Schijterd.quote:
Vond het als kind zowel een eng als fascinerend nummer... That's allquote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
nee, refereerde daar niet aan hoor.
Althans niet bewust.
Over die kids weet ik niet veel te vertellen, behalve dat ze destijds tegen een kleine vergoeding meezongen, en dat een jaar of twintig later enkele graaiers uit het toenmalige koor, geprobeerd hebben om er een slaatje uit te slaan door alsnog een deel van de opbrengst van de plaat te eisen. Is geloof ik niet gelukt.
"Heb" je wat met dat nummer dan?
Jeemineetje!quote:Op zondag 30 december 2007 00:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damn waar is mijn macrobutton.![]()
![]()
Halootjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Schijterd.![]()
Was je bang voor verkeerde asociaties door de begroeting van Jappie bij je vorige linkje te laten staan?
Keej... de LP werd bij ons thuis gríjsgedraaid, vandaar.quote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het als kind zowel een eng als fascinerend nummer... That's all
Truls Japquote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee waar Geert het over heeft maar ik ben pittuh...mazzel.![]()
Ben jaloers, de muziek bij mij thuis was niet te hardenquote:Op zondag 30 december 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Keej... de LP werd bij ons thuis gríjsgedraaid, vandaar.
Weltruste jappiequote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Jappie het volgende:
Geen flauw idee waar Geert het over heeft maar ik ben pittuh...mazzel.![]()
En nu ga ik als een engeltje slapen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb je idd aan één halo genoeg
Sweet dreams!quote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu ga ik als een engeltje slapen.![]()
![]()
Trusten iedereen.![]()
Trustequote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
En nu ga ik als een engeltje slapen.![]()
![]()
Trusten iedereen.![]()
Heino? Kerkkoren?quote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben jaloers, de muziek bij mij thuis was niet te harden
We hebben het er wel een keer over...maar dat ik alle nederlandstalige shit woord voor woord mee kan zingen.... zegt genoegquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heino? Kerkkoren?
of vind je dat juist wèl mooi?
Mooi hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[ [url=http://www.1step2web.at/speaking/lipps.jpg]afbeelding ][/url]
http://nl.youtube.com/watch?v=eVeqiCbp7Ugquote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Gert het volgende:
Dit moet nog even, voor het slapen gaan. [ afbeelding ]
I have something very special for you you you!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |