nee, nog niet
we hadden wel een camera mee, maar ze zaten in een vrij donkere kooi, en we wilden niet met een flitser foto's maken, dus gaan we daarom maar even wachten met foto's

was wel vaag trouwens..
We hadden gelukkig een tijdje de hele kittenzolder voor ons zelf en konden rustig even naar de 5 beestjes die er zaten kijken en rustig even observeren..
De twee die we gaan adopteren zaten in het bovenste hokje en waren beetje 'de kat uit de boom aan het kijken'. De kleine werd echt door de grote beschermd, maar ze waren wel nieuwsgierig..
Nadat we zoiets hadden van: we gaan eens kijken of we ze allebei mogen adopteren, zijn we naar beneden gegaan, en hebben we een medewerker meegenomen naar boven met een map met wat info..
Toen waren ze nog vrij rustig, en stonden we rustig wat te babbelen.
Toen kwamen er twee mensen binnen, met nog een ander iemand van het asiel, en een van die dames ging dus zo voor die kooi zitten, terwijl wij wat informeerden enzo, over hoe oud, en waarvandaan ze kwamen etc.
Zat ze alsmaar te vragen of de kooi open mocht, en of ze ze vast mocht houden enzo..
Dus die man zei: komt straks misschien wel.
Toen wij vroegen: mogen we even kijken hoe ze op ons reageren, ging het hokje open, en pakte die vrouw, zonder wat te zeggen de oudste uit het hok en nam het mee naar een hoek van de kamer

we dachten: nah, laat maar even, maar ze had het beestje echt vast dat helemaal verkrampt vastzat, en het had niet lang meer geduurd voordat ik uit mijn slof schoot toen mijn vriend vroeg of hij misscien terug mocht in het hokje omdat we even wilden kijken hoe ze op ONS reageerden

want ja, wij gingen ze mee-nemen..
en die vrouw begon echt te janken, en keek ons aan met 'allebeiiiii? zeker weten??????? echt zeker weten?????? en waarom????'

we stonden daar echt van: 'eeehm...

ja... sorry.. '
vond het zo naar dat ze dat beestje half uit die kooi trok.. hij dook zelfs onder haar trui en zat te krabben daar

*grom*
maar, gelukkig zijn wij wel wat rustiger