Goedemorgen...
Geen nieuws van hier. Baby nog steeds in buik...
[klaagmode aan]
Heb een k*tnacht achter de rug, vanaf 1 uur tot half 7 flinke weeen, en echt wel regelmatig, vanaf een uur of 4 trok ik het niet meer alleen dus dan zei ik 'liefje, ik heb je nodig' en dan kreeg ik 2 heerlijk warme handjes op mijn rug en dan ging het wel. Zonder die handjes vloog ik bijna tegen het plafond zo zeer deden die rug-krengen.
Vanaf half 6, 6 uur kwamen ze zo om de 3-4 minuten, ze hielden weliswaar niet lang aan (dankzij die warme handjes) maar ik vond 5 uur lang puffen en zuchten en steunen toch wel genoeg om de vk te bellen om te vragen of ze langs kon komen om te kijken of het dan op z'n minst enig effect had.
Ik vrees namelijk, doordat die weeen zo snel weer weg trokken met die handjes, dat ze niet heel veel deden, maar zonder handjes kon ik ze niet hebben zeg maar.
Anyway... ik kreeg om 7 uur de voicemail, kan gebeuren, ingesproken, heb om kwart over 8 nog een keer gebeld, weer voicemail en nu is het dus half 10 en heb ik nog niks gehoord.

Je zal pers-weeen hebben ofzo.
Inmiddels heb ik nog wel wat weeen (of iig dan verdomd pijnlijke harde buiken

) maar het is wel afgenomen in frequentie. Mss doordat ik er een beetje de pest over in heb?
Zolang ik heel stil blijf liggen gaat het goed, zodra ik ga staan zak ik vrijwel gelijk door mijn benen van de pijn.

Maar ja... ik vind het ook weer zowat om hier het andere team voor te bellen (bij ons in de praktijk werken ze met 2 teams van 3 vk's).
Ik wil gewoon gecontroleerd worden, gebeurt er nou wel of niet iets. En wie weet is dat wel precies genoeg om het laatste zetje te geven.
Sowieso sta ik niet te springen om nog zo'n nacht. Gisteren was al aardig gebroken door het beginnetje en vannacht zakte ik wel steeds weg, maar van steeds 5 minuten oid word je ook heel gammel.
We hadden om 7 uur het bed hier in de woonkamer opgezet, ik ben in staat om dat weer weg te halen, te gaan douchen en dan wat te gaan doen ofzo. Bah... ik baal hiervan.

Zo... einde klaagpost.

Enneh... voor degenen die op 31 dec. gokken... jullie konden wel eens goed gelijk gaan krijgen.