quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Nieuwe topic? Ja ik dacht, ik sluit m dus open ik ook maar de nieuwequote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
handy.. zat ik braaf de nieuwe te maken in tijd
ja er werd op pagina 6 gevraagd wie de nieuwe maakte.... dus ik reageerde met is goed.......... maar geeft niet mijn titel klopt niet dus we gaan hier bezigquote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nieuwe topic? Ja ik dacht, ik sluit m dus open ik ook maar de nieuwe
keb de band'n vol met wind ik heb ja niks te klaag'nquote:
Jij verstaat (en spreekt) dat taaltje?quote:
Ooow shit sorryquote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja er werd op pagina 6 gevraagd wie de nieuwe maakte.... dus ik reageerde met is goed.......... maar geeft niet mijn titel klopt niet dus we gaan hier bezig
Ik had het wel gezien, maar ik denk dat de meesten het niet gezien hebben.. stond onder de foto's.quote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja er werd op pagina 6 gevraagd wie de nieuwe maakte.... dus ik reageerde met is goed.......... maar geeft niet mijn titel klopt niet dus we gaan hier bezig
Verstaan wel ja....spreken nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij verstaat (en spreekt) dat taaltje?
Ik vind dit wel een leukequote:Op zondag 30 december 2007 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit dus niks... maar ik heb het niet zo op dialectbandjes....
volgende keer let ik beter opquote:Op zondag 30 december 2007 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien, maar ik denk dat de meesten het niet gezien hebben.. stond onder de foto's.
Wel ziek ja, maar nog niet doodquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ja, toen was Freddie al ziek he?! of was ie toen zelfs al onder de zoden?
Volgens mij was 'ie net onder de zoden toen dit op single werd uitgebracht . . .quote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef peaceman het volgende:
Ja, toen was Freddie al ziek he?! of was ie toen zelfs al onder de zoden?
Anders zingt ie best goed voor een dooiequote:
Wie heeft het over dood? Je kan ook levend onder de zoden liggen heur!quote:
Ik maak nummer 41.. compleet en wel.....quote:
Sterke grap.. Dingen worden ook wel eens opgenomen en later afgespeeldquote:Op zondag 30 december 2007 23:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders zingt ie best goed voor een dooie
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Sterke grap.. Dingen worden ook wel eens opgenomen en later afgespeeld
mja, ach...ik heb zelf niet zo heel veel met Bohemian Rhapsody. En die blijft ieder jaar maar op één staanquote:Op zondag 30 december 2007 23:19 schreef Yoghii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap niet wat dit nummer zo hoog doet, Radio Ga Ga, Killer Queen, A kind of magic... ongeveer alles wat eronder staat is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |