je hebt ook helemaal gelijk c_c, tuurlijk

maar ik zag echt dat mijn vriend er niet gelukkiger van werd,en ik eigenlijk ook niet.
Dat we minder snel naar de dierenarts rennen dan een gemiddelde F&F poster ligt misschien aan het feit dat we dat met onszelf ook niet snel doen.. ookal was 't eigenlijk wél écht nodig
We hebben een methode gebruikt als die met de badkamer en de kattenbak.
Beide katjes hebben de laatste dagen op de gang doorgebracht, met lekker zacht kussen en kattenbak, en meer niet. Ook als wij in de woonkamer zaten moesten ze daar blijven (wat leidde tot hartverscheurend gemauw

) zodat ze op de bak konden (Cato was hierin dus eigenlijk onterecht ge'strafd', want hij deed alles wel braaf goed).
Inmiddels mogen ze weer in de woonkamer, en heeft Sushi niet meer 'wildgeplast/gepoept'..
En,nadat we hadden besloten dat we hem nóg een kans wilden geven, is hij ineens heel erg bijgedraaid..

Hij heeft gisteren de hele avond en vanochtend tijdens de film die we keken bij me op schoot gelegen
We mogen hem aaien en zelfs 'oppakken': verplaatsen indien nodig.
Af en toe nog een fel pootje naar ons, maar dat wordt steeds minder
De vriendin die hem wilde hebben wil dat nog steeds, maar moest ook nog verhuizen, en we wilden hem geen twee keer laten verhuizen, dus besloten we hem nog die (laatste) kans te geven..
Het ziet er naar uit dat we beide beestjes houden

want het gaat met de dag beter