Wat zij zegt jaquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso en ik zijn niet heel lang geleden op kittenzoektocht geweest in een dierenasiel in arnhem. Was in de buurt van de HAN, hij zou je het adres moeten geven. Prima asiel, de katten waren goed verzorgd en hadden goede hokjes. Ze hadden echt ontzettend schattige katten, zowel oud als jong.
Ik kan het je aanraden. Het geeft toch een fijn gevoel om ze uit het asiel te halen en een mooi plekje te geven. Nestjes van mensen thuis komen toch sneller aan de man, heb ik het idee.
Drenthe is te ver voor een poesje zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vriend en ik wonen nu samen, en zouden heeeeel graag een huisgenootje willen. En dit dus in de vorm van een kat.
Hij komt uit een huis met een katdie helaas niet van hem was, en ik heb een kat bij mijn ouders wonen die ik niet mee wilde nemen uit zijn vertrouwde omgeving.
In mijn vorige woning heb ik tijdelijk twee katten geadopteerd, maar aangezien ze niet naar buiten konden én ze nogal haarden en ik daar niet écht tegen bleek te kunnen, heb ik noodgedwongen een ander huis voor ze moeten vinden..
Gelukkig kan het toekomstige kattenbeest hier wel naar buiten, en we zoeken naar een huis waar dat ook weer zo is in de toekomst.
Nu heb ik de komende maand opzich niet veel te doen waarvoor ik de deur uit moet, dus kan ik alle aandacht en tijd besteden om het beestje te laten wennen aan zijn/haar nieuwe plekje, dus leek het ons wel een idee om binnenkort eens aan gezinsuitbreiding te beginnen
Nu vroeg ik mij af: is hier iemand die een nestje kittens heeft, of iemand die kennissen heeft met een nestje, betrouwbaar en goed? Je kat op marktplaats zetten vind ik zo naaren ondanks dat ik wel heb gekeken krijg ik altijd zo'n naar gevoel bij mensen die een kat het alle 'toebehoren' in één regeltje op marktplaats te koop zetten..
We zjin niet op zoek naar een raskat, dat kunnen we helaas niet betalenmaar gewoon, een leuke huis tuin en keukenkat met heldere ogen en een gezond lichaampje
Het zal een goed en liefdevol huis vinden
![]()
Ook als je weet waar ik kan zoeken (internet/dierenartsen/winkels omgeving Arnhem), meld het even![]()
Mooiquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. als we 'm met een mand met de trein ophalen kan 't misschien wel..
Nou ja, dat is te doen, maar reken wel op een hoop gepiep en gemiauw. We zijn met Taco in een doos van Emmen naar Groningen gegaan in de bus en we hadden veel bekijks. Moesten vervolgens nog 10 mins naar huis lopen. Taco onder mijn jas, bleef mooi zittenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. als we 'm met een mand met de trein ophalen kan 't misschien wel..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
mijn katje hebben we toen in de buurt opgehaald![]()
en dat was ook een hoop geMIEUW, want Miauw was het nog niet
heb toen nog de hele nacht beneden geslapen op de bank omdat hij zo alleen was en miewde![]()
Sushi, leukequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
we liggen nu in bed allemaal namen te bedenken
de leukste tot nu toe zijn Mr. Byrnes en Sushi
Alleen een beetje lastig als je in een verkeerde wijk woont en het is een buitenkat.. Komen al je buren direct naar buiten om ruzie met je te zoeken..quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Sushi, leuke
Goede kattennaam ook, katten reageren goed op s-klanken. Namen als zwartje, hoe cliché ook, werken toch het best
Taco werkt ook prima.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Sushi, leuke
Goede kattennaam ook, katten reageren goed op s-klanken. Namen als zwartje, hoe cliché ook, werken toch het best
De t heeft ook een goede klank voor kattenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco werkt ook prima.
2 keer roepen en meneer komt aangerend vanuit een andere kamer.
Janneke daarentegen werkt niet. Ook al ligt ze op 2 meter afstand, ze spitst d'r oortjes niet eens als je haar roept. En nee, ze is niet doof, want ze hoort het wel als ik brokjes in haar bakje doe
.
Sowieso moet je je kat de eerste paar weken binnen houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
dank voor de tip
, daarbij komt dat als je een oudere kat neemt uit een asiel in de buurt, dat je moet oppassen als ze naar buiten gaan, dat ze niet hun oude huis gaan opzoeken...schijnt...
In Velp zit een asiel dat uitpuilt van de leuke (jonge) katten, ga daar eens kijken.quote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ook als je weet waar ik kan zoeken (internet/dierenartsen/winkels omgeving Arnhem), meld het even![]()
Als je het over de Dierenborgh hebt ben ik het met je eensquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:19 schreef Twiggy het volgende:
[..]
In Velp zit een asiel dat uitpuilt van de leuke (jonge) katten, ga daar eens kijken.
Ja!quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef RealZeus het volgende:
Als ik je een tip mag geven: kijk niet naar welke kat mooi is, maar naar degene die gelijk naar je toe komt.
Dat heb ik ook gedaan en da's goed bevallen.
poezebeest blijft hier ook binnen totdat we verhuisd zijn naar Nijmegen, en dan daar lekker wennen. We houden wel dezelfde meubels enzo, dus het beestje hoeft dan ook niet al te veel te wennen bínnenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sowieso moet je je kat de eerste paar weken binnen houden.
Wij hebben ook een asielkat en ik kan niet anders zeggen dan dat het de tofste kat is die we ooit gehad hebben. Ook de grootste en de zwaarste.
Ik heb hem in 2000 als kitten bij het asiel in Beilen gehaald, een paar maanden later moest hij even terug voor castratie en inmiddels hebben we hem ruim zeven jaar.
Als ik je een tip mag geven: kijk niet naar welke kat mooi is, maar naar degene die gelijk naar je toe komt.
Dat heb ik ook gedaan en da's goed bevallen.
Je verzint een naam voordat je de kat hebt??quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
we liggen nu in bed allemaal namen te bedenken
de leukste tot nu toe zijn Mr. Byrnes en Sushi
Die bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Als je het over de Dierenborgh hebt ben ik het met je eens
als de naam er niet bij past dan gaatie anders heten hoor.. we proberen ook wat meerdere leuke opties te bedenkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Je verzint een naam voordat je de kat hebt??
Mijn katten waren allebei al meer dan een week bij me voordat ze een naam kregen die bij ze paste. Mijn poes Dara heeft geloof ik zelfs bijna 3 weken 'poesje' geheten voordat ze een naam kreeg
Bedenk wel dat je dan, anders dan bij een particulier, precies weet wat je mee naar huis krijgt. Je krijgt als het goed is ook een dierenpaspoort mee met daarin alle inentingen en ook zal de kat al ontvlooid en ontwormd zijn. Vooral in het eerste jaar kost het idd veel geld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
vanmiddag bij een asiel gekeken hier in de buurt, die van Litso en clumsy
niet al te veel katten, maar wel wat leuken gezien..
een was iets te druk voor ons kleine huisje, maar die vond een leuk huis bij twee aardige jongens die ook een huisgenootje zochten..
De kat waar we verliefd op werdenis gereserveerd en wordt maandag opgehaald
![]()
en dan is er nog Brutus, een kat van 6
daar worden we maandag over gebeld, want die was gereserveerd, maar al begin december. Daar is een tijd overheen gegaan door een verstuikt pootje, dus even afwachten of dat het daarom was dat hij nog niet weg was, omdat hij nog pijnstillers kreeg..
Verder gaan we morgen in Doetinchem kijken bij een asiel![]()
daar hebben ze ook een kittenzolder en ook oudere katten..
wel zijn de katten daar 70 euro, en in het asiel hier 40.. maargoed.. als je een kat écht leuk vindt.. dan moet je dat er voor over hebben
Is dat die kat waar ik zo om moest lachen? Die met diequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Zo ging het met Ziggy ook!Ze kwam naar ons toe en liet een chago mauw horen
En ze leek ook nog eens sprekend op een voormalige poes van me, dus de klik was er snel
Ik heb mijn kat ook een naam gegeven voor ik hem had, ik had wel foto's gezien, de naam past echt bij hem, Jack, soms noem ik hem Dikkie of Doosquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Je verzint een naam voordat je de kat hebt??
Mijn katten waren allebei al meer dan een week bij me voordat ze een naam kregen die bij ze paste. Mijn poes Dara heeft geloof ik zelfs bijna 3 weken 'poesje' geheten voordat ze een naam kreeg
Wij hebben een nieuw poesje(nu drieenhalve maand), ze is anderhalf en we hebben haar van mensen die ons niet hebben verteld dat zechronisch diarree heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg toch ook niet dat het geld het niet waard is?
heb mijn leven lang huisdieren gehad, dus ik wéét dat een beestje ziek kan worden, eten nodig heeft en kattenbakvulling
maar we willen dus sowieso een asielkat, kosten of geen kosten, al is het maar omdat ze daar echt eerlijk zijn over de beesten. Een van de mensen van het asiel Dierenborgh zei over een kat die echt wel leuk leek, dat hij dus chronische diarree haden dat ze hem zelf óók niet mee zou nemen... eerlijke mensen
en we hadden zelfs een maand garantieik dacht dat ze een geintje maakten
was nog nooit in een asiel geweest.. dus stond echt alleen maar
en
en
nog steeds jammer dat het katje op wie we verliefd waren weg was al
![]()
maar, morgen in Doetinchem hebben ze een ' kittenzolder ' waar de katten tot een jaar ofzo lekker de hele tijd rondspelen enzo. Kun je kijken hoe een beestje reageert in de ruimte, of ze naar je toe komen, etc..ben benieuwd
Allebei mijn katten hebben de neiging zo te kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat die kat waar ik zo om moest lachen? Die met dieblik?
Same here, Ziggy heeft een schildklieraandoening en moet dus elke ochtend en elke avond een pilletje... Héél handig, notquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuw poesje(nu drieenhalve maand), ze is anderhalf en we hebben haar van mensen die ons niet hebben verteld dat zechronisch diarree heeft.
We hebben bloed laten prikken, ze heeft pilletjes gehad, omdat het heel erg heerste kennelijk, ze gaan komende week haar ontlasting onderzoeken en het kan zijn dat ze een leveraandoening heeft.
En weet je, ik ben zo blij dat die mensen dat niet gezegd hebben, hoe stom dat ook klinkt, en het is natuurlijk absoluut niet ndtjes geweest van hen, maar als ze het wel hadden gezegd, hadden we haar niet meegenomen en het is absoluut een geweldige kat
Iedereen die hier komt, vindt haar leuk. ze houdt van mensen om zich heen, is nergens bank voor (met feestjes(drukke feestjes) loopt ze tussen iedereen in gewoon te spelen, ze klimt bij iedereen in de nek en ze is zo'n knuffelbeest.
Ik zou haar voor geen geld meer willen missen
Kun je mij dat ook even PMen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi [afbeelding]
Ik heb namelijk een actie gehouden voor het jochem project van mijn dierenarts. Daar zitten Grote poezen, maar ook kittens die gedumpt zijn.
Je kan ze daar gratis afhalen. Er moet alleen wel een klik zijn met de kat, en het is verplicht dat als het niet klikt, de poes terug gaat naar de DA.
Link PM ik je even. Ze heeft 11 kittens voor wat ik weet, dus keus genoeg [afbeelding]
Lucky is het.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allebei mijn katten hebben de neiging zo te kijken![]()
Lucky
en Ziggy
Vlooien zijn mobiel, dus het is niet gezegd dat als jou katten niet buiten komen je katten ook geen vlooien kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij zijn nu alleen geld kwijt aan voer en kattenbakvulling. Omdat onze katjes niet buiten komen, doen we niet aan vlooienbestrijding (ook al heeft Taco een vlooienallergie) en dat gaat al heel lang goed. Ze krijgen ook niks tegen wormen en ze hebben nergens last van. Volgens mij is er ook een verband tussen vlooien en wormen? Ook is Janneke niet gesteriliseerd, aangezien Taco al gecastreerd is. In het voorjaar is ze wel een paar dagen wat zeurderig geweest, maar verder hebben we er geen last van gehad.
Als ze ooit nog buitenkatjes worden omdat we gaan verhuizen naar de provincie, dan krijgen ze natuurlijk wel al hun inentingen e.d.
Donequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn écht helemaal blij
zal wel even zwaar worden, tenminste, doorzetten om ze wat minder schuw te maken, maar dat is toch wel gaaf als 't uiteindelijk lukt vertrouwen te winnen...misschien nog wel leuker als wanneer ze vanaf het begin al aanhankelijk zijn
deze katten zijn niet in een nestje bij een gezin opgegroeid tot ze naar ons komen, dus weinig mensen gewend.. alleen diegenen die naar hun zaten te staren en allemaal vingers door de tralies heen duwdendan zou ik ook schuw zijn
![]()
misschien een topic-naam-change: Gevonden! Twee lieve kittens...
De kleine rode wordt Sushi![]()
dat zeiden we meteen, voor de tweede moeten we nog wat bedenken
en jij hoeft geen eens dertien weken te wachten.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
kan écht niet wachten![]()
bleh.. en moet zo nog studeren ook
Als je meubels je lief zijn zou ik toch ook nog even achter een krabpaal aangaan!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
heb net de kattenbak, -korrels, voer, -bakjes, een doosje kleine kittensnoepjes en een speeltje gehaald![]()
![]()
ze hadden zóveel bij die groothandelmaar, heb 't netjes gehouden
eerst maar 's kijken hoe 't ze bevalt morgen
genoeg kussentjes en kleedjes en plekjes hier om lekker te liggen en te spelen en te doen
dus ben benieuwd..
straks nog even door de storm heen naar de Gamma om spullen te halen om een hor te makenzodat ze niet naar de keuken/naar buiten kunnen ontsnappen
meubels..quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je meubels je lief zijn zou ik toch ook nog even achter een krabpaal aangaan!
ja, maar die deur moet regelmatig open zijn, zodat de wasdroger het doetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Bluezz het volgende:
TVPoes![]()
Was het niet wat voorbarig om die deur te maken???
Er zit toch ook nog een deur naar buiten?
Oh!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje post even een Duderinnetje-overhaal-foto:
[ afbeelding ]
Gemeen voor Duderdingetje, maar een schattige foto! In deze 'barre enge' tijden hebben ze lekker elkaar om zich veilig te voelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook. Het is echt een popje. Moet een metro-kater zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind trouwens sushi een meisjeshoofdje hebben!
Schattig hoor. Fijn dat die twee het zo goed met elkaar kunnen vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruit dan maarquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
oei! Dan moet ik eerst weer eens foto's maken![]()
oh, wacht, ik heb er een vanmet Cato op schoot, maar ik ging net bijna afsluiten
dus die komt morgen dan... is da goe?
![]()
ik hoop dat het beter gaat over twee wekenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik hebovergehaald om het nog 2 weken aan te kijken..
dus hij blijft in ieder geval nog 2 weken
![]()
en @Twinky: dat is wat mijn vriend dus niet wil, een haat-liefde-relatie..
niet dat je een kat 100% van de tijd moet knuffelen en hem van je schoot af moet schoppen omdat je hem wel eens zat bent in al zijn knuffelig- en aanhankelijkheid, maar zoals het nu met Cato gaat, zo hoort het: gewoon, af en toe op schoot kruipen, lekker meelopen en alleen je aanvallen als je je veters aan het strikken bent omdat die veters zo leuk zijn
en hij heeft écht zoiets van: als hij blijft blazen en krabben, dan vind ik 't niet leuk om hem in huis te hebben.. en ja.. ik zal ook de wens van mijn vriend moeten respecteren.. al ben ik wel heel blij dat we het nog 2 weekjes aankijken
Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Twinky het volgende:
Wacht even trouwens, als je naar de veters springen aanvallen noemt, is Sushi dan niet gewoon speels?
Probeer eens met zo'n leuke hengel uit de dierenwinkel (zes of zeven euro) te spelen. Bijna alle katten vinden dat prachtig, en het zou voor hem misschien ook een manier zijn om zijn wildheid af te reageren. Ook goed voor jullie band
Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat ze daarmee Cato bedoelt, dat hij alleen aanvalt richting de veters.
Ik ben wel blij te horen dat je 'm nog een paar weken geeft.
ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als dat al aanvallen genoemd wordt vraag ik me af in hoeverre Sushi's aanvallen wel aanvallen is..
Okay, ik wil je ook nergens van beschuldigen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopendus ik weet écht wel wat vals is en wat niet
ja, dat is heel fijn. Kan namelijk net genoeg tijd zijn om het iets beter te laten gaan! Wat ik met Mozes heb gemerkt is dat het beste werkte om hem helemaal zijn gang te laten gaan. Nu nog steeds zeg ik tegen vreemden dat ze hem na elk kopje één keer kunnen aaien, en zelf doe ik dat haast automatisch meestal ook. Toch vind ik hem de liefste kat in de hele wereld, geef ik ongelofelijk veel om hem en wil ik hem echt niet kwijt. Misschien ook wel juist omdat hij niet zo'n 24/7 knuffel is en echt een eigen willetje heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
je ziet écht een duidelijk verschil tussen het spelen (van Cato) en het happen en aanvallen van Sushi![]()
Ook Cato zit regelmatig écht met zijn oren bijna in zijn rug als Sushi weer eens wil 'spelen'![]()
Ik hoop echt heel erg dat hij de komende twee weken wat vooruitgang boekt, maar moet ook rekening houden met mijn vriend, wat hij wilheb geen alleen recht over de beestjes natuurlijk
maar ben wel blij dat hij het nog 2 weken wil aankijken
![]()
ja, hij gebruikt ook smilies in zijn mailtjesquote:
Ik heb net gebeld. Ze adviseerde om langs te komen en dan krijgen ze een injectie tegen wormen. Dat scheen beter te helpen dan een pilletje. Bovendien moesten we hem dan een paar dagen speciaal voor geven (hebben ze daar ook geloof ik). Mocht het dan na 3/4 dagen niet over zijn dan zouden we er nog een atibiotica-kuur achteraan kunnen doen. Het is nu wat krap om nog langs te gaan. Dus zullen we dat morgen even doen?
Kus!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef MissBliss het volgende:
En is Sushi nou gecastreerd? Dat kan nogal schelen qua gedrag
Hills heet het voer en dat is heel goed kattenvoer. Ik geef het ook. Je hoeft daar ook niets naast te geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben speciaal voor mee gekregen (Sensitive van Hall's ofzoherken het wel als ik in de dierenwinkel sta
) waarvan hij 45 gram per dag mag de komende week. Het is wel heel geconcentreerd voer, dus het is niet TE weinig..
Oeh, op die ene gaapfoto ziet het gebit er niet zo goed uit eigenlijk. Rode geirriteerde randjes enzo. Daar moet je toch wat aan doen zoals speciale brokken en oravet.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
nog even wat foto's, net gemaaktbehalve de eerste twee, die zijn van dit weekend ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben het hier wel een beetje mee eens, zie ook mn eerdere posts, er zijn misschien nog wat mogelijkheden. En als ze echt zo'n lief setje zijn zou ik het persoonlijk graag allemaal geprobeerd hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wij hebben een kat die vanaf september tot een paar weken geleden constant diarree heeft gehad. De dierenarts kon niets vinden en nu vertelde mijn overbuurvrouw dat het 'gewoon" van de stress kan zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts
verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden![]()
Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
wat vervelend van de diarree...quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts
verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden![]()
Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
dat zeiden wij ook al tegen elkaar hoor.. liever dat we weten wat het is en dat het vervelend is dan dat je maar aan blijft modderen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, als er dan wel iets mis is weet je nu in ieder geval wat het dan is. Das toch wel een klein pluspuntje op een rare manier. Ik bedoel het niet verkeerd! Echt niet!
Klopt zo ervaarden wij het ook met eerst Eva.. en nu met Pollewop... Tis niet leuk als er iets is maar dan weet je iig meer en misschien weten ze dan ook wat er aan gedaan kan worden eventueel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat zeiden wij ook al tegen elkaar hoor.. liever dat we weten wat het is en dat het vervelend is dan dat je maar aan blijft modderen...
Ik hoop niet dat dat nodig is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
...
Aardige man, gaan we vaker heen
nou ja, voor de inentingen en dat soort dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat nodig is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
De mevrouw had nog even naar hem gekeken, en constateerde dat het een hartaanval geweest moest zijn: hij had op zijn tong gebeten...mijn arme pluizebolletje moet zo'n nare dood gehad hebben
![]()
Zo klinkt het wel.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bedoel het niet lullig
Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
je doet nu net alsof ik een of andere ontaarde kattenliefhebber ben
Ikke óók : waarom stel je van die rotvragen aan iemand die zich al rot genoeg voelt ? Stop je oprechtheid maar weg achter taktvol gedrag en vraag je maar in stilte af wat je * niet weet * . Nergens voor nodig om iemand die het toch al erg moeilijk heeft nog eens opnieuw van streek te maken om je zogenaamde nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kom, ik vind het echt ontzettend naar van de kat, dat heb ik tegen je gezegd. Daar staat dit ontzettend los van.
Ik vraag me alleen oprecht af wat de beweegreden was om niet naar de DA te gaan als je wist dat er iets mis was. Een 'ik zocht er niets achter' of 'ik dacht dat het los zou lopen' is niet meer dan normaal, kan gewoon gebeuren. Ik vraag me alleen af hoe het zat, en ik vraag graag wat ik niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |