he, wbquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef snoopy het volgende:
Krijg nou wat! Ik zie dat ik op tijd terug ben van vakantie. Bedankt BE
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef snoopy het volgende:
Krijg nou wat! Ik zie dat ik op tijd terug ben van vakantie. Bedankt BE
"quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef bixister het volgende:
we? het klinkt inderdaad een beetje alsof jij de papa bent F-H.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef bixister het volgende:
we? het klinkt inderdaad een beetje alsof jij de papa bent F-H.
wb snoops!zwanger?
quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef snoopy het volgende:
Mickey? Welneeeeeee, dat past helemaal niet bij de naam die ze voor een meisje hadden bedacht
Hee Gaoquote:Op zondag 30 december 2007 08:00 schreef Gaoxing het volgende:
Oe Sjak, jouw uitgerekende datum ligt heel dicht bij mijn verjaardag!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Corky?
heel herkenbaar hoor.. Ik heb ook uren op het toilet doorgebracht. Dat was een van de weinige plekken waar ik de weeen aankonquote:Op zondag 30 december 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zittend op de houten keukenstoel komt het trouwens wel weer terug dus ik ga me even vermaken op het enige plekje waar ik die rugweeen zelf aan kan... het toilet.
stinkie ligt te slapen dus die laat ik maar even. Die moet mss vannacht ook nog een keer aan de bak.
ditoquote:Op zondag 30 december 2007 09:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel herkenbaar hoor.. Ik heb ook uren op het toilet doorgebracht. Dat was een van de weinige plekken waar ik de weeen aankon
Of 5, of meer! Sterktequote:Op zondag 30 december 2007 09:37 schreef Lois het volgende:
Ach Be toch, dit is ook niks. Wat ontzettend raar dat je nog niks gehoord hebt van de vk
Ik hoop zo voor je dat dit zoden aan de dijk heeft gezet en dat je op 3cm zit ofzo.
Dit is wel een sterke inderdaad: wat je gehad hebt, hoef je niet meer te doorstaan.quote:
zit jij nog steeds te wachten op je kleine poezenbeestjes?quote:
dat is heel anders wachten, dat kost niet zoveel moeite.quote:Op zondag 30 december 2007 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
zit jij nog steeds te wachten op je kleine poezenbeestjes?
dat is waarquote:Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat is heel anders wachten, dat kost niet zoveel moeite.
Jij moet bouwen en verbouwen en timmeren en zagen enzoquote:Op zondag 30 december 2007 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Af en toe he... ben ik zo blij dat ik een man ben...
Ik begin langzaamaan te geloven dat jij op wilskracht alleen in staat bent dat beebje binnen te houden tot het jou uitkomtquote:Op zondag 30 december 2007 12:24 schreef Tan het volgende:
hmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht... Nah zal wel nietMag ook niet van mij, vandaag is mijn vriend jarig
Ik geloof eerder dat dit weer net zo'n soort aanloop wordt als bij de andere kinderen, babies die lekker verwarring zaaien met voorweeën en dan komen als je het 't minst verwacht.quote:Op zondag 30 december 2007 12:26 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan te geloven dat jij op wilskracht alleen in staat bent dat beebje binnen te houden tot het jou uitkomt
Ik heb het wel gelezen, maar wist er niks op te reageren eigenlijkquote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
quote:Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whehe dat kan natuurlijk ook
Nou ja, als mensen het maar iig gelezen hebben, is mijn missie volbracht
da`s een slap excuus want het was daarvoor alquote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef texelonia het volgende:
Ik denk dat veel mensen eroverheen gelezen hebben door de commotie over de weeën van BE
Anders post je het toch nog een keer? Iedereen komt hier nu toch om de haverklap kijken of er al nieuws is van BE, dus wordt het zeker weten gelezenquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
da`s een slap excuus want het was daarvoor al
Magoe..van jou weet ik iig zeker dat je al op de hoogte was
Goed ideequote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Anders post je het toch nog een keer? Iedereen komt hier nu toch om de haverklap kijken of er al nieuws is van BE, dus wordt het zeker weten gelezen
en nieuws van lotje zelf!quote:*daddy speaking* Het heeft even geduurd, maar de kleine is er eindelijk uit! Zondagmorgen om 5:50 is onze zoon geboren: Damyan Thrystan Merryn! 52 cm en 4015 gram. Big boy dus! Moeder en kind maken het goed, ondanks de behoorlijk heftige bevalling. Al met al heeft het 22 uur geduurd, en de kleine moest uiteindelijk vaccuum gezogen worden, maar het resultaat mag er zijn. Hij drinkt goed, en de eerste volle luiers zijn al geproduceerd. Mama krabbelt ook al weer aardig overeind en begint gelukkig al weer wat kleur in het gezicht te krijgen. Nadere details zal ze ongetwijfeld zelf melden zodra ze weer op de been is....
In ieder geval bedankt voor de felicitaties!
quote:zoooo k ben weer heel even up... maar not running. dat gaat nog wel n poosje duren vrees ik.
iig gaat t met die kleine echt heeeelemaal super ! hij drinkt echt goed (en das echt auw...) en hij slaap heeerlijk in zn hangwiegjehij hoeft maar even te bewegen omdat ie denkt wakker te worden of hij wiegt zichzelf weer in slaap
hetgeen ons telkens 3 of 4 dikke uren slaap geeft in de nacht!
en t is zo'n mooi scheetje
overigens.. die vacuumpomp... die gun ik echt niemand!!!
Nou, de echte B wil ook maar niet springen.quote:Op zondag 30 december 2007 16:53 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
om de één of andere vage stomme reden willen die B's niet springen!
Goed. Ik ga hem toch stellen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nu ik de naam zie staan herinner ik me idd dat ik het gelezen heb, maar behalve de eerdere felicitatie wist ik ook even niet zo veel te zeggen.
Hier nog geen verandering. Ik heb nog wel even geslapen en net heerlijk als een zombie naar het schaatsen gekeken. Kruik erbij, af en toe even in een soort van sprint naar het toilet want dan helpen zelfs die handjes niet meer.
Al met al nog steeds flink venijnig, we zijn de deur dus ook niet meer uitgeweest, elke spieraanspanning levert wel een golf van pijn op. De pijn lijkt overigens wel weer wat verschoven, meer buik en onderste regionen en iets minder rug gelukkig.
Vanavond vroeg naar bed en hopen dat de nacht zijn werk doet. Zo niet ga ik idd morgen wel aan wat bellen trekken, want nog zo'n dag trek ik denk ik niet hoor...
Hihi, ik zit het net tegen stinkie te vertellen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed. Ik ga hem toch stellen.
Wat heeft het toilet dat een gewone rechte stoel niet heeft?
Vast een heul domme vraag, maar goed.![]()
Hou vol BE
O ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, ik zit het net tegen stinkie te vertellen.
Gewoon benen wijd, 3 kanten om tegenaan te hangen (de enige keer tot nu toe dat ik wel blij ben met ons smalle toiletje) en je kan een beetje druk zetten zonder je om de vloer te bekommeren.
Nee, ik ben niet aan het persen, maar blaas en darmen doen heel gezellig mee met dit feestje.
Oh, en het galmt zo leuk als je in jezelf zit te jammeren.
Overigens ben ik tijdens deze post al 3 keer naar het toilet geweest, daar ebt het weg, op de stoel komt het weer terug. Ik ga er dan ook snel weer achter vandaan.
Zo moet het ongeveer voelen denk ik. Je zet jezelf open aan je onderkant, ontspant je spieren / bekken en daardoor creëer je ruimte. Zoals pruk ook al zegt zal het een beetje lijken op een baarkruk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Mibos het volgende:
Een gat...
Je onderkant zweeft dan zeg maar. Erugg prettig...
Ik weet nog goed hoe verdrietig dat was. Een soort warme wolle deken die je nog even beschermt in deze o zo kwetsbare tijd. Maar wat zal het morgen heerlijk zijn om zelf alleen met je eigen kindje rond te keutelen zonder al die regeltjesquote:Op zondag 30 december 2007 17:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Potdorie BE.
Dat van mij was geen pretje maar dat van jouw is ook rottig zeg.
ik hoop dat je gauw echt bezig kan.
Kom op meid je kan het!! Ik leef ook nog steeds![]()
Ik heb vandaag een dipdag
Kraamzorg is weg en ik mis haar nu al enorm. Zo een fijn mens alsof je een soort moeder om je heen had die je in de gaten hield.
Zit nu ook met tranen in mijn ogen dit te typen (nee geen kraamtramen maar echt verdriet)
Het lukt ons heus echt wel alleen maar gewoon ik is haar best wel
Ook een rare nacht met enge dromen gehad die zo werkelijk leken.![]()
Ik vond het ook echt niet leuk toen onze kraamdame weggingquote:Op zondag 30 december 2007 17:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb vandaag een dipdag
Kraamzorg is weg en ik mis haar nu al enorm. Zo een fijn mens alsof je een soort moeder om je heen had die je in de gaten hield.
Zit nu ook met tranen in mijn ogen dit te typen (nee geen kraamtramen maar echt verdriet)
Het lukt ons heus echt wel alleen maar gewoon ik is haar best wel
Ook een rare nacht met enge dromen gehad die zo werkelijk leken.![]()
Idd. Ik heb met de tweede een zo'n snelle bevalling gehad dat ik tot 24 uur daarna heb 'genoten' van naweeen. Schijnt zo samen te horenquote:Op zondag 30 december 2007 10:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit is wel een sterke inderdaad: wat je gehad hebt, hoef je niet meer te doorstaan.
Klopt !!!! Die houding heb ik ook gebruikt. En dan afwisselen met katterug en holle rug.quote:Op zondag 30 december 2007 18:30 schreef Bluezz het volgende:
BE, nog een tip om ze op te vangen : iets zachts op de grond (dun matras, stapel handdoeken met een hoog kussen) en dan op je zij liggen.. komt er een wee, probeer dan op je ellebogen en knieën te komen (op zijn hondjes zeg maar)
ik vond dat in het hele proces ook wel een lekker 'standje' om er een paar weg te zuchten.
Zo heb ik ook de hele bevalling doorgebracht, met mijn kont de lucht in.quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Klopt !!!! Die houding heb ik ook gebruikt. En dan afwisselen met katterug en holle rug.
Die was ik helemaal vergeten.
Houd wel in de gaten of de weeen niet eerder dan half 11 om de 5-6 minuten komen...bij mij zou de vlos toen om 20.00 uur 's avonds nog eens komen maar om 17.00 uur had ik al veel snellere weeen op elkaar zeg maar. Het kan dus ineens veel sneller gaan dan je denkt probeer ik te zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
*newsflash*
Om 7 uur zag ik het even niet meer zitten. Als dit alleen maar voorwerk dan ging ik het vast niet redden zeg maar. Jankend op de wc.
Dus vk gebeld en die kwam en... ik had gewoon al 3cm ontsluiting!Ik ben wel degelijk begonnen, 'in partum' zoals zei dat zij. Dat tellen zij dus vanaf 3cm en dus heeft ze eerst een beetje gestript en gewoeld en toen heeft ze, omdat mijn baarmoeder daar goed op reageerde, ook de vliezen gebroken!
Oh mensen... de opluchting, er is echt wat aan het gebeuren, ik ben geen aanstelster!
Om half 11 komt de vk terug (nou ja, degene die haar dienst over neemt) en die gaat de vorderingen bekijken. Omdat ik tot nog toe wel vrij korte weeen heb gaan ze dan wel, mocht er nou geen enkele verbetering zijn in cm's tegen die tijd, me wrsch doorsturen naar het ziekenhuis voor bijstimulatie.
Maar goed, zover is het nog laaaaaaaaaaaang niet. Ik ga zo heerlijk op bed liggen, kijken of ik in mijn eigen wereldje kan kruipen en dan hebben we als het goed is ergens in de loop van de nacht is hij er als het goed is!
quote:Op zondag 30 december 2007 12:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk alleen af of iemand wel gelezen heeft dat ik hier de details van de beeb van lotje bekend had gemaakt?
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyanquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:15 schreef Het_Biertje het volgende:
sex!
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speeltquote:
Ik pufte hou-je-kop-quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en dan een mobile kopen waarvan achteraf blijkt dat hij dat deuntje speelt
Ik pufte op gegeven moment..
de-ze-wee-komt-niet-meer-terug
en op gegeven mment wer dat
deze wee is weg
Ik moet ook nog een keer bellen, ik schijn dus toch meer uren te kunnen krijgen, maar ze hebben helaas nog niet teruggebeldquote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Randa_v het volgende:
Woensdag eens even gaan bellen naar de kraamzorg, nog steeds niets gehoord alleen dat ze in het weekend maar voor 3 uur komen ipv normaal aantal uren (vanaf dag 3 dan ivm mankracht te weinig). Wil toch wel wat meer duidelijkheid en dingetjes geregeld hebben. Net als het CB (zelfde organisatie, zelfde wvp) ook nog geen afspraak heeft voor Merlijns controle op het CB. Begin wel een beetje controlfreak te worden, maar wil die dingen niet pas op het laatst voor mijn kiezen krijgen.
Geen telefoontje gehad vandaag dus bloed was goed!![]()
Nu wel morgen met een fles urine en maatbeker in mijn rugzak naar het werk als onderdeel van de 24uurs urine
. En dan 's middags weer naar het ziekenhuis.
Zwangerschap en geboorte deel 351quote:Op zondag 30 december 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik kan de gegevens van lotje nergens vinden... of ben ik nou scheel?
Wat een saamhorigheid he, zo aan het einde van het jaarquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt zo'n groepshappening BE's bevalling
quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:
Zullen we een kampvuur maken en "Kumbaya" gaan zingen?
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou jij je horrorverhalen voor je als ik je volprop met marshmellows?
das een herhalingquote:Op zondag 30 december 2007 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Filemon op BNN nu... bevalling doen, wel heel toepasselijk
Gelukkig had ik twee flessen champagne gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Strak plan... *meelaltquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Foto's!quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyan
Ik hoop het nietquote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlk komt zo al.
Zouden we nog een update krijgen?
En denken dat je goddank dat kunstje nooit meer hoeft te doenquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zou een goed teken zijn, dat geen van beiden meer update
.
Neh, das hetzelfde als elke avondquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierig
quote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
Dat leek me eigenlijk wel duidelijk, dat we aan de drank zouden gaan
spreek voor jezelfquote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Leah het volgende:
[..]
En denken dat je goddank dat kunstje nooit meer hoeft te doen.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
Ik bedacht me inene dat het ook best zou kunnen dat BE ons de hele tijd in de maling heeft genomen en het gewoon een meisje blijkt te zijn...
Sorryquote:
fotosoepquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
En die foto's met buik en blauwe laarsjes en blauwe strik
fotosoepquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
En die foto's met buik en blauwe laarsjes en blauwe strik
Erg gevaarlijk in een topic vol zwangere vrouwenquote:
quote:
die staan al op marktplaats johquote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
ET, die shirtjes zijn vast voor jouw spruitje
levensgevaarlijk die whoremonesquote:Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef TearSong het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk in een topic vol zwangere vrouwen
Ik wil best nog wel een baby hoor, moeten ze 'm wèl gewoon bij de voordeur leggenquote:Op zondag 30 december 2007 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
levensgevaarlijk die whoremones
Dat lijkt me ook wel wat, eerlijk gezegd!quote:Op zondag 30 december 2007 22:44 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil best nog wel een baby hoor, moeten ze 'm wèl gewoon bij de voordeur leggen. Met gebruiksaanwijzing, en dan niet de japanse versie.
Ah, jij bent aan het uitproberen of 3x scheepsrecht is, dat het dan zo werktquote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat, eerlijk gezegd!
Of gewoon `s ochtends wakker worden met een lege buik en een volle wieg
Een mens mag hopen, toch?quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, jij bent aan het uitproberen of 3x scheepsrecht is, dat het dan zo werkt
Er zijn over enkele dagen ook vetgave shirts en originele 'We survived the tsuna... BE's delivery' pins van het gebeuren te verkrijgen!quote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt zo'n groepshappening BE's bevalling
Ja, dat gebeurt zo vaak bij jonge poesjes enzo, beetje flauw dat het nu niet zo is!quote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef Lucille het volgende:
Is er geen live webcam of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |