Wat zij zegt jaquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso en ik zijn niet heel lang geleden op kittenzoektocht geweest in een dierenasiel in arnhem. Was in de buurt van de HAN, hij zou je het adres moeten geven. Prima asiel, de katten waren goed verzorgd en hadden goede hokjes. Ze hadden echt ontzettend schattige katten, zowel oud als jong.
Ik kan het je aanraden. Het geeft toch een fijn gevoel om ze uit het asiel te halen en een mooi plekje te geven. Nestjes van mensen thuis komen toch sneller aan de man, heb ik het idee.
Drenthe is te ver voor een poesje zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn vriend en ik wonen nu samen, en zouden heeeeel graag een huisgenootje willen. En dit dus in de vorm van een kat.
Hij komt uit een huis met een katdie helaas niet van hem was, en ik heb een kat bij mijn ouders wonen die ik niet mee wilde nemen uit zijn vertrouwde omgeving.
In mijn vorige woning heb ik tijdelijk twee katten geadopteerd, maar aangezien ze niet naar buiten konden én ze nogal haarden en ik daar niet écht tegen bleek te kunnen, heb ik noodgedwongen een ander huis voor ze moeten vinden..
Gelukkig kan het toekomstige kattenbeest hier wel naar buiten, en we zoeken naar een huis waar dat ook weer zo is in de toekomst.
Nu heb ik de komende maand opzich niet veel te doen waarvoor ik de deur uit moet, dus kan ik alle aandacht en tijd besteden om het beestje te laten wennen aan zijn/haar nieuwe plekje, dus leek het ons wel een idee om binnenkort eens aan gezinsuitbreiding te beginnen
Nu vroeg ik mij af: is hier iemand die een nestje kittens heeft, of iemand die kennissen heeft met een nestje, betrouwbaar en goed? Je kat op marktplaats zetten vind ik zo naaren ondanks dat ik wel heb gekeken krijg ik altijd zo'n naar gevoel bij mensen die een kat het alle 'toebehoren' in één regeltje op marktplaats te koop zetten..
We zjin niet op zoek naar een raskat, dat kunnen we helaas niet betalenmaar gewoon, een leuke huis tuin en keukenkat met heldere ogen en een gezond lichaampje
Het zal een goed en liefdevol huis vinden
![]()
Ook als je weet waar ik kan zoeken (internet/dierenartsen/winkels omgeving Arnhem), meld het even![]()
Mooiquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. als we 'm met een mand met de trein ophalen kan 't misschien wel..
Nou ja, dat is te doen, maar reken wel op een hoop gepiep en gemiauw. We zijn met Taco in een doos van Emmen naar Groningen gegaan in de bus en we hadden veel bekijks. Moesten vervolgens nog 10 mins naar huis lopen. Taco onder mijn jas, bleef mooi zittenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. als we 'm met een mand met de trein ophalen kan 't misschien wel..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
mijn katje hebben we toen in de buurt opgehaald![]()
en dat was ook een hoop geMIEUW, want Miauw was het nog niet
heb toen nog de hele nacht beneden geslapen op de bank omdat hij zo alleen was en miewde![]()
Sushi, leukequote:Op woensdag 2 januari 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
we liggen nu in bed allemaal namen te bedenken
de leukste tot nu toe zijn Mr. Byrnes en Sushi
Alleen een beetje lastig als je in een verkeerde wijk woont en het is een buitenkat.. Komen al je buren direct naar buiten om ruzie met je te zoeken..quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Sushi, leuke
Goede kattennaam ook, katten reageren goed op s-klanken. Namen als zwartje, hoe cliché ook, werken toch het best
Taco werkt ook prima.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Sushi, leuke
Goede kattennaam ook, katten reageren goed op s-klanken. Namen als zwartje, hoe cliché ook, werken toch het best
De t heeft ook een goede klank voor kattenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco werkt ook prima.
2 keer roepen en meneer komt aangerend vanuit een andere kamer.
Janneke daarentegen werkt niet. Ook al ligt ze op 2 meter afstand, ze spitst d'r oortjes niet eens als je haar roept. En nee, ze is niet doof, want ze hoort het wel als ik brokjes in haar bakje doe
.
Sowieso moet je je kat de eerste paar weken binnen houden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
dank voor de tip
, daarbij komt dat als je een oudere kat neemt uit een asiel in de buurt, dat je moet oppassen als ze naar buiten gaan, dat ze niet hun oude huis gaan opzoeken...schijnt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |