Thanx voor je advies, ik ga 't meteen honoreren aangezien ik niet in staat ben nuttig te postenquote:Op zondag 30 december 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Avond PP![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=30GkvkKQ1Rk
quote:Op zondag 30 december 2007 02:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx voor je advies, ik ga 't meteen honoreren aangezien ik niet in staat ben nuttig te posten
, tot morgenvroegmiddag
Morguh itsme.quote:
Goeiemorgen PP. Ik ben al vanaf 9 uur op hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen ligt blijkbaar z'n roes uit te slapen. Toch niet
.
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaftquote:Op zondag 30 december 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:
Goeiemorgen PP. Ik ben al vanaf 9 uur op hoor.
Het nachtleven gaat ook zonder mij door lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaft? Of heb je zo'n Lobasca-ritme waar niemand een touw aan kan vastknopen
?
quote:Op zondag 30 december 2007 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt 't nachtleven maar afgeschaft? Of heb je zo'n Lobasca-ritme waar niemand een touw aan kan vastknopen
?
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank uquote:
Mogguh, jij hebt duidelijk een bakkie nodigquote:Op zondag 30 december 2007 12:14 schreef -Blurk- het volgende:
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank u
één??quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mogguh, jij hebt duidelijk een bakkie nodig
Helemaal los gegaan jaquote:
Mogge B.quote:Op zondag 30 december 2007 12:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn en niet die zon zo in mijn gezicht laten schijnen....dank u
sorry.quote:Op zondag 30 december 2007 12:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morguh itsme.Wel een beetje verwarrend, zo dezelfde ava's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |