Ik vóelde dat het over een begraafplaats zou gaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
geen op!
Lobasca ging ervanuit dat jij het wel zou snappenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Een begraafplaats kan toch niet uitgaan?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vóelde dat het over een begraafplaats zou gaan![]()
+ fipo
Ik geniet altijd wel van dat soort verhalen...zelf kom ik er niet graag![]()
hoop dat ik ook weer van dit image afkom
Verander hem dan maar in iets wat jij wel begrijptquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Omdat het heel belangrijk is voor de mensen met wie ik ga.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik vragen waarom je d'r dan toch naar toe gaat
Super van je!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het heel belangrijk is voor de mensen met wie ik ga.
En omdat ik het naar zou vinden als het graf van me opa er verwaarloost bij zou liggen. Hij is jaren tuinman geweest op een kerkhof en hechte veel waarde aan nette graven met bloemen en dergelijke.
Daarom
Moet jij eens rond twaalf uur 's nachts daar aanwezig zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
De mensen op een kerkhof zijn redelijk (er op) uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
Ik snap de TT niet.![]()
![]()
Dan lig ik hoogstwaarschijnlijk alweer in mijn warme schone nestje...met de Party en Privé en een stripboekquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, jij mag de volgende COS openen MET OP
quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
De mensen op een kerkhof zijn redelijk (er op) uit.
En naar het optreden van Brian en Huub in Schagen wil je ook al niet... Ik moet zeggen, je laat het forum wel in de steek hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan lig ik hoogstwaarschijnlijk alweer in mijn warme schone nestje...met de Party en Privé en een stripboek
Lamaar. Een TT met wartaal van een ijlend koortshoofd heeft eigenlijk ook best wel wat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verander hem dan maar in iets wat jij wel begrijpt
Maar ou neve garlingquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En naar het optreden van Brian en Huub in Schagen wil je ook al niet... Ik moet zeggen, je laat het forum wel in de steek hoor
Je houdt echt van me!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Lamaar. Een TT met wartaal van een ijlend koortshoofd heeft eigenlijk ook best wel wat.
Zorg jij nu maar dat je snel weer zonder al te groot besmettingsrisico te zoenen bent.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Aah getsie, blijft uit m'n buurt met die snotneus. Ksst, vort!
Jij hebt het allang onder de leden met al dat gelebber...incubatie tijd vangt al aan voordat de symptomen verschijnen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat je snel weer zonder al te groot besmettingsrisico te zoenen bent.![]()
Of te wel: beterschap.![]()
Als je ver van me vandaan blijft, doe ik lief, okee? Ik wil ook nog wel thee voor je maken, maar alleen als je netjes boven in de slaapkamer wacht.quote:
Oehhhh..... zal ik doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ver van me vandaan blijft, doe ik lief, okee? Ik wil ook nog wel thee voor je maken, maar alleen als je netjes boven in de slaapkamer wacht.
Dat wordt weer sm vanavondquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je ver van me vandaan blijft, doe ik lief, okee? Ik wil ook nog wel thee voor je maken, maar alleen als je netjes boven in de slaapkamer wacht.
Ben nog steeds rap van tongquote:
Ben ook al vergeten waar BD voor staat..ook maar ff googlen dus..quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moest even nadenken, maar nu weet ik het weer![]()
voor alle zekerheid ook maar even gegoogled
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ook al vergeten waar BD voor staat..ook maar ff googlen dus..
Change of plan: het wordt heldere verse groentesoep. Ik laat de hele pan bij je achter (1,5 liter), dan kun je vooruit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben nog steeds rap van tongHelaas onverstaanbaar
![]()
Doe je wel een lekkere lammetjesthee zonder zoetjes voor me maken?
Vanmiddag kwam ik via een geheel onverdachte route ineens uit bij de 2girls1cup, gatverdamme zeg, zet dat maar eens uit je hoofd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik kwam bij filmpjes die echt afstotelijk zijn..meteen weer genezen...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Change of plan: het wordt heldere verse groentesoep. Ik laat de hele pan bij je achter (1,5 liter), dan kun je vooruit.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam ik via een geheel onverdachte route ineens uit bij de 2girls1cup, gatverdamme zeg, zet dat maar eens uit je hoofd.
Dan plaats ik maar een beroepsmatige tvpquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
hoop dat ik ook weer van dit image afkom
'Shit'... ja, dat zeg je goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit bekeken...blijf liever gevrijwaard van dat soort shit...
Piet..je komt mooi op tijd..kan ik zo naar bed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan plaats ik maar een beroepsmatige tvp
Avond
Hè gatsie, ik wil geen balletjes van welke buurman dan ook.. gewoon van die overheerlijke chemische lupacballenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
'Shit'... ja, dat zeg je goed.
Ja hoor, soep met balletjes... die van de buurman
Ik ga zo beroepsmatig bierdrinken, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden lekker slaapje te gaan doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:38 schreef Lobasca het volgende:
Piet..je komt mooi op tijd..kan ik zo naar bed!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga zo beroepsmatig bierdrinken, maar dat hoeft jou er niet van te weerhouden lekker slaapje te gaan doen
Hoi Pietjequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan plaats ik maar een beroepsmatige tvp
Avond
Op een andere zolderkamer, met 3 vriendenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:41 schreef Lobasca het volgende:
Toch wel in de stad hè, en niet op je zolderkamertje?
Goedeavond frau Blurkquote:
..deed Pietje, is alweer een poosje geleden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goedeavond frau Blurk, wat doe je voor studie aan de UvA
(ja ik heb bijgelezen
)?
Pokeren is toppie met vriendenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op een andere zolderkamer, met 3 vrienden. Sommige hebben chronisch geldgebrek om naar de stad te gaan
. Misschien gaan we wel Saw 4 kijken
, of pokeren, of gewoon alleen maar bier drinken.
Niet afgemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef -Blurk- het volgende:
..deed Pietje, is alweer een poosje geleden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Pokeren is toppie met vriendenIk duik me bedje in..ff uitzweten.
Coast is clear!
Beterschap Lobasca, zweet het er maar uit meidquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pokeren is toppie met vriendenIk duik me bedje in..ff uitzweten.
Coast is clear!
Blurk behoort tot een geheim genootschap van ex-studenten, die mag niets zeggen anders wordt ze geëxcommuniceerd. Ik trouwens ook, alleen zat ik op de RUG.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet afgemaakt? Maar wat
.
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk behoort tot een geheim genootschap van ex-studenten, die mag niets zeggen anders wordt ze geëxcommuniceerd. Ik trouwens ook, alleen zat ik op de RUG.
Hoe komt het dan dat ik het weet? Hahaaa!! U bent chanteerbaar.quote:
Ik sidder in mijn pumps...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik het weet? Hahaaa!! U bent chanteerbaar.
Je bent wat je eet hé?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de eerste oliebol alweer op.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een pannenkoek gegeten....dus![]()
quote:
Doe mij alleen de knoflook dan maar, ik lust die dingen niet, griezel ervan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga straks aan de garnalen
![]()
Grote met vet veel koflook
Dat het lastig krabben is aan je reetquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me nu af te vragen wat dat over nagelbijters zegt
Mhwaaa ik vind het allemaal wel lekker ik heb helaas een allergie voor bepaalde schaaldieren. Mosselen kan ik echt niet eten. Daar word ik strondziek van . Maar garnalen kan ik gelukkig wel zorgenloos etenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doe mij alleen de knoflook dan maar, ik lust die dingen niet, griezel ervan.
Heb een keer een oester gegeten, dat kon ik niet weigeren, want die werd je bij binnenkomst aangereikt, dus die heb ik doorgeslikt, en de rest van de avond last van gehad, bah bah
Oesters ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Mhwaaa ik vind het allemaal wel lekker ik heb helaas een allergie voor bepaalde schaaldieren. Mosselen kan ik echt niet eten. Daar word ik strondziek van . Maar garnalen kan ik gelukkig wel zorgenloos eten[ afbeelding ]
Heéé ik ga toch nog maar ff mijn NZ feestmuts opzetten. Mag nog wel ff een paar dagen.quote:
Oesters heb ik zonder problemen gegeten, ik vind het niet zo byzonder. Beetje net alsof je als kind zijnde per ongeluk een slok zeewater naar binnen kreeg.quote:
Had ik dus toch gelijkquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
Heéé ik ga toch nog maar ff mijn NZ feestmuts opzetten. Mag nog wel ff een paar dagen.
Hoi Pullupquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Ik zit me nu af te vragen wat dat over nagelbijters zegt
Ja, dat zoute water ging wel, maar dat slijmerige, gadverquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oesters heb ik zonder problemen gegeten, ik vind het niet zo byzonder. Beetje net alsof je als kind zijnde per ongeluk een slok zeewater naar binnen kreeg.
Tis de kerstuitvoering. Die andere is me normale.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk. Ik had mezelf al voor gek verklaard
.
Zeewater slijmerig, ik weet niet wat jij als kind naar binnen kreegquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat zoute water ging wel, maar dat slijmerige, gadver
Lees ff de vorige 5 topics terug en je hebt een uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef Pavement het volgende:
NZ ? wazkebeurt ? mn ava nu kom ik niet meer vaak maar snik snik
Lang verhaal Pave.. Maar NZ is helaas gekapt door zeer nare omstandigheden die hier zijn voorgevallen . Daardoor zijn de ava's en een hoop andere prachtig mooi gemaakte dingen van haar niet meer zien.. Echt hééél jammerquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef Pavement het volgende:
oww wat is er in gods naam gebeurt dan ?!?!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang verhaal Pave.. Maar NZ is helaas gekapt door zeer nare omstandigheden die hier zijn voorgevallen . Daardoor zijn de ava's en een hoop andere prachtig mooi gemaakte dingen van haar niet meer zien.. Echt hééél jammer
Dat weet ik niet eens meer het idee vond ik al een beetje ranzig. Ze leven toch nogquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat zoute water ging wel, maar dat slijmerige, gadver
Je kunt het teruglezen Pave, ik denk bij het topic over "Lijstjes" op het einde van de tweede gaf Nachtzuster een verklaring waarom ze ermee gestopt is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef Pavement het volgende:
Lees dit maar, aan jou de keus om terug of verder te lezen. Anyway, ik baal ervan. NZ is op alle gebieden een superuserquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
oww wat is er in gods naam gebeurt dan ?!?!
Is al gedaan..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt het teruglezen Pave, ik denk bij het topic over "Lijstjes" op het einde van de tweede gaf Nachtzuster een verklaring waarom ze ermee gestopt is.
Ik zal even zoeken voor je. Moment.
En pavement al aan het lezen, met een beker chocomelquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zie het nu pas Soury, was aan het zoeken.
Gedraag je he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van, voor de volhouders, tot vannacht![]()
.
En wat is dat danquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt in het vervolg ook gewoon volstaan met UTFS!![]()
Veel plezier Pietje vanavond met je vrienden, zal stil zijn hier zonder jouw muziek!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er weer weg van, voor de volhouders, tot vannacht![]()
.
LULquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
use the fucking search
Ja ik zag 'm aankomen, nu echt weg,
O, bedankt voor die kleine lettertjes, wist alweer niet wat Jappie bedoeldequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
use the fucking search
Ja ik zag 'm aankomen, nu echt weg,
Leuk en aardig die search. Als tie al werkt. Maar waar zou jij dan b.v. op zoeken in dit gevalquote:
Username lastpostquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk en aardig die search. Als tie al werkt. Maar waar zou jij dan b.v. op zoeken
quote:
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
[ ]
Dit was hem Pavement
Te debiel voor woorden iid. Wat me stoort is dat we niet alleen NZ moeten missen maar Ian ook nog es.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef Pavement het volgende:
jezus wat een gedoe op een forum
En vandaar pak je een willekeurige post...vervolgens klik je op de username zelf et voila..het laatste moment van posten staat bovenaanquote:
Dan houden we er maar over op .. Er is iid al genoeg gezegd. Maar kan me voorstellen dat als ineens je ava pleite is dat je er wat van wilt weten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.
Dat was gisteren...misschien denkt Gert er vandaag wel heel anders over......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was gisteren...misschien denkt Gert er vandaag wel heel anders over......
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).
Maar dit is het laatste dat ik erover zeg.
ian komt wel terug die doet een beetje zielig endaarna is ie er weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Te debiel voor woorden iid. Wat me stoort is dat we niet alleen NZ moeten missen maar Ian ook nog es.
Niet zo ingewikkeld doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).
Maar dit is het laatste dat ik erover zeg.
Snap jij nu eik de betekenis van het Hi Ha Hooligans topic al ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....
Biertjuh ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat degene waar jij dit aanschrijft al genoeg over zich heen heeft gehad
leuk en aardig weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen...de wereld is zwart/wit en jij bent momenteel de duivel.
![]()
Ik heb een quote geplaatst, en ja, die was mischien niet volledig, maar gaf wel een idee wat er aan de hand was toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
ik pass, ik stink zo uit mn bek dat ik geen boer durf te laten ''iets met gassen en bedorven eten''quote:
Volgens mij was het echt niet meer dan twee ons......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat degene waar jij dit aanschrijft al genoeg over zich heen heeft gehad
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik pass, ik stink zo uit mn bek dat ik geen boer durf te laten ''iets met gassen en bedorven eten''
Help mij eens.....als wijze man....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Snap jij nu eik de betekenis van het Hi Ha Hooligans topic al ?
Jij vraagt daar om een Moderator...wrom ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help mij eens.....als wijze man....
Het zal ook eens niet...zuchtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
Eeven iets luchtigers dan maar ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=whaheroflP1W2N3D23
quote:
Wat een herriequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QVi1tRSuX2U
Sorry, ik volg het dus echt niet.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vraagt daar om een Moderator...wrom ?
Dat is geen antwoord...dat doe je met een bedoeling...wrom..waarom vraag je daar om een moderator ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik volg het dus echt niet.....
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord...dat doe je met een bedoeling...wrom..waarom vraag je daar om een moderator ?
Doe je dat om te fucken of serieuzement ?
Denk in de hooligansquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.
Ik zie iemand iets posten en mijn hartslag schiet gelijk naar 120, dus reageer ik
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.
Ik zie iemand iets posten en mijn hartslag schiet gelijk naar 120, dus reageer ik
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Deze reactie heb ik het over..wrom schiet je hartslag daar omhoog dan![]()
Juist in dat topic zou je hart nog geen slag mogen overslaan.
Nou ja, die tekst dekt de lading niet.......'t was gewoon flauw dus....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergeten
Was gewoon een flauw grapje. Het ging er daar zo (quasi en gespeel) ruig aan toe dat ik een soort van omgekeerd flauwe posting doe daar.....
Ah...dan heeft u het dus wel door...dat was mijn hele vraag..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergeten
Was gewoon een flauw grapje. Het ging er daar zo (quasi en gespeel) ruig aan toe dat ik een soort van omgekeerd flauwe posting doe daar.....
Tja kijk, mijn denkpatroon ging alsvolgt:quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dan heeft u het dus wel door...dat was mijn hele vraag..![]()
Te veel om op te noemen Jappie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de url ?...wat heb je nou geleerd de afgelopen weken ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht ook nog even iets verder, namelijk dat dat soort inhoud dus gelegimiteerd is als de TT maar klopt. Ik zat gelijk al een paar SC tt's te verzinnen.......
Klokkenluider, advocaat van de duivel, of de duivel zelf... ik draai er m'n hand niet voor om als mensen om een zondebok verlegen zittenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen...de wereld is zwart/wit en jij bent momenteel de duivel.
![]()
Dat doe ik al Jappiequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou toch maar een schriftje bij gaan houden hoor.![]()
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Klokkenluider, advocaat van de duivel, of de duivel zelf... ik draai er m'n hand niet voor om als mensen om een zondebok verlegen zitten
Is mijn drankverbod opgeheven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.
Inderdaad, heb de perensap al in de aanslag, en de jenever ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga koffie zetten, jij een lekker kopje thee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.
Zoiets?
Ja graag. Ik heb een film op mijn computer lopen (pctv), vraag me af of ie leuk is... Is met Tom Green, geen idee hoe de film heet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga koffie zetten, jij een lekker kopje thee?
Die naam zegt mij niets...kopje thee voor Saantjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja graag. Ik heb een film op mijn computer lopen (pctv), vraag me af of ie leuk is... Is met Tom Green, geen idee hoe de film heet.
Ah, lekker. Ik hoop dat jouw koffie ook smaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die naam zegt mij niets...kopje thee voor Saantje
Nope...meer iets als...genoeg geluld...bier en wijven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.
Zoiets?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, lekker. Ik hoop dat jouw koffie ook smaakt.
Is wel een grappige film (rtl7), we gaan even kijken
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...meer iets als...genoeg geluld...bier en wijven.
Stop stop...Jappie maakte geen onderscheid tussen lekker en/of minder lekker. Jij daarentegen wil weer het onderste uit de kan.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannen
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannen
Ja schat, ik wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop stop...Jappie maakte geen onderscheid tussen lekker en/of minder lekker. Jij daarentegen wil weer het onderste uit de kan.....
Nee hoor, ken er genoeg, hier en in real lifequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....
Hoorde vanavond van Youp (bevestiging voor mij) dat mooie vrouwen eigenlijk alleen maar kapitaalkrachtig gaan.....quote:
Ben ik al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik al.![]()
Ja grapje.![]()
Blurk wil natuurlijk alleen maar van die enorme hunks, zoals The Fonz
Pave is ook een lekker dingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ken er genoeg, hier en in real life
Whuzzup, feverhead?quote:
Daar is de FB voor schat, en daar staat het al in.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga je nog ff een Cos sluiten en een TT veranderen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is de FB voor schat, en daar staat het al in.
Dan kunnen we weer verder gaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Fuck, ik voel een oor- en keelontsteking opkomen.
mmmmmmhhhhhhhmmmmmm Pavebrotherquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HAM4MLSdfQI&feature=related
oi el lobbes
Ghehehe, heel praktisch geredeneerd.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ghehehe, heel praktisch geredeneerd.
http://nl.youtube.com/watch?v=BbL9Vsobx8Iquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] All the ducks are swimming in the water, Falderalderalde [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=RHcDP_Yew-gquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2ifPYyH6SQk&feature=related
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=RHcDP_Yew-g
Nee hoor, ik weet precies welke mannen ik lekker vind Gert.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik al.![]()
Ja grapje.![]()
Blurk wil natuurlijk alleen maar van die enorme hunks, zoals The Fonz
Ik heb het maar met Bokito te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
"Bokito opnieuw door het lint"
Na weerzien met zijn slachtoffer.
De artsen vonden het een goed idee voor haar verwerking.
Wat klinkt dat weer... ondeugend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet precies welke mannen ik lekker vind Gert.
Stukje gelezen? Die vrouw had geen enkele behoefte om nog terug te gaan naar Blijdorp, maar het leek de artsen een goed idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het maar met Bokito te doen![]()
Kunnen ze die vrouw geen spuitje geven
Neem ff een drankje. en relax..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Stukje gelezen? Die vrouw had geen enkele behoefte om nog terug te gaan naar Blijdorp, maar het leek de artsen een goed idee.
Moet onwillekeurig denken aan Nataaaasia... hoop die toch echt nooit meer te zien. Helemaal nooit meer. Gewoon griezelig, wat een haat die kon losmaken. Walgelijke schele dikke heks.
Zie je, zelfs het er over hébben is al traumatisch. Wat bezielde die artsen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Stukje gelezen? Die vrouw had geen enkele behoefte om nog terug te gaan naar Blijdorp, maar het leek de artsen een goed idee.
Moet onwillekeurig denken aan Nataaaasia... hoop die toch echt nooit meer te zien. Helemaal nooit meer. Gewoon griezelig, wat een haat die kon losmaken. Walgelijke schele dikke heks.
Zie je, zelfs het er over hébben is al traumatisch. Wat bezielde die artsen?
Veel plezierquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef -Blurk- het volgende:
Tot morgen allemaal, ik ga lekker uit ...en nee, niet naar een begraafplaats maar naar Amsterdam. Tot morgen allemaal en gedragen jullie je? Ik daarentegen kan niets beloven
Have fun on the run...en ga maar lekker uit je dakkie!quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef -Blurk- het volgende:
Tot morgen allemaal, ik ga lekker uit ...en nee, niet naar een begraafplaats maar naar Amsterdam. Tot morgen allemaal en gedragen jullie je? Ik daarentegen kan niets beloven
Doe ik! En jij beterschap!quote:Op zondag 30 december 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Have fun on the run...en ga maar lekker uit je dakkie!![]()
hoihoiquote:
Denk dat je doelt op het nummer The Kids van Lou Reed. Geproduceerd door Bob Ezrin (die ook The Wall produceerde).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem ff een drankje. en relax..
Wat was nou het verhaal van die kinderen bij Brick in the Wall? Wilk eik wel ff weten.
O, maar je refereerde toen ook naar die kids in Brick in the Wall, was zeker een grapje, wat ik niet door hadquote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat je doelt op het nummer The Kids van Lou Reed. Geproduceerd door Bob Ezrin (die ook The Wall produceerde).
In The Kids zijn op een gegeven moment twee kinderen te horen die huilend om hun moeder roepen. Dit zijn de kinderen van Ezrin, en hij zou in "intieme kring" hebben gezegd dat hij ze zover heeft gekregen door te vertellen dat hun moeder dood was, Later heeft hij dat weer ontkend, blabla, maar dat is dus het verhaal.
Hopelijk is het niet waar.
nee, refereerde daar niet aan hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, maar je refereerde toen ook naar die kids in Brick in the Wall, was zeker een grapje, wat ik niet door had
Schijterd.quote:
Vond het als kind zowel een eng als fascinerend nummer... That's allquote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
nee, refereerde daar niet aan hoor.
Althans niet bewust.
Over die kids weet ik niet veel te vertellen, behalve dat ze destijds tegen een kleine vergoeding meezongen, en dat een jaar of twintig later enkele graaiers uit het toenmalige koor, geprobeerd hebben om er een slaatje uit te slaan door alsnog een deel van de opbrengst van de plaat te eisen. Is geloof ik niet gelukt.
"Heb" je wat met dat nummer dan?
Jeemineetje!quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damn waar is mijn macrobutton.![]()
![]()
Halootjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Schijterd.![]()
Was je bang voor verkeerde asociaties door de begroeting van Jappie bij je vorige linkje te laten staan?
Keej... de LP werd bij ons thuis gríjsgedraaid, vandaar.quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het als kind zowel een eng als fascinerend nummer... That's all
Truls Japquote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee waar Geert het over heeft maar ik ben pittuh...mazzel.![]()
Ben jaloers, de muziek bij mij thuis was niet te hardenquote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Keej... de LP werd bij ons thuis gríjsgedraaid, vandaar.
Weltruste jappiequote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee waar Geert het over heeft maar ik ben pittuh...mazzel.![]()
En nu ga ik als een engeltje slapen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb je idd aan één halo genoeg
Sweet dreams!quote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu ga ik als een engeltje slapen.![]()
![]()
Trusten iedereen.![]()
Trustequote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu ga ik als een engeltje slapen.![]()
![]()
Trusten iedereen.![]()
Heino? Kerkkoren?quote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jaloers, de muziek bij mij thuis was niet te harden
We hebben het er wel een keer over...maar dat ik alle nederlandstalige shit woord voor woord mee kan zingen.... zegt genoegquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino? Kerkkoren?
of vind je dat juist wèl mooi?
Mooi hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[ [url=http://www.1step2web.at/speaking/lipps.jpg]afbeelding ][/url]
http://nl.youtube.com/watch?v=eVeqiCbp7Ugquote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
Dit moet nog even, voor het slapen gaan. [ afbeelding ]
I have something very special for you you you!
[ link | afbeelding ]
Thanx voor je advies, ik ga 't meteen honoreren aangezien ik niet in staat ben nuttig te postenquote:Op zondag 30 december 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Avond PP![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=30GkvkKQ1Rk
quote:Op zondag 30 december 2007 02:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor je advies, ik ga 't meteen honoreren aangezien ik niet in staat ben nuttig te posten
, tot morgenvroegmiddag
Morguh itsme.quote:
Goeiemorgen PP. Ik ben al vanaf 9 uur op hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen ligt blijkbaar z'n roes uit te slapen. Toch niet
.
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaftquote:Op zondag 30 december 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:
Goeiemorgen PP. Ik ben al vanaf 9 uur op hoor.
Het nachtleven gaat ook zonder mij door lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaft? Of heb je zo'n Lobasca-ritme waar niemand een touw aan kan vastknopen
?
quote:Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaft? Of heb je zo'n Lobasca-ritme waar niemand een touw aan kan vastknopen
?
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank uquote:
Mogguh, jij hebt duidelijk een bakkie nodigquote:Op zondag 30 december 2007 12:14 schreef -Blurk- het volgende:
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank u
één??quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mogguh, jij hebt duidelijk een bakkie nodig
Helemaal los gegaan jaquote:
Mogge B.quote:Op zondag 30 december 2007 12:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank u
sorry.quote:Op zondag 30 december 2007 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morguh itsme.Wel een beetje verwarrend, zo dezelfde ava's.
bedoel je mij Pietje?quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg jij 2 ava's in je profiel? Ik heb er 3 in m'n usericon-manager en toch maar 1 in m'n profiel.
Bijbehorende uitzendingquote:Op zondag 30 december 2007 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Filmpje om deze morgen te beginnen
http://www.dumpert.nl/med(...)erg_doet_trance.html
Jij hebt 't ook, maar ik doelde op Talitha.quote:Op zondag 30 december 2007 12:33 schreef itsme het volgende:
bedoel je mij Pietje?
indien ja. geen idee
Mogguh, in m'n brakheid je post gemistquote:
Heb je niks aan gemist hoor..quote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mogguh, in m'n brakheid je post gemist
Ik had een webava en een ge-uploade ava. Nu nog maar één.quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg jij 2 ava's in je profiel? Ik heb er 3 in m'n usericon-manager en toch maar 1 in m'n profiel.
Ik naar Hans Liberg, de ontknoping van de Qmusic top 1000 is ook vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 12:36 schreef Lobasca het volgende:
Heb je niks aan gemist hoor..Ik luister heerlijk naar de top 2000
Niet.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry.![]()
Hoe kan ik het veranderen dat we niet precies tegelijk op dezelfde random ava gaan?
Hoe raadt je het zoquote:Op zondag 30 december 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mogge B.
Je was geen Bob, begrijp ik?
Hans Libergquote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik naar Hans Liberg, de ontknoping van de Qmusic top 1000 is ook vandaag.
Ben je in staat om de nieuwe SC aan te maken, ik ga 'm niet weer voor je wegkapenquote:
Ik heb dat zelf veranderd door webicons geen voorrang meer te geven. Dus ik zie dat koppie weer, bij jou.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry.![]()
Hoe kan ik het veranderen dat we niet precies tegelijk op dezelfde random ava gaan?
Wat dénk je Pietje, ben blij dat ik weer met mijn ogen kan knipperen zonder dat het pijn doet...quote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je in staat om de nieuwe SC aan te maken, ik ga 'm niet weer voor je wegkapen
quote:
Dit is wel een exemplarisch stukje. Laatdunkend doen over andere muziek, ondertussen zijn eigen muzikale eruditie profilerend. En de upper middle class in de zaal vindt dat geweldig natuurlijk.quote:
...en dat is nu precies wat ik bedoel Gertquote:Op zondag 30 december 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel een exemplarisch stukje. Laatdunkend doen over andere muziek, ondertussen zijn eigen muzikale eruditie profilerend. En de upper middle class in de zaal vindt dat geweldig natuurlijk.
Maar "Libergquote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat is nu precies wat ik bedoel Gert
Vlot Pietje! Wat ben jij al fris en fruitig zo vroeg in de morgen ehh middagquote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #555] Waar de ava's in het rond vliegen
Nee dat zijn automatismen voortvloeiend uit een verslavingquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
Vlot Pietje! Wat ben jij al fris en fruitig zo vroeg in de morgen ehh middag
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehoudenquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "Liberg" was op zich ook wel duidelijk uitgedrukt hoor, voor iemand met een fikse zondagkater.
![]()
Of is het niet zozeer kater als wel slaapgebrek?
Nu worden we nieuwsgierigquote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef -Blurk- het volgende:
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehouden
OK..... en degene die dat gedaan heeft die slaapt nu nog zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehouden
Ik kijk wel uit, lekker laten slapen een poosjequote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
OK..... en degene die dat gedaan heeft die slaapt nu nog zeker?
Wakker maken als wraak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |