heel herkenbaar hoor.. Ik heb ook uren op het toilet doorgebracht. Dat was een van de weinige plekken waar ik de weeen aankonquote:Op zondag 30 december 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zittend op de houten keukenstoel komt het trouwens wel weer terug dus ik ga me even vermaken op het enige plekje waar ik die rugweeen zelf aan kan... het toilet.
stinkie ligt te slapen dus die laat ik maar even. Die moet mss vannacht ook nog een keer aan de bak.
ditoquote:Op zondag 30 december 2007 09:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel herkenbaar hoor.. Ik heb ook uren op het toilet doorgebracht. Dat was een van de weinige plekken waar ik de weeen aankon
Of 5, of meer! Sterktequote:Op zondag 30 december 2007 09:37 schreef Lois het volgende:
Ach Be toch, dit is ook niks. Wat ontzettend raar dat je nog niks gehoord hebt van de vk
Ik hoop zo voor je dat dit zoden aan de dijk heeft gezet en dat je op 3cm zit ofzo.
Dit is wel een sterke inderdaad: wat je gehad hebt, hoef je niet meer te doorstaan.quote:
zit jij nog steeds te wachten op je kleine poezenbeestjes?quote:
dat is heel anders wachten, dat kost niet zoveel moeite.quote:Op zondag 30 december 2007 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
zit jij nog steeds te wachten op je kleine poezenbeestjes?
dat is waarquote:Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat is heel anders wachten, dat kost niet zoveel moeite.
Jij moet bouwen en verbouwen en timmeren en zagen enzoquote:Op zondag 30 december 2007 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Af en toe he... ben ik zo blij dat ik een man ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |