Zo, zit net weer even te lezen hoe het met de katjes gaat en dan lees ik zoiets. Wat jámmer zeg!
Ik hoop dat Sushi nog bij trekt. En inderdaad: als je wat ervaring hebt met katten weet je wel wat spelen is en wat vals is. Taco viel mijn voeten vaak aan als ik 's nachts naar het toilet ging. Hij is gewoon dol op voeten, haha. In het begin krabte hij wel veel (als je met hem aan het spelen was, nooit vanuit het niets), maar hij heeft maar één keer doorgebeten in mijn vinger en dat was toen hij met z'n staart tussen de deur zat en ik hem voorzichtig los wilde halen. Logisch dus.
Tussen Janneke en Taco botert het niet altijd even goed. Taco heeft van die momenten dat 'ie maar niet kan ophouden haar lastig te vallen. Vanochtend bijv. kon ze er lustig op los grommen en blazen, maar hij bleef haar maar bespringen en in haar nekje bijten. Dan trek ik ze op een gegeven moment ook uit elkaar. Ze viel meteen als een blok in slaap toen Taco eenmaal weg was

.
Voor zover mijn eigen kattenverhalen

. Als je zeker weet hij vals is en er zit geen verbetering in, dan moet je inderdaad afstand van hem nemen. Al weet ik niet of hij dan ooit een nieuw baasje zal krijgen, want als hij bij jullie vals is, zal hij overal wel vals zijn (of hij mag jou gewoon niet

).