Dat doe ik al Jappiequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou toch maar een schriftje bij gaan houden hoor.![]()
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Klokkenluider, advocaat van de duivel, of de duivel zelf... ik draai er m'n hand niet voor om als mensen om een zondebok verlegen zitten
Is mijn drankverbod opgeheven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is een moment van boos en verdrietig zijn en der is een moment van booze...en het moment van booze is nu gekomen.
Inderdaad, heb de perensap al in de aanslag, en de jenever ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga koffie zetten, jij een lekker kopje thee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.
Zoiets?
Ja graag. Ik heb een film op mijn computer lopen (pctv), vraag me af of ie leuk is... Is met Tom Green, geen idee hoe de film heet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga koffie zetten, jij een lekker kopje thee?
Die naam zegt mij niets...kopje thee voor Saantjequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja graag. Ik heb een film op mijn computer lopen (pctv), vraag me af of ie leuk is... Is met Tom Green, geen idee hoe de film heet.
Ah, lekker. Ik hoop dat jouw koffie ook smaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die naam zegt mij niets...kopje thee voor Saantje
Nope...meer iets als...genoeg geluld...bier en wijven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
En de hemel kleurde zwart, en al dat krioelde op aarde verborg zich, en ziet... de duivel zweefde over het land, en zocht al die gezondigd had en nam hen tot zich.
Zoiets?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, lekker. Ik hoop dat jouw koffie ook smaakt.
Is wel een grappige film (rtl7), we gaan even kijken
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...meer iets als...genoeg geluld...bier en wijven.
Stop stop...Jappie maakte geen onderscheid tussen lekker en/of minder lekker. Jij daarentegen wil weer het onderste uit de kan.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannen
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, alleen dan de andere variant, witte wijn en lekkere mannen
Ja schat, ik wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop stop...Jappie maakte geen onderscheid tussen lekker en/of minder lekker. Jij daarentegen wil weer het onderste uit de kan.....
Nee hoor, ken er genoeg, hier en in real lifequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....
Hoorde vanavond van Youp (bevestiging voor mij) dat mooie vrouwen eigenlijk alleen maar kapitaalkrachtig gaan.....quote:
Ben ik al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Witte wijn zat....lekkere mannen wordt denk ik een probleempje.....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ik al.![]()
Ja grapje.![]()
Blurk wil natuurlijk alleen maar van die enorme hunks, zoals The Fonz
Pave is ook een lekker dingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, ken er genoeg, hier en in real life
Whuzzup, feverhead?quote:
Daar is de FB voor schat, en daar staat het al in.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga je nog ff een Cos sluiten en een TT veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |