quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
He, we zijn alweer op de volgende pagina, nu ziet niemand m'n mooie hokje meer
Of een bijpassend kippenhok bouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:36 schreef Adelante het volgende:
Je kunt er ook nog kippen in gaan houden als je de deurtjes vervangt door gaas.
Ik vind hem prachtig! Helemaal in de stijl van het schuurtje!quote:
Zeer binnenkortquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer kunnen we komen logeren, AR?
Ik denk dat dat zomer 2009 wordtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:52 schreef Macka66 het volgende:
AR, wat mooi! En lekker warm.
Ga je binnenkort aan de keuken beginnen? Ik wacht daar al zo'n twee jaar op![]()
wil inspiratie op doen voor mijn eigen low-budget keukenopknapbeurt
Een overview komt pas aan het eind van het verhaal he, of dachten jullie dat het al klaar was??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:06 schreef Cybersijp het volgende:
Hij ziet er weer netjes uit hoor AR ! Vooral die nostalgisch aandoende vloertegels vind ik erg mooi. Maar goed hou van dat soort uitstraling heeft iets behoudend Chique in zich
Heb je ook een overview van hoe je hele badkamerd nu is?
Nou Gurb, dat zal nu wel duidelijk worden denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:35 schreef Gurb het volgende:
Hoe heb je die complete regelkast en afzuiger weggewerkt / ingebouwd?
Helemaal duidelijk zo! Keurig geworden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou Gurb, dat zal nu wel duidelijk worden denk ik
Precies weet ik het niet. Alle onderdelen zijn in 3/4 jaar bij elkaar gesprokkeld via aanbiedingen, leegverkopen en marktplaats.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:53 schreef becky27 het volgende:
held!!!
(wat heeft het nou in totaliteit gekost???)
Nee, van binnen is alles met mdf afgewerkt. Wel met afneembare delen bij belangrijke onderdelen, zodat ik daar in geval van nood nog wel bij kanquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gurb het volgende:
Heb je nog een soort van binnenwerk in de kast gemaakt, of kijk je straks gewoon tegen de buizen, de afzuiger en de elektrakast aan als je het deurtje open doet?
Ja, ik schrok ook. Maar in de praktijk blijkt het niet te laag te zijn (gelukkig!!)quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef JK1982 het volgende:
Maarre.. hangt je wc niet een beetje heel erg laag
Ik vind het prachtigquote:
Waar mis je pics??quote:
Dankjequote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Candaasje het volgende:
Wauw....![]()
Wat een ontzettend gave badkamer AR! Je wastafel is inderdaad echt super! Door het hout en de beits ziet het er tenminste niet als een standaard Gamma-kastje uit.![]()
En die spiegel heb je ook leuk opgehangen. Heb je er alleen geen last van wanneer de zon net om het hoekje komt kijken? (Dat de zon dus in je ogen schijnt).
errrrrrg mooi, zoals ik al zei. *prrrrrr*
quote:
+quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb toch echt het idee dat je met mijn lengte van 1,80 toch echt wel met je benen bijna in je nek zit![]()
quote:
Wat??? Dat kan natuurlijk niet. *prikt A_R*quote:» Er is al 31 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Wij willen foto's zien !quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
uhmm ja, ik loop hier, en op m'n eigen site, achter![]()
Na, of eigelijk tijdens, de badkamer is ook de logeerkamer gemaakt.
En het volgende project is de onze slaapkamer. We slapen nu dan ook in de logeerkamer, omdat de hoofdslaapkamer momenteel helemaal kaal en leeg is
Oja, en ondertussen wordt er centrale verwarming aangelegd
Kortom, druk druk druk dus
Mogen wij in het nieuwe jaar nog updates verwachten ?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
uhmm ja, ik loop hier, en op m'n eigen site, achter![]()
Na, of eigelijk tijdens, de badkamer is ook de logeerkamer gemaakt.
En het volgende project is de onze slaapkamer. We slapen nu dan ook in de logeerkamer, omdat de hoofdslaapkamer momenteel helemaal kaal en leeg is
Oja, en ondertussen wordt er centrale verwarming aangelegd
Kortom, druk druk druk dus
I know!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Tjee Obli, jij bent er wel weer heeel snel bij![]()
al een half jaartje....quote:
das al snel, 7 meiquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
al een half jaartje....![]()
Alhoewel, we hebben nog steeds geen gordijnen..., en hier en daar nog wat kleine afwerkdingetjes
Last van het plintensyndroom ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
al een half jaartje....![]()
Alhoewel, we hebben nog steeds geen gordijnen..., en hier en daar nog wat kleine afwerkdingetjes
Eindelijk!!! Die keuken dan he, daar wacht ik al twee jaar opquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Daar is het laatste half jaar niets aan verandert...
Na het trouwen staat de keuken op de planning, dat is het laatste grote project
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |