abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:04:57 #151
92409 Twinky
Little star.
pi_56156900
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopen dus ik weet écht wel wat vals is en wat niet
Okay, ik wil je ook nergens van beschuldigen hoor maar vroeg het me gewoon af
pi_56156987
je ziet écht een duidelijk verschil tussen het spelen (van Cato) en het happen en aanvallen van Sushi

Ook Cato zit regelmatig écht met zijn oren bijna in zijn rug als Sushi weer eens wil 'spelen'

Ik hoop echt heel erg dat hij de komende twee weken wat vooruitgang boekt, maar moet ook rekening houden met mijn vriend, wat hij wil heb geen alleen recht over de beestjes natuurlijk maar ben wel blij dat hij het nog 2 weken wil aankijken
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:19:01 #153
92409 Twinky
Little star.
pi_56157225
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
je ziet écht een duidelijk verschil tussen het spelen (van Cato) en het happen en aanvallen van Sushi

Ook Cato zit regelmatig écht met zijn oren bijna in zijn rug als Sushi weer eens wil 'spelen'

Ik hoop echt heel erg dat hij de komende twee weken wat vooruitgang boekt, maar moet ook rekening houden met mijn vriend, wat hij wil heb geen alleen recht over de beestjes natuurlijk maar ben wel blij dat hij het nog 2 weken wil aankijken
ja, dat is heel fijn. Kan namelijk net genoeg tijd zijn om het iets beter te laten gaan! Wat ik met Mozes heb gemerkt is dat het beste werkte om hem helemaal zijn gang te laten gaan. Nu nog steeds zeg ik tegen vreemden dat ze hem na elk kopje één keer kunnen aaien, en zelf doe ik dat haast automatisch meestal ook. Toch vind ik hem de liefste kat in de hele wereld, geef ik ongelofelijk veel om hem en wil ik hem echt niet kwijt. Misschien ook wel juist omdat hij niet zo'n 24/7 knuffel is en echt een eigen willetje heeft
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:26:01 #154
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56161836
Kasper is in het begin ook heel lang gemeen geweest. Vloog me ook soms uit het niks aan, of ik was 'm aan 't aaien en dan opeens haalde 'ie uit. Heeft best lang geduurd maar nu is het zo'n lieve kater en ik kan me niet eens herinneren wanneer hij me voor het laatst heeft gekrabt.
Kasper is als 4 weken jonge kitten gevonden op een bospad, compleet onder de vlooien en uitgedroogd. Ik denk dat dat zo'n impact heeft gehad dat hij daardoor best lang zich vreemd heeft gedragen, heeft nooit van een andere kat geleerd hoe je een kat moet zijn.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:58:42 #155
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56164358
Is Sushi gecastreerd? Dat zou misschien wel kunnen helpen qua gedrag
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:38:37 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56165493
Was er bij het asiel iets bekend over de geschiedenis van deze twee katjes?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56166619
Ik heb afgelopen zomer ook een (ex-)kater uit het asiel gehaald en die hakte er in het begin rustig op los. Maar dat was meer omdat ie heel bangig was. Dat is gelukkig nu niet meer zo (heeft wel een maandje of wat geduurd). Het lijkt me bij Sushi ook meer op wengedrag. En zou het misschien kunnen zijn dat Sushi wat jaloersig is op Cato, die nu juist heel goed aan het wennen is? Katten blijven maar rare wezens!

Hier pics van DJ!
Wanneer leren mensen het is eens?
pi_56212116
nog even wat foto's, net gemaakt behalve de eerste twee, die zijn van dit weekend ofzo

Ja doei.
pi_56212196
Lief heur .
pi_56214815
Heerlijkerds inderdaad!
Wanneer leren mensen het is eens?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:43:19 #161
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_56217366
Fijn dat jullie het nog een tijdje aan kijken. Sushi is nog erg jong en eigenlijk zijn 2 weken om te wennen nog erg weinig voor een kat hoor.
Mijn kat deed er langer over om aan een pup te wennen, zo lang dat ik dacht dat hij zou blijven blazen en grommen om over uithalen maar helemaal te zwijgen Maar nu is er geen vuiltje meer aan de lucht. Ze liggen niet samen in de mand maar dat komt omdat de hond dat niet goed vind
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:26:26 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56218136
Hoe gaat het nu met Sushi? Ik denk ook dat je het even wat tijd moet geven om te wennen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56218951
met Sushi gaat het wel... heb m gisteren voorzichtig mogen aaien, tot hij doorhad dat ik 't was

en Cato is ziek

kreeg net sms van mijn vriend die er om half 7 uit was, en die Cato 'live' zag diarree-en op de deurmat in de keuken en ook rondom de bak spetters ( ) vond

vanavond naar de dierenarts...
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:11:33 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_56272425
ik heb gedroomd over Sushi

hij woonde bij mij

Hoe gaat het met de beestjes?
pi_56272964
Hoe is het nu met de diaree van Cato?
  Moderator donderdag 24 januari 2008 @ 13:09:31 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_56273593
hopen dat Sushi nog bijtrekt, maar het gaat vast al beter.
hoe is t met Cato inderdaad??

(lieve poesjes tvp)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56273771
heb net even naar huis gesms-ed...

vriend zou even het asiel bellen als het goed is, want er zit totaal geen verbetering in de diarree van Cato

Sushi zit ook éigenlijk geen verandering in
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:23:42 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56273896
Hmz, ik zou even de dierenarts bellen voor die diarree dan, klinkt toch niet heel goed..
En in Sushi nou gecastreerd? Dat kan nogal schelen qua gedrag
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:27:53 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56273987
Zo, zit net weer even te lezen hoe het met de katjes gaat en dan lees ik zoiets. Wat jámmer zeg!
Ik hoop dat Sushi nog bij trekt. En inderdaad: als je wat ervaring hebt met katten weet je wel wat spelen is en wat vals is. Taco viel mijn voeten vaak aan als ik 's nachts naar het toilet ging. Hij is gewoon dol op voeten, haha. In het begin krabte hij wel veel (als je met hem aan het spelen was, nooit vanuit het niets), maar hij heeft maar één keer doorgebeten in mijn vinger en dat was toen hij met z'n staart tussen de deur zat en ik hem voorzichtig los wilde halen. Logisch dus.

Tussen Janneke en Taco botert het niet altijd even goed. Taco heeft van die momenten dat 'ie maar niet kan ophouden haar lastig te vallen. Vanochtend bijv. kon ze er lustig op los grommen en blazen, maar hij bleef haar maar bespringen en in haar nekje bijten. Dan trek ik ze op een gegeven moment ook uit elkaar. Ze viel meteen als een blok in slaap toen Taco eenmaal weg was .

Voor zover mijn eigen kattenverhalen . Als je zeker weet hij vals is en er zit geen verbetering in, dan moet je inderdaad afstand van hem nemen. Al weet ik niet of hij dan ooit een nieuw baasje zal krijgen, want als hij bij jullie vals is, zal hij overal wel vals zijn (of hij mag jou gewoon niet ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56274663
we zullen hem nooit zomaar weg doen.. we hebben al iemand zelfs die er alle tijd en aandacht ik kán en wil besteden en ook daar meerdere speelmaatjes voor Sushi zou hebben, maar het liefst willen we hem wel houden...

Cato is écht flink ziek hoop dat ik snel wat van mijn vriend hoor, want soms haalt hij de bak niet eens
wel eet hij flink door, is hij speels en gezellig, dus ECHT ziek is hij niet, alleen de diarree dus
Echt smerig ook gewoon hele huis zit onder
Ja doei.
  Moderator donderdag 24 januari 2008 @ 14:00:51 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_56274791
zou je de dierenarts bellen? is misschien wel een goed idee...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_56275500
ja.. dat zou hij doen (eerst het asiel iig..)
Ja doei.
pi_56277456
kreeg net een mailtje
quote:

Ik heb net gebeld. Ze adviseerde om langs te komen en dan krijgen ze een injectie tegen wormen. Dat scheen beter te helpen dan een pilletje. Bovendien moesten we hem dan een paar dagen speciaal voor geven (hebben ze daar ook geloof ik). Mocht het dan na 3/4 dagen niet over zijn dan zouden we er nog een atibiotica-kuur achteraan kunnen doen. Het is nu wat krap om nog langs te gaan. Dus zullen we dat morgen even doen?

Kus!
ja, hij gebruikt ook smilies in zijn mailtjes

dus morgen even langs.. toch fijn, die 'garantie'
Ja doei.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:55:41 #174
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56282414
Ik vind het heel eerlijk gezegd een beetje raar dat je met een zieke kat 2 dagen wacht voor je naar de dierenarts gaat
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56284303
we zijn langsgegaan bij een dierenarts, en die heeft ons zélf geadviseerd het met het aangeraden voer even tot vrijdag te wachten om te kijken of hij op het voer reageerd (ander kitten-voer)

(er zit een dierenarts in de dierensuper hier vlakbij waar we heen moesten voor kattenbakvulling.. we willen het beest niet voor niets meenemen, dus toen we afspraak wilden maken, zei ze dat we even moesten wachten)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')