Ik twijfel nog tussen gipsplaten (die groene) of Agnesplaten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor plafond ga je er in leggen AR?
Ja, het gaat hardquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
TerugVindHuis!!
trouwens, in je OP staat nog dat t alweer deel 5 is, maar het is zelfs alweer deel 6!
Na wat speurwerk op internet heb ik 1 klein fotootje kunnen vinden. Maar dan hebben jullie iig een beetje een idee:quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
De lang door mij gewenste wasbak voor de badkamer is besteld![]()
![]()
Heb de laatste tijd allemaal geld bij elkaar geschraapt, en zo kwam ik op een bedrag van +/- ¤280,-
Dat moest voldoende zijn meende ik mij te herinneren.
Dus ik naar Praxis toe, want daar had ik hem gezien
Kom ik daar, zie ik dat hij ¤325,- kost
Nu had ik van Formido nog een kortingssticker van 20%
Dus in praxis het artikelnummer genoteerd, en toen naar Formido toe.
Daar bleken ze hem ook te kunnen leveren
En daar koste hij maar ¤285,-
En dan gaat er nog 20% korting van af
Alleen de levertijd is 3 weken, dus jullie moeten even wachten op een foto
Tja geen idee...quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef JasperV het volgende:
waarom stoppen die planken van je zoldervloer halverwege?
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolderquote:Op maandag 31 december 2007 04:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja geen idee...
En ik ben bang dat de architect inmiddels al overleden is, dus navragen kan ik het ook niet
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doenquote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolder![]()
Ga je daar ook nog wat aan veranderen dan Arty ? Zou jammer zijn als je straks op zolder wat verschuift en dat je dat beneden in je nieuwe badkamer weer op mag halen
Typfautquote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doen
Fijne vergissing zo eind 2007quote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur 'm wel even langs!
Ik heb het even bekeken en vind het eigenlijk wel mooi zo. Het is misschien niet zo praktisch maar ik heb de extra ruimte toch niet allemaal nodig.quote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolder![]()
Ga je daar ook nog wat aan veranderen dan Arty ? Zou jammer zijn als je straks op zolder wat verschuift en dat je dat beneden in je nieuwe badkamer weer op mag halen
Bij m'n zusjequote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef AnneX het volgende:
En waar sliep je aangetrouwde bouwvakker ?
Dat zal niet meevallen helaas.. Hij heeft weinig tijd en hij woont ver wegquote:Wat heerlijk dat je eens een weekend grote stappen kunt maken met een ervaren bouwman.
Ik hoop dat-ie vaker wil overkomen ...
Ik zal m'n best doen om snel meer te postenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Meer! Meer! Meer!
Belooft veel goeds!
De tortelduiventil wordt steeds mooier A_R!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom hier eigenlijk alleen maar even om te pimpen met het feit dat A_R en Barziliaanse Schone binnenkort bij ons komen logeren![]()
![]()
quote:We sluiten ze op in de kruipruimte als klus-slaven
Heb ik je dan al zolang niet meer gesproken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, m'nis nu al bijna een jaar hier (sinds April)
Ik denk hetquote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik je dan al zolang niet meer gesproken?![]()
Tssss... beetje vakantie gaan vieren in Groningen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom hier eigenlijk alleen maar even om te pimpen met het feit dat A_R en Barziliaanse Schone binnenkort bij ons komen logeren![]()
![]()
We sluiten ze op in de kruipruimte als klus-slaven
Nee, de lieve schatjes zijn naar Tante Dude gekomen per trein. Want 'dat is véél makkelijker ' (lees: laat geen sporen achter).quote:Op maandag 3 maart 2008 21:06 schreef Adelante het volgende:
Rijd jij nu ook rond in die afzichtelijke Volvo?
Als je iets goed wil doen moet je het zelf doen Duudjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze zijn ontsnapt![]()
Arty had het luik niet goed dichtgedaan
The Saint kwam er goed mee weg andersquote:Op maandag 3 maart 2008 21:06 schreef Adelante het volgende:
Rijd jij nu ook rond in die afzichtelijke Volvo?
Hebben jullie het nu over die auto in de OP?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
The Saint kwam er goed mee weg anders
Ja, nu weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie het nu over die auto in de OP?
Heeft The Saint daarin gereden?
Ik heb foto's opgezocht en ga ze NU uploadenquote:Ook in deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Even on topic voor de modjes boos worden:
Ik wil wel eens een foto van jullie halve keuken zien
Wat Fijn dat het goed voeltquote:Op donderdag 6 maart 2008 06:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Een muur bouwen voeld ook alsof je echt iets aan het maken bent
Al mijn heldere uitleg en tekeningen heeft niet geholpen??quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik wacht wel even tot de na foto's...
Snap er geen bal van..
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:21 schreef Oblivion het volgende:
Ik wacht wel even tot de na foto's...
Snap er geen bal van..
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb de voorgaande post met foto's even aangepast met de bijbehorende nummers in de tekst... Is het nu duidelijk??
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En jeis prachtig...
![]()
Hooptjes weer vandaag..
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat muurtje is inmiddels wel al klaar, maar ik kom er net achter dat ik die foto nog niet online heb... excuses!!
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik weet niet of iemand hier nog leest,
quote:maar ik heb weer klusfoto's
Alle tegels in handdoeken wikkelen en hameren maar!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:19 schreef Guppyfriend het volgende:
is er geen crea oplossing te bedenken voor de scheve muur?
Nou, ik ben er inmiddels wel achter dat als je muren vlak en haaks zijn dat zelf tegelen geen enkel probleem isquote:Op woensdag 23 april 2008 23:23 schreef erik-de-perik het volgende:
ziet er netjes uit.. over een paar maanden is mijn badkamer ook aan de beurt.. wie weet leer ik nog wat..
Uhmm, ik kan je niet helemaal volgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:32 schreef sfera het volgende:
Het ziet er allemaal zeer netjes en strak uit mijn complimenten!
Ik zat alleen naar die foto van die van die leidingen te kijken waarbij stond voor de toekomstige ketel, er moet wel een riool afvoer nabij de ketel zitten en ik zie die op die foto er niet op staan
Waar ga je al die PVC leidingen voor gebruiken?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tegelkruisjes zijn handig, zeker als je voor het eerst tegelt, zoals ik
Die vraag had ik al eerder van Vonkie verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar ga je al die PVC leidingen voor gebruiken?
Heb ook MTS-E gedaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die vraag had ik al eerder van Vonkie verwacht eigenlijk
Oke heel wat van plan dus. Kun je er straks nog wel goed bij mocht je iets moeten vervangen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, daar komt nog heel wat te zitten. Onder andere de motor voor de custom afzuigkap in de keuken (de keuken zit onder de badkamer). Dit is een industriële afzuigmotor met een capaciteit van 700m3 met een redelijk laag geluidsniveau. Door deze motor hier te plaatsen hoop ik dat we in de keuken nog gewoon kunnen praten zelfs al staat hij op vol vermogen te draaien
Naast de kast komt dus een kast met een trafo met verschillende uitgangen en de besturing van de motor. 1 van de pijpen loopt dus naar de keuken voor de bediening.
Verder komt de besturing van de ventilatie ook in deze kast. Vandaar nog een pijp die naar de flowmeter in de waterleiding loopt. En de badkamer krijgt z'n eigen (auto)radio, en daarom nog een pijp naar de radio voor de 12V voedingsspanning
Oh, en de pijp die links uit de muur komt is gewoon de 230V voedingsspanning voor de besturingskast
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Obli!!
Dankje!
Weet je dat jij meestal de eerste bent met een reactie??
quote:Ik verdenk jou ervan constant te F5'en
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
He, we zijn alweer op de volgende pagina, nu ziet niemand m'n mooie hokje meer
Of een bijpassend kippenhok bouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:36 schreef Adelante het volgende:
Je kunt er ook nog kippen in gaan houden als je de deurtjes vervangt door gaas.
Ik vind hem prachtig! Helemaal in de stijl van het schuurtje!quote:
Zeer binnenkortquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer kunnen we komen logeren, AR?
Ik denk dat dat zomer 2009 wordtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Macka66 het volgende:
AR, wat mooi! En lekker warm.
Ga je binnenkort aan de keuken beginnen? Ik wacht daar al zo'n twee jaar op![]()
wil inspiratie op doen voor mijn eigen low-budget keukenopknapbeurt
Een overview komt pas aan het eind van het verhaal he, of dachten jullie dat het al klaar was??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:06 schreef Cybersijp het volgende:
Hij ziet er weer netjes uit hoor AR ! Vooral die nostalgisch aandoende vloertegels vind ik erg mooi. Maar goed hou van dat soort uitstraling heeft iets behoudend Chique in zich
Heb je ook een overview van hoe je hele badkamerd nu is?
Nou Gurb, dat zal nu wel duidelijk worden denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef Gurb het volgende:
Hoe heb je die complete regelkast en afzuiger weggewerkt / ingebouwd?
Helemaal duidelijk zo! Keurig geworden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou Gurb, dat zal nu wel duidelijk worden denk ik
Precies weet ik het niet. Alle onderdelen zijn in 3/4 jaar bij elkaar gesprokkeld via aanbiedingen, leegverkopen en marktplaats.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
held!!!
(wat heeft het nou in totaliteit gekost???)
Nee, van binnen is alles met mdf afgewerkt. Wel met afneembare delen bij belangrijke onderdelen, zodat ik daar in geval van nood nog wel bij kanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gurb het volgende:
Heb je nog een soort van binnenwerk in de kast gemaakt, of kijk je straks gewoon tegen de buizen, de afzuiger en de elektrakast aan als je het deurtje open doet?
Ja, ik schrok ook. Maar in de praktijk blijkt het niet te laag te zijn (gelukkig!!)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef JK1982 het volgende:
Maarre.. hangt je wc niet een beetje heel erg laag
Ik vind het prachtigquote:
Waar mis je pics??quote:
Dankjequote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Wauw....![]()
Wat een ontzettend gave badkamer AR! Je wastafel is inderdaad echt super! Door het hout en de beits ziet het er tenminste niet als een standaard Gamma-kastje uit.![]()
En die spiegel heb je ook leuk opgehangen. Heb je er alleen geen last van wanneer de zon net om het hoekje komt kijken? (Dat de zon dus in je ogen schijnt).
errrrrrg mooi, zoals ik al zei. *prrrrrr*
quote:
+quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat je met mijn lengte van 1,80 toch echt wel met je benen bijna in je nek zit![]()
quote:
Wat??? Dat kan natuurlijk niet. *prikt A_R*quote:» Er is al 31 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Wij willen foto's zien !quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
uhmm ja, ik loop hier, en op m'n eigen site, achter![]()
Na, of eigelijk tijdens, de badkamer is ook de logeerkamer gemaakt.
En het volgende project is de onze slaapkamer. We slapen nu dan ook in de logeerkamer, omdat de hoofdslaapkamer momenteel helemaal kaal en leeg is
Oja, en ondertussen wordt er centrale verwarming aangelegd
Kortom, druk druk druk dus
Mogen wij in het nieuwe jaar nog updates verwachten ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
uhmm ja, ik loop hier, en op m'n eigen site, achter![]()
Na, of eigelijk tijdens, de badkamer is ook de logeerkamer gemaakt.
En het volgende project is de onze slaapkamer. We slapen nu dan ook in de logeerkamer, omdat de hoofdslaapkamer momenteel helemaal kaal en leeg is
Oja, en ondertussen wordt er centrale verwarming aangelegd
Kortom, druk druk druk dus
I know!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjee Obli, jij bent er wel weer heeel snel bij![]()
al een half jaartje....quote:
das al snel, 7 meiquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
al een half jaartje....![]()
Alhoewel, we hebben nog steeds geen gordijnen..., en hier en daar nog wat kleine afwerkdingetjes
Last van het plintensyndroom ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
al een half jaartje....![]()
Alhoewel, we hebben nog steeds geen gordijnen..., en hier en daar nog wat kleine afwerkdingetjes
Eindelijk!!! Die keuken dan he, daar wacht ik al twee jaar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Daar is het laatste half jaar niets aan verandert...
Na het trouwen staat de keuken op de planning, dat is het laatste grote project
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |