Wat een saamhorigheid he, zo aan het einde van het jaarquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt zo'n groepshappening BE's bevalling
quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:
Zullen we een kampvuur maken en "Kumbaya" gaan zingen?
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou jij je horrorverhalen voor je als ik je volprop met marshmellows?
das een herhalingquote:Op zondag 30 december 2007 22:17 schreef Sjeen het volgende:
Filemon op BNN nu... bevalling doen, wel heel toepasselijk
Gelukkig had ik twee flessen champagne gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Strak plan... *meelaltquote:Op zondag 30 december 2007 22:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar.. maar... maar... bij een kampvuur horen horrorverhalen..
Mogen we ook aan de drank? Jawel toch? Dan heten we BEebie al lallend welkom..
Foto's!quote:Op zondag 30 december 2007 20:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, ik mocht net effe een paar fotootjes kijken. Tis echt een mooierd, zo puntgaaf die Damyan
Ik hoop het nietquote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
De vlk komt zo al.
Zouden we nog een update krijgen?
En denken dat je goddank dat kunstje nooit meer hoeft te doenquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierigquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Zou een goed teken zijn, dat geen van beiden meer update
.
Neh, das hetzelfde als elke avondquote:Op zondag 30 december 2007 22:21 schreef MUUS het volgende:
Yes, arm in arm lallen langs een kampvuur terwijl BE ergens in een hoekje een BEebie aan het baren is.
Man, hoe oers. Bril-jant.
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....ik ben nieuwsgierig
quote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Leah het volgende:
Dat leek me eigenlijk wel duidelijk, dat we aan de drank zouden gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |