Username lastpostquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk en aardig die search. Als tie al werkt. Maar waar zou jij dan b.v. op zoeken
quote:
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
vrijdag 28 december 2007 08:39 schreef nachtzuster het volgende:
[ ]
Dit was hem Pavement
Te debiel voor woorden iid. Wat me stoort is dat we niet alleen NZ moeten missen maar Ian ook nog es.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef Pavement het volgende:
jezus wat een gedoe op een forum
En vandaar pak je een willekeurige post...vervolgens klik je op de username zelf et voila..het laatste moment van posten staat bovenaanquote:
Dan houden we er maar over op .. Er is iid al genoeg gezegd. Maar kan me voorstellen dat als ineens je ava pleite is dat je er wat van wilt weten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.
Dat was gisteren...misschien denkt Gert er vandaag wel heel anders over......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het laatste deel weggelaten waarin niet nader genoemde maar wel herkenbare users zwart worden gemaakt. Maar afijn, ik dacht dat Gert gisteren schreef dat het hier leuk of stil moest zijn.
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was gisteren...misschien denkt Gert er vandaag wel heel anders over......
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).
Maar dit is het laatste dat ik erover zeg.
ian komt wel terug die doet een beetje zielig endaarna is ie er weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Te debiel voor woorden iid. Wat me stoort is dat we niet alleen NZ moeten missen maar Ian ook nog es.
Niet zo ingewikkeld doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best, maar in elk geval vind ik het niet netjes als er selectief in berichten wordt geknipt. Uit het hele bericht bleek duidelijk dat er aan de andere zijde allang veel meer aan de hand was (hetgeen me behoorlijk verbaasde).
Maar dit is het laatste dat ik erover zeg.
Snap jij nu eik de betekenis van het Hi Ha Hooligans topic al ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, nou....niet netjes.....dat dat nu uit jouw mond moet komen.....
Biertjuh ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat degene waar jij dit aanschrijft al genoeg over zich heen heeft gehad
leuk en aardig weerquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen...de wereld is zwart/wit en jij bent momenteel de duivel.
![]()
Ik heb een quote geplaatst, en ja, die was mischien niet volledig, maar gaf wel een idee wat er aan de hand was toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
ik pass, ik stink zo uit mn bek dat ik geen boer durf te laten ''iets met gassen en bedorven eten''quote:
Volgens mij was het echt niet meer dan twee ons......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat degene waar jij dit aanschrijft al genoeg over zich heen heeft gehad
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik pass, ik stink zo uit mn bek dat ik geen boer durf te laten ''iets met gassen en bedorven eten''
Help mij eens.....als wijze man....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Snap jij nu eik de betekenis van het Hi Ha Hooligans topic al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |