bedoel je mij Pietje?quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg jij 2 ava's in je profiel? Ik heb er 3 in m'n usericon-manager en toch maar 1 in m'n profiel.
Bijbehorende uitzendingquote:Op zondag 30 december 2007 12:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Filmpje om deze morgen te beginnen
http://www.dumpert.nl/med(...)erg_doet_trance.html
Jij hebt 't ook, maar ik doelde op Talitha.quote:Op zondag 30 december 2007 12:33 schreef itsme het volgende:
bedoel je mij Pietje?
indien ja. geen idee
Mogguh, in m'n brakheid je post gemistquote:
Heb je niks aan gemist hoor..quote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mogguh, in m'n brakheid je post gemist
Ik had een webava en een ge-uploade ava. Nu nog maar één.quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijg jij 2 ava's in je profiel? Ik heb er 3 in m'n usericon-manager en toch maar 1 in m'n profiel.
Ik naar Hans Liberg, de ontknoping van de Qmusic top 1000 is ook vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 12:36 schreef Lobasca het volgende:
Heb je niks aan gemist hoor..Ik luister heerlijk naar de top 2000
Niet.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry.![]()
Hoe kan ik het veranderen dat we niet precies tegelijk op dezelfde random ava gaan?
Hoe raadt je het zoquote:Op zondag 30 december 2007 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Mogge B.
Je was geen Bob, begrijp ik?
Hans Libergquote:Op zondag 30 december 2007 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik naar Hans Liberg, de ontknoping van de Qmusic top 1000 is ook vandaag.
Ben je in staat om de nieuwe SC aan te maken, ik ga 'm niet weer voor je wegkapenquote:
Ik heb dat zelf veranderd door webicons geen voorrang meer te geven. Dus ik zie dat koppie weer, bij jou.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry.![]()
Hoe kan ik het veranderen dat we niet precies tegelijk op dezelfde random ava gaan?
Wat dénk je Pietje, ben blij dat ik weer met mijn ogen kan knipperen zonder dat het pijn doet...quote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je in staat om de nieuwe SC aan te maken, ik ga 'm niet weer voor je wegkapen
quote:
Dit is wel een exemplarisch stukje. Laatdunkend doen over andere muziek, ondertussen zijn eigen muzikale eruditie profilerend. En de upper middle class in de zaal vindt dat geweldig natuurlijk.quote:
...en dat is nu precies wat ik bedoel Gertquote:Op zondag 30 december 2007 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is wel een exemplarisch stukje. Laatdunkend doen over andere muziek, ondertussen zijn eigen muzikale eruditie profilerend. En de upper middle class in de zaal vindt dat geweldig natuurlijk.
Maar "Libergquote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat is nu precies wat ik bedoel Gert
Vlot Pietje! Wat ben jij al fris en fruitig zo vroeg in de morgen ehh middagquote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #555] Waar de ava's in het rond vliegen
Nee dat zijn automatismen voortvloeiend uit een verslavingquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef -Blurk- het volgende:
Vlot Pietje! Wat ben jij al fris en fruitig zo vroeg in de morgen ehh middag
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehoudenquote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "Liberg" was op zich ook wel duidelijk uitgedrukt hoor, voor iemand met een fikse zondagkater.
![]()
Of is het niet zozeer kater als wel slaapgebrek?
Nu worden we nieuwsgierigquote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef -Blurk- het volgende:
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehouden
OK..... en degene die dat gedaan heeft die slaapt nu nog zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een mengsel van beiden Gert, ben de hele nacht wakker gehouden
Ik kijk wel uit, lekker laten slapen een poosjequote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
OK..... en degene die dat gedaan heeft die slaapt nu nog zeker?
Wakker maken als wraak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |