Okay, ik wil je ook nergens van beschuldigen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb zelf al 8 jaar een kat, die helaas nog bij mijn ouders woont omdat hij daar zo lekker buiten kan lopendus ik weet écht wel wat vals is en wat niet
ja, dat is heel fijn. Kan namelijk net genoeg tijd zijn om het iets beter te laten gaan! Wat ik met Mozes heb gemerkt is dat het beste werkte om hem helemaal zijn gang te laten gaan. Nu nog steeds zeg ik tegen vreemden dat ze hem na elk kopje één keer kunnen aaien, en zelf doe ik dat haast automatisch meestal ook. Toch vind ik hem de liefste kat in de hele wereld, geef ik ongelofelijk veel om hem en wil ik hem echt niet kwijt. Misschien ook wel juist omdat hij niet zo'n 24/7 knuffel is en echt een eigen willetje heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
je ziet écht een duidelijk verschil tussen het spelen (van Cato) en het happen en aanvallen van Sushi![]()
Ook Cato zit regelmatig écht met zijn oren bijna in zijn rug als Sushi weer eens wil 'spelen'![]()
Ik hoop echt heel erg dat hij de komende twee weken wat vooruitgang boekt, maar moet ook rekening houden met mijn vriend, wat hij wilheb geen alleen recht over de beestjes natuurlijk
maar ben wel blij dat hij het nog 2 weken wil aankijken
![]()
ja, hij gebruikt ook smilies in zijn mailtjesquote:
Ik heb net gebeld. Ze adviseerde om langs te komen en dan krijgen ze een injectie tegen wormen. Dat scheen beter te helpen dan een pilletje. Bovendien moesten we hem dan een paar dagen speciaal voor geven (hebben ze daar ook geloof ik). Mocht het dan na 3/4 dagen niet over zijn dan zouden we er nog een atibiotica-kuur achteraan kunnen doen. Het is nu wat krap om nog langs te gaan. Dus zullen we dat morgen even doen?
Kus!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef MissBliss het volgende:
En is Sushi nou gecastreerd? Dat kan nogal schelen qua gedrag
Hills heet het voer en dat is heel goed kattenvoer. Ik geef het ook. Je hoeft daar ook niets naast te geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben speciaal voor mee gekregen (Sensitive van Hall's ofzoherken het wel als ik in de dierenwinkel sta
) waarvan hij 45 gram per dag mag de komende week. Het is wel heel geconcentreerd voer, dus het is niet TE weinig..
Oeh, op die ene gaapfoto ziet het gebit er niet zo goed uit eigenlijk. Rode geirriteerde randjes enzo. Daar moet je toch wat aan doen zoals speciale brokken en oravet.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
nog even wat foto's, net gemaaktbehalve de eerste twee, die zijn van dit weekend ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |