningen), Kruiswijk (Groningen, is mogelijk transfervrij deze zomer),Nijland (FC Groningen

...en ik blijf verder dromen...beste stuurlui staan aan wal...
Ja, anders koop half FC Groningen even leeg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55683061
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij kan de top nog niet aan.
Hoe weet je dat nou als hij nog nooit in de top heeft gespeelt
  maandag 31 december 2007 @ 15:02:26 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55683076
gaat snel met de Ajax topics

tvp dan maar
Ik ben inmiddels overleden
pi_55683093
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:56 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Waarom zie je hem als iemand die Huntelaar goed aanvult?
Dadelijk heeft Huntelaar 2 egoisten om zich heen (Suarez en Amrabat).
pi_55683138
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Adothehague het volgende:
Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
pi_55683144
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Je kunt zien aan hoe hij nu voetbalt dat hij op dit moment niet goed genoeg voor Ajax is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55683152
Nog steeds geen officiele reactie van zaakwaarnemer, Ajax en/of psv?
Ga bijna nog denken dat het waar is ook. .
-
pi_55683171
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gast ik zie hem al 3 jaar wekelijks voetballen, de meesten hier hadden een half jaar geleden nog nooit van Amrabat gehoord.
In de eredivisie lat hij wekelijks zien wat hij kan, dus blijkbaar is hij beter geworden. Dan kan jij niet ontkennen dat hij te slecht is voor een topclub. Dat jij hem 3 jaar volgt boeit niet want het gaat om de recente prestaties en diezijn prima
pi_55683201
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog steeds geen officiele reactie van zaakwaarnemer, Ajax en/of psv?
Ga bijna nog denken dat het waar is ook. .
Het zou wat zijn zeg. Ik ben nu al benieuwd hoe het persbericht eruit gaat zien op ajax.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55683233
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het zou wat zijn zeg. Ik ben nu al benieuwd hoe het persbericht eruit gaat zien op ajax.nl
pi_55683273
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Adothehague het volgende:
In de eredivisie lat hij wekelijks zien wat hij kan, dus blijkbaar is hij beter geworden. Dan kan jij niet ontkennen dat hij te slecht is voor een topclub. Dat jij hem 3 jaar volgt boeit niet want het gaat om de recente prestaties en diezijn prima
Prima voor VVV of hooguit een subtopper. Maar prima is niet goed genoeg voor Ajax.
pi_55683301
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, anders koop half FC Groningen even leeg..
En als ls het aan mij ligt, nemen we jullie trainer ook nog even mee;) Met een iets constantere Sankoh, een betere keeper en minder blessures voorin hadden jullie zomaar eerste of tweede kunnen staan.
  maandag 31 december 2007 @ 15:10:34 #68
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55683304
El Ahmadi kansloze missie, die gaat voor heel wat geld naar het buitenland als hij zo blijft spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55683328
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Fides het volgende:
En als ls het aan mij ligt, nemen we jullie trainer ook nog even mee;) Met een iets constantere Sankoh, een betere keeper en minder blessures voorin hadden jullie zomaar eerste of tweede kunnen staan.
Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.
pi_55683342
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zie je hem als iemand die Huntelaar goed aanvult?
Dadelijk heeft Huntelaar 2 egoisten om zich heen (Suarez en Amrabat).
Als ik naast Jason Oost in spits zou staan en zo goed was als Amrabat zou ik ook geen bal afgeven
pi_55683346
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
knip
Helemaal mee eens, Alleen nog een groot talent op het middenveld erbij en een spits voor hunter en het is klaar!
pi_55683360
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Van Loo doet het prima dit seizoen hoor. Daar ligt het niet aan.
Inderdaad. Alleen is Sankoh nog al vaak echt drama...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55683378
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Prima voor VVV of hooguit een subtopper. Maar prima is niet goed genoeg voor Ajax.
Ben het wel met je eens en heb hem ook heel regelmatig zien spelen. Hij komt voor de top (nog?) te kort.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55683535
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen is Sankoh nog al vaak echt drama...
Maar ook vaak erg goed.
Overigens vind ik V Loo ook niet geweldig. Vooral bij corners en voorzetten is het billenknijpen.

Maargoed, dit is het Ajax topic.
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:10 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik kan ver met je meegaan qua spelers, maar ik denk niet dat Jans bij Ajax past.

[ Bericht 37% gewijzigd door venomsnake op 31-12-2007 15:24:57 ]
pi_55683569
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet mee eens, je kan het pas weten als hij bij een topclub speelt. Hij scoort wekelijks in uit en thuiswedstrijden en er gaat altijd dreiging van hem uit. Zelfs toen hij thuis niet scoordetoen VVV thuis speelde tegen NAC ging er nog dreiging van hem uit aangezien hij Lurling had opgwacht na de wedstrijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')