Jij vraagt daar om een Moderator...wrom ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Help mij eens.....als wijze man....
Het zal ook eens niet...zuchtquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
Eeven iets luchtigers dan maar ?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=whaheroflP1W2N3D23
quote:
Wat een herriequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QVi1tRSuX2U
Sorry, ik volg het dus echt niet.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij vraagt daar om een Moderator...wrom ?
Dat is geen antwoord...dat doe je met een bedoeling...wrom..waarom vraag je daar om een moderator ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, ik volg het dus echt niet.....
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord...dat doe je met een bedoeling...wrom..waarom vraag je daar om een moderator ?
Doe je dat om te fucken of serieuzement ?
Denk in de hooligansquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.
Ik zie iemand iets posten en mijn hartslag schiet gelijk naar 120, dus reageer ik
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag nergens om een moderator.....althans, bij mijn weten niet.
Ik zie iemand iets posten en mijn hartslag schiet gelijk naar 120, dus reageer ik
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9
Deze reactie heb ik het over..wrom schiet je hartslag daar omhoog dan![]()
Juist in dat topic zou je hart nog geen slag mogen overslaan.
Nou ja, die tekst dekt de lading niet.......'t was gewoon flauw dus....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergeten
Was gewoon een flauw grapje. Het ging er daar zo (quasi en gespeel) ruig aan toe dat ik een soort van omgekeerd flauwe posting doe daar.....
Ah...dan heeft u het dus wel door...dat was mijn hele vraag..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, mén....dat was ik al helemaal vergeten
Was gewoon een flauw grapje. Het ging er daar zo (quasi en gespeel) ruig aan toe dat ik een soort van omgekeerd flauwe posting doe daar.....
Tja kijk, mijn denkpatroon ging alsvolgt:quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dan heeft u het dus wel door...dat was mijn hele vraag..![]()
Te veel om op te noemen Jappie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar de url ?...wat heb je nou geleerd de afgelopen weken ?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht ook nog even iets verder, namelijk dat dat soort inhoud dus gelegimiteerd is als de TT maar klopt. Ik zat gelijk al een paar SC tt's te verzinnen.......
Klokkenluider, advocaat van de duivel, of de duivel zelf... ik draai er m'n hand niet voor om als mensen om een zondebok verlegen zittenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen...de wereld is zwart/wit en jij bent momenteel de duivel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |