abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:27:57 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_56686787
wil je er dan nog wel een ander bij, zodat ze weer met z'n tweeën zijn of is voorlopig die ene goede voldoende?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:04:38 #202
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56687271
Moeilijk is dat hé Maar mss is het voor Sushi wel het beste
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_56689549
heb net even flink zitten janken.. vind 't zo moeilijk

ze zaten net allebei in de gang (daar staat de bak, en we willen niet het risico lopen dat Sushi weer de boel onder poept) en ze zaten te mauwen terwijl wij lekker op de bank zaten.. ik miste ze echt..

En toen lieten we Cato er wel even in, en toen ging Sushi zo hartstochtelijk verdrietig zitten mauwen
'k had het even niet meer...

Voor Cato komt er sowieso een speelmaatje, maar dan wel nadat we verhuisd zijn (we hopen dat we snel naar Nijmegen kunnen)..
maar het blijft zo moeilijk.. als ik dat koppie zie en 'm hoor mauwen... bleh
Ja doei.
pi_56689579
omdat ze nu een tijdje niets gegeten hebben hebben we even 't risico genomen, en ze liggen nu allebei bij René op de bank..

zo lief...
Ja doei.
pi_56696571
ik vraag me dus af wat de oorzaak is van dat poepen en plassen om haar terrein af te baken kan het niet zijn
of is ze jalouis of heeft ze misschien toch een ziekte?
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:51:17 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56697610
Haha sorry hoor, maar of ze wat is?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56710107
Net het topic doorgelezen, wat sneu dat het met Sushi niet lekker gaat bij jullie.

Misschien heb ik nog en tip waar je iets aan hebt. Toen Ik Buster als kitten kreeg poepte hij ook niet op de bak maar op de bank en vloer. Ik kreeg van de huisarts het advies om hem op te sluiten (heel zielig) in de badkamer met de kattenbak. Na een paar dagen deed hij gewoon z'n behoefte op de bak. Omdat ik ook nog een andere kat heb, heb ik een tijdje 2 kattenbakken gehad, ieder hun eigen plekje. Na verloop van tijd weer terug naar 1 bak.

Ik hoop dat het goed komt!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_56710218
het is niet alsof hij nooit op de bak is gegaan.. zodra hij opgesloten wordt doet hij het daar, zodra in de kamer, dan hier

die vriendin wil 'm wel hebben.. opzich.. maar ik twijfel zoooo ze zijn zo lief SAMEN

bleh..
Ja doei.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:41:55 #209
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56711972
Is al helemaal uitgesloten dat het iets lichamelijks is? Eén of ander ongemak, pijn in de blaas, ontstekinkje... dieren reageren daar snel op door onzindelijk te worden. Wat zegt de dierenarts ervan?

Wie weet is er gewoon iets aan te doen...

(Pietsie hoop heeft...)

Wel een prettig idee dat die vriendin hem wil opvangen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56712852
Ok, ik hoop dat ik hier mensen niet mee op de kast jaag, maar ik wil het toch even gezegd hebben.

Moblo, weet je écht zeker dat je alles voor dat katje hebt gedaan, of dat er niet misschien nog opties open staan? Ik zie en snap dat je het er moeilijk mee hebt, maar eerlijk gezegd zijn hier nog redelijk wat opties genoemd die ik bij jullie niet echt terug zie. Begrijp me goed, ik weet dat je de beste bedoelingen hebt, maar het zou zo sneu zijn om die twee katjes uit elkaar te halen omdat de een lastiger is.

Eigenlijk lees ik vanaf het begin dat vooral je vriend Sushi toch niet zo leuk vond en 'm eigenlijk maar weinig kans heeft gegeven. En ik geloof ergens wel dat een kat het toch oppikt als je je (wellicht onbewust) wat afstandelijk houdt. Het is nog zo vroeg.

De problemen die je nu hebt, komen niet alleen bij Sushi voor. De kat van m'n vriend heeft ook tijdenlang het huis ondergepist, en het heeft een poos geduurd voordat de oplossing werd gevonden. Voor Sushi staan nog ontzettend veel opties open. Feliway, nieuwe bak, eigen bak, castratie, dierenarts enzovoort.

Nogmaals: ik snap écht dat je het beste met de kat voor hebt en probeer je niet aan te vallen. Mijn mening (en daar zitten we hier immers voor op een forum) is alleen dat het nog best vroeg is.
pi_56714177
Sjeetje wat rot moblo
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:26:09 #212
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56715025
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het hier wel een beetje mee eens, zie ook mn eerdere posts, er zijn misschien nog wat mogelijkheden. En als ze echt zo'n lief setje zijn zou ik het persoonlijk graag allemaal geprobeerd hebben

Ook niet slecht bedoeld natuurlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_56796922
je hebt ook helemaal gelijk c_c, tuurlijk

maar ik zag echt dat mijn vriend er niet gelukkiger van werd,en ik eigenlijk ook niet.
Dat we minder snel naar de dierenarts rennen dan een gemiddelde F&F poster ligt misschien aan het feit dat we dat met onszelf ook niet snel doen.. ookal was 't eigenlijk wél écht nodig

We hebben een methode gebruikt als die met de badkamer en de kattenbak.

Beide katjes hebben de laatste dagen op de gang doorgebracht, met lekker zacht kussen en kattenbak, en meer niet. Ook als wij in de woonkamer zaten moesten ze daar blijven (wat leidde tot hartverscheurend gemauw ) zodat ze op de bak konden (Cato was hierin dus eigenlijk onterecht ge'strafd', want hij deed alles wel braaf goed).

Inmiddels mogen ze weer in de woonkamer, en heeft Sushi niet meer 'wildgeplast/gepoept'..
En,nadat we hadden besloten dat we hem nóg een kans wilden geven, is hij ineens heel erg bijgedraaid..
Hij heeft gisteren de hele avond en vanochtend tijdens de film die we keken bij me op schoot gelegen
We mogen hem aaien en zelfs 'oppakken': verplaatsen indien nodig.

Af en toe nog een fel pootje naar ons, maar dat wordt steeds minder

De vriendin die hem wilde hebben wil dat nog steeds, maar moest ook nog verhuizen, en we wilden hem geen twee keer laten verhuizen, dus besloten we hem nog die (laatste) kans te geven..
Het ziet er naar uit dat we beide beestjes houden want het gaat met de dag beter
Ja doei.
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 19:05:17 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_56797043
wat goed dat het opeens beter gaat! nooit te vroeg juichen, maar dit klinkt heel veelbelovend!
en ook niets dan lof voor het feit dat jullie er zoveel energie in steken! menig iemand had het al lang opgegeven! ik duim voor jullie katjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56836333
even een post in dit topic om hem in mijn AT's te vinden
Doei.
pi_56836402
Oh wat goed, die draai. Ik ben blij te horen dat jullie 'm een kans geven, want zo zie je maar dat het nog bést goed kan komen als je niet te snel handelt.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:06:10 #217
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56836499
Hey wat fijn
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_56852434
Yes!
pi_56872573
Wat een onverwachte maar fijne wending zeg!
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:36:30 #220
92409 Twinky
Little star.
pi_56872661
hoe gaat het er nu mee?
pi_56877320
ze zitten weer op de gang.. Sushi kon het toch niet laten om er weer te gaan poepen, op het tapijt in de woonkamer..

Helaas konden/kunnen we dat niet snel oplossen, dus gaan we zaterdagochtend het tapijt schoonmaken (grondig, buiten, nog net geen highly-flammable spul, etc. ) en kijken of dat helpt..

máár, qua gezelligheid is er niets veranderd.. of misschien is het zelfs verbeterd! Hij geeft zelfs kopjes nu!
Ja doei.
  Moderator donderdag 21 februari 2008 @ 08:16:47 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_56877576
azijn schijnt ook te helpen, dat vinden ze ook vies. maar dat weet je vast al
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:40:41 #223
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_57191359
En hoe gaat het nu?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_57192173
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts

verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden

Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
Ja doei.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:35:49 #225
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_57192279
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
het ging beter, maar inmiddels zijn ze wéér aan de diarrree.. dus we zijn nu overgestapt op beide aan de sensitive-brokjes. Dit kijken we nog tot zondag aan. Zit er dan geen verbetering in, dan hobbelen we naar de dierenarts

verder is alles wel goed. Het zijn twee lieve knuffelkatten, die ons in tijden van kapotte verwarmingen lekker warm kunnen houden

Sushi heeft niet meer in de kamer gepoept/geplast tot nu to *klopt af* en laten we hopen dat dat zo blijft.. maar de darmpjes van beide zijn dus niet echt heel erg florisant..
Wij hebben een kat die vanaf september tot een paar weken geleden constant diarree heeft gehad. De dierenarts kon niets vinden en nu vertelde mijn overbuurvrouw dat het 'gewoon" van de stress kan zijn.
ze is bijna 2 nu en we hebben geen idee waar ze heeft geleefd al die tijd.
Wel waar we haar op hebben gehaald(veel te klein huis met vier kinderen, vier katten en een grote hond) en ik kan me voorstellen dat ze daar gestresst van is geraakt. Bovendien kan ze daarvoor al wel 120 keer verhuisd zijn en kan het zijn dat ze bang is dat ze nergens mag blijven, wat ook stressvol is.
In elk geval is het nu over, zonder medicijnen of behandeling. Maar ik weet niet of dat bij jouw katje aan de orde is natuurlijk.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')