Mij maak je niet gek, jammer vind ik 't wel. Ik wilde eerst als TT "who's next" maar goed dan ga ik er zelf aan meedoen en daar begin ik niet aanquote:
Uhuh...kan me goed voorstellen..maakt ook niet uit of je de taal van het desbetreffende land wel of niet machtig was...murmelen doen ze toch.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....weet je dat ik, toen ik nog een zeiljacht had, iedere avond in een ander haventje tussen die mannetjes ging zitten en gewoon zat te luisteren. Dat waren voor mij enorm waardevolle momenten.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
Zo'n titel is natuurlijk vragen om rust.
Kabinet Balkenende 2 of 3 vond het noodzakelijk om reiskosten te verlagen van 29 naar 18 cent en het grijs kenteken voor particulieren te blokkeren. Maandelijkse inkomstenderving rond de 500 euro, mijn allerliefste en mooiste hobby moest er aan geloven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...kan me goed voorstellen..maakt ook niet uit of je de taal van het desbetreffende land wel of niet machtig was...murmelen doen ze toch.
Maar ff zonder dollen...het hebben van een zeiljacht en wat meer de tijd om er daadwerkelijk voor langere periode mee op uit te kunnen varen is een ongekende luxe.....mag ik je vragen waarom je die levenstijl hebt opgegeven?
Ik moest lachen om al die kruisjes in je OP (i.p.v. al die mooie gifjes)quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mij maak je niet gek, jammer vind ik 't wel. Ik wilde eerst als TT "who's next" maar goed dan ga ik er zelf aan meedoen en daar begin ik niet aan.
Saaierd.quote:
Er zijn vast wat mensen weggerend.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:59 schreef Veulen het volgende:
Saaierd.
IS er soms nog 1? Mis wat mensen.
Ik heb ze net ff veilig gesteld op 1 of 2 na danquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest lachen om al die kruisjes in je OP (i.p.v. al die mooie gifjes)
Das wel zijn smaak ja....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor onze Ian......
http://nl.youtube.com/watch?v=wQBrn6trEwI
Ach ja..hadden zij het niet gedaan had een ander kabinet het wel gedaan...alle mooie verkiezingspraatjes ten spijt heeft een regering helaas zo nu en dan in te grijpen. De ene keer een beetje meer over de loef en de andere keer een beetje meer over de lijzijde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kabinet Balkenende 2 of 3 vond het noodzakelijk om reiskosten te verlagen van 29 naar 18 cent en het grijs kenteken voor particulieren te blokkeren. Maandelijkse inkomstenderving rond de 500 euro, mijn allerliefste en mooiste hobby moest er aan geloven.![]()
ik betrap mijzelf dan ook op oprechte haat aan het adres Balkenende en consorten
Missie geslaagd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn vast wat mensen weggerend.
OP een onredelijke manier lopen schelden tegen meerdere users..quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Missie geslaagd.
Hoewel ik nog steed wil weten wat Lobas voor vreselijks heeft gedaan.
Maar goed, tijd om een beetje frisse lucht te happen. Tot zo.
Van beetjes kun je bij de afgelopen kabinetten niet meer spreken. Ik vind dat er echt een enorme herschikking van gelden heeft plaatsgevonden. Ondermeer vennootschapsbelasting van 35 naar (ik dacht) 25 procent, sociale vangnetten voor een groot deel afgebroken, ruim baan voor het bedrijfsleven. De lasten naar de burgers.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja..hadden zij het niet gedaan had een ander kabinet het wel gedaan...alle mooie verkiezingspraatjes ten spijt heeft een regering helaas zo nu en dan in te grijpen. De ene keer een beetje meer over de loef en de andere keer een beetje meer over de lijzijde.
http://members.chello.nl/mjpda/ReneRiva.mp3
Piet Piraat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eerst maar eens luisteren of PP zijn valse beschuldigingen kan waarmaken anders ben ik zo genoodzaakt om eens helemaal ongenuanceerd uit de plaat te gaan.
Ik had je dat gisteren al willen vertellen (Gert haalde die posting waar ondermeer dat in stond tot twee maal toe weg), maar die ene prik van mij...die neem ik terug....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OP een onredelijke manier lopen schelden tegen meerdere users..
Oe, die wil ik ook graag. Ik had de nieuwste nog niet opgeslagen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb ze net ff veilig gesteld op 1 of 2 na dan
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had je dat gisteren al willen vertellen (Gert haalde die posting waar ondermeer dat in stond tot twee maal toe weg), maar die ene prik van mij...die neem ik terug....
Ging over de raadsels zonder antwoord, niet bestaande filmpjes enzquote:
Strafcorvee voor jou! Ga maar ff 5 minuutjes aan de zijlijn staan schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
OP een onredelijke manier lopen schelden tegen meerdere users..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:07 schreef Jappie het volgende:
http://members.chello.nl/mjpda/ReneRiva.mp3
Das niet fair....je hebt mij voor twee uur in de hoek gezetquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Strafcorvee voor jou! Ga maar ff 5 minuutjes aan de zijlijn staan schreeuwen.
Ahh....das wel een hele zware straf....mijn keel is ontstoken...quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Strafcorvee voor jou! Ga maar ff 5 minuutjes aan de zijlijn staan schreeuwen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, die wil ik ook graag. Ik had de nieuwste nog niet opgeslagen.
En daarom PM'de ik je de tekst, zodat je het alsnog kon forwarden per PM.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had je dat gisteren al willen vertellen (Gert haalde die posting waar ondermeer dat in stond tot twee maal toe weg), maar die ene prik van mij...die neem ik terug....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:26 schreef Calimero_31 het volgende:
hallo![]()
Storm in een glas water gisteravond![]()
Eeuwig zonde dat die baasspeler dat gelijk in de kiem smoort.
Hij word te oud voor dit vak he ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:26 schreef Calimero_31 het volgende:
hallo![]()
Hoezo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:26 schreef Calimero_31 het volgende:
hallo![]()
Says who?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt vanavond óf gezellig, óf rustig.
Mooi, heb ik voor jou ook een bijnaam.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ging over de raadsels zonder antwoord, niet bestaande filmpjes enz.
[serieuze modus] Gert was leuker toen hij geen mod was [serieuze modus off]quote:
Wil je 'm delen met de rest van de wereldquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:31 schreef Talitha het volgende:
Mooi, heb ik voor jou ook een bijnaam.
Ik vond het toen ook al een knurft eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:31 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
[serieuze modus] Gert was leuker toen hij geen mod was [serieuze modus off]
En ook nog eens tegenspreken? Da's 2 uur extra op het strafbankje.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das niet fair....je hebt mij voor twee uur in de hoek gezet
Is het iemand die ik ook moet kennenquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook al een knurft eerlijk gezegd
Hmm, vooruit dan. Je tijd gaat nu in.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ahh....das wel een hele zware straf....mijn keel is ontstoken...
10 minuten mijn mond houden dan maar?
Hi Bongquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, het is hier weer veilig voor bongetje?
Heb alles teruggelezen, normaliter doe ik dat nooit zo frenetiek maar was wel heftig leesvoer allemaal
Nou ja, ik ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook al een knurft eerlijk gezegd
Ik weiger.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ook nog eens tegenspreken? Da's 2 uur extra op het strafbankje.
Nee hoor je mist er niets aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is het iemand die ik ook moet kennen
Ach.. jij was leuker toen je nog aan de Doubletstraat werkte.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:31 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
[serieuze modus] Gert was leuker toen hij geen mod was [serieuze modus off]
Officieel:quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:36 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook eigenlijk.![]()
Wat is ook alweer de definitie van knurft precies?
Tis maar goed dat we hier niet van rechts naar links lezen. Dan zou "mod" in een heel ander daglicht komen te staan......quote:
Klasse joh.quote:
Jij bent not amused.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. jij was leuker toen je nog aan de Doubletstraat werkte.![]()
Maar inderdaad: ik kan nu moeilijk mensen jankend de poort uit gaan treiterren als modje, en ik weet dat je daar erg van houdt.
Da's dan een cache overblijfsel op jouw comp, want ik zie alleen rode kruisjes.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de nieuwste is....en ik geloof ook niet dat het dezelfde zijn als jouw en bijvoorbeeld NMNS zijn ava....het gaat hier uitsluitend om de plaatjes uit de OP's van de SC...makkelijkste manier om ze zelf terug te vinden..check PP zijn fobo en klik daar op de url van de SC die erin staat..vreemd genoeg zit daar nog een soort van cache overblijfsel ofzo
Doe eens ff rustig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom PM'de ik je de tekst, zodat je het alsnog kon forwarden per PM.
Anyway: de ruziemaak-koek is even op. Het wordt vanavond óf gezellig, óf rustig. Maar het wordt geen bonje. Die sikkeneurige TT gaat gelogenstraft worden, stelletje teringlijers.
Ik slinger msn wel ff aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's dan een cache overblijfsel op jouw comp, want ik zie alleen rode kruisjes.![]()
En de plaatjes uit de OP zijn de plaatjes uit mijn ava, mocht je dat niet opgevallen zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je 'm delen met de rest van de wereld. Of bedoel je PP
* sluit Karel op in de kastquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weiger.....![]()
* wacht in spanning af wat er nu gaat gebeuren
That's the spirit.quote:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
Je legt 't verkeerd uit. Het is "Blurk kom er maar in, de hoolie-activiteiten zijn verboden"quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Ondanks dat het verbdoden is, ben ik toch wel benieuwd wat er dan gepland stond eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kies voor rustigquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Weet de precieze prijzen niet, maar je kan er denk ik vanaf een eurootje of 25 wel terecht hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
Blurk grijpt haar kansquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
eten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
oliebolletjes......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?
Uhm.... bij de combinatie chinezen en bolletjes, denk ik aan iets heel anders dan foe young hai en dergelijke..quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
heb je wel gelezen wat Geert schreef ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?
Nieuwe stijl SC.......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Jappie het volgende:
Het EO virus heeft nu ook echt bij hem toegeslagen hoor...
Das op zich nog niets eens zo'n foute manier eik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe stijl SC.......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=wUp8QIYSQjE
Ik ga zo pannekoeken maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......
Met stroopquote:
Neem jij die zoete kleffe dingen idd maar..quote:
Ik ben er ook uit:quote:
Wat is een beroepsmatige TVP?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
Je kan toch zelf wel even prakken NMNS? Luilakquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben er ook uit:
Garnalen met cashewnoten
Geroosterde peking eend a al Kanton
Babi Pangang
Nu nog even die Chinees overtuigen dat hij deze drie gerechten maar samen moet voegen tot één en dan ben ik blij!!
Ajuus
Aha, bedankt Pietjequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], jij stelt echt de meest briljante vragen
.
Net doen alsof FOK! je beroep is (niet echt doen alsof, maar op FOK! doen alsof), en daarom verplicht een tvp (= terugvindpost) te plaatsen.
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?
O, vanwege het liplezenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij de juiste vrouw vind ik zo'n cameltoe eik wel wat hebben juist.
Heerlijk, het was een Turkse pizza en een broodjequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was het lekker Bong? En wat héb je gegeten?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
quote:Cameltoe (letterlijk: kamelenteen) is een term die gebruikt wordt om aan te geven dat kleding zodanig strak om de schaamstreek van een vrouw zit dat de kleding zich tussen de schaamlippen wringt. Een cameltoe ziet er schematisch uit als \|/, wat enigszins lijkt op de vorm van een kamelenteen.
Nope...een Kamelenteen..Yak...getverquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
Talithje maakt pannekoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb nog niet besloten wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik ben ook tegen lijstjes maar dit durfde ik dan nog net te benoemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met je mee, maar lijstjes zijn nogal relgevoelig hier dus ik zeg 't heel zachtjes.
Talithje is vegetarier, die heeft vast geen spek in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef Jappie het volgende:
Talithje maakt pannekoeken..maar die met spek blijf je vanaf.
Vast wel. Maar niet hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wilde plannen hebben met de jaarwisseling?
ik ga iedereen verslaan met Risk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga iedereen verslaan met Risk!
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Vooral dat vraagteken achter gezellig moest ik even om gniffelen Gertquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ik doe het iig rustig an!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feesten
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?quote:
Uhuh, doe mij ook de onechte maar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Of jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?
Ik bedoelde ook de échte kamelenteen Pietje, was blij dat ik al gegeten had toen ik dat zag.quote:
huiselijke kring....quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteelquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenIk zal er niet direct hoofdpijn van krijgen maar nu ik toch gewend ben om het schema strak te houden probeer ik daar zo min mogelijk van af te wijken
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Sentimenteel van bierquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sentimenteel van bier. Nee, 't is meer dat je meer durft te zeggen, nog meer slechte grappen maakt, deze slechte grappen leuk vindt (dat is slecht
) en idd een beetje aanhalig
.
...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errugquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!
Idd is het minder leuk als de rest zo bezopen als een konijn is en jij daar nuchter tussenstaat, al heeft het ook wel weer iets om dan goed te observeren hoe mensen zijn als ze in beschonken toestand verkeren!
Wat versta je onder sentimenteel gedrag danquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ook
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errug
Wissel je wel afquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Soury!
Dag Bong, tot morgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
hadde ge dan zoveel gezopen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
Gisteren te veel aan de zuip geweest Soury?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
oeh... mooi lied!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi BlurkbabeIk moet steeds aan 'die zoute haring' denken....
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.quote:
Apocalyptica?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja he? Is 1 van mijn lievelingsnummers.
Heb jij nog iets van die groep waar jij laatst geweest bent, ben de naam even kwijt.
neequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Helpt goed bij keelpijn wordt beweerd, je moet het natuurlijk wel lusten, lust jij het?
Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BLy6UH2hZLQ
Ja, die bedoel ik, ze zijn echt goed!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Apocalyptica?
yes...
http://www.youtube.com/watch?v=GhVaaj5T0rk
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Net Popquiz a Go Go nog gezien? Geinig interview met de zanger van Fischer Z.
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja! Leuk he? En Oudejaarsavond is het vanaf half 8 de hele avond Popquiz a gogo en dan de top 2000 en later die nacht Madonna, dus hij kan wat mij betreft de hele avond op Ned 3
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Nah was een beetje laat zeg maar. Wekker ging om 7:00![]()
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat valt dan tegen he, het lijkt dan net alsof je er nog maar een paar minuten inligt, en dan gaat dat kloteding weer
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemig. Houden ze wel even pauze zodat de kijkers gelegenheid krijgen om hun vingers er af kan knallen?
Is nou éémaal lastig met nachtdieren. Daarom zijn die avonddiensten byzonder welkomquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja....en maar boos op mij zijn als ik je naar bed stuur.....
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Avond!
Cast away is begonnen, jammer dat ik 'm al ken. Topfilm
.
Ah, gelukkig. Fuck Madonna!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, daar neem ik wel even tijd voor hoor, champagne en vuurwerk met de buurtjes en dan lekker feesten
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken je die reclame die ze ervan hebben gemaakt.![]()
Ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=XvX7ovvf-LI![]()
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies.. dan denk je van jaaa hooorrrr dat kan helemaal niet, en het nog donker ook
Ik moet 1 januari werkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk had ik vaak dienst van 2 uur tot 10 uur, en in het begin kon ik haast niet uit mijn bed komen, maar op een gegeven moment wen je er toch aan, maar dan moest het wel 5 dagen achter elkaar zijn, zodat je een regelmaat hebt, anders is dat niet te doen. Maar de wekker haat ik nog steeds, dat gelúid, bahDaarom geniet ik ook zo van mijn vakantie, nog 4 dagen, joepie
+1quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef de 7e pas weer te beginnen.
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws isquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leuk, gelijk het nieuws uit eerste hand van de nacht daarvoor....
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Kortom...klotequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Ikke wel .. doe helemaal niks ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.
Dus........gewoon lekker cosy thuis blijven.
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijfquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werk je in 't ziekenenhuis of zo? Anders vat ik 't niet.
Dan klinkt nieuws uit de eerste hand idd wel logischquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijf
De mijne ook.quote:
Jammer hoorquote:
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke wel .. doe helemaal niks ..![]()
Shit mijn pompom is ook weg
Nietusquote:
Oh ja toch welquote:
En hij is nu veranderd in een jonge God?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
en neem meteen Ian mee hier naartoe alstublieft
http://nl.youtube.com/watch?v=cJ7Ggo7kgkQquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een plassende ava voor NMNS
Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een passende ava voor NMNS
Echt waar NMNS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, stemming......Huub vliegt eruit....
Stemming !!!!!!!!!!!!!!!! WTFquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden.....quote:
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intiktquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zei je ook alweer NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwestie van door google halenquote:
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, geen commentaren op de streams hier hè?!![]()
Ja, als je googled zie je ons ook allemaal staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intikt[ afbeelding ]
Verwijder je dan je eigen post?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?
"Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden....."quote:
En nu ook de jouwe.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn zoektocht levert 't volgende op![]()
[ afbeelding ]
Het is wel een een leuke ondertitelquote:
Gniffel..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel een een leuke ondertitel.
*Surft naar de cos om te zien hoe lieke dit opneemt.*quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
Heb jij al iets Soury?quote:
een grote wat mij betreft....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij al iets Soury?
Hans Dorresteijn vind ik ook wel een beetje op NMNS lijken, qua stijl en dat is een compliment.
Best lastigquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij al iets Soury?
Hans Dorresteijn vind ik ook wel een beetje op NMNS lijken, qua stijl en dat is een compliment.
Ja, was ook niet zozeer vanwege de ava, maar meer omdat ik in de stijl en de humor van NMNS veel overeenkomsten zie met Hans Dorresteijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was ook niet zozeer vanwege de ava, maar meer omdat ik in de stijl en de humor van NMNS veel overeenkomsten zie met Hans Dorresteijn.
Dat relativerende cynisme, zelfreflectie en daar dan grappen over maken, een beetje morbide af en toe (zie begrafenisrituelen) en nog veel meer.
Voorbeeld: Het ging over begrafenissen, en toen zei NMNS: "Wen nou maar aan het idee dat je daar tien jaar ligt, als je de pech hebt dat je familie daar voor betaalt" ( graf dus) en dat vind ik humor van de bovenste plank.
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een grote wat mij betreft....
ik ook!quote:
Mijn explorer klapt als ik erop klik. Zal maar es opschoonenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook!
Zelfrelativeren met humor! zouden meer mensen moeten doen....![]()
zeg Pietje, nog meer van die linkjes... lig echt dubbel om die gekke japanners....
Ik ook, wie verzint die spelletjes, 't lijkt een soort levend mario brosquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg Pietje, nog meer van die linkjes... lig echt dubbel om die gekke japanners....
ik moet altijd vreselijk lachen om 'mquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.
japanners fierljeppenquote:
die ene, die zo op z'n nek landt, en dan doorlopen en in het water.... ow, pijn....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, wie verzint die spelletjes, 't lijkt een soort levend mario bros. Nog geen nieuwe
.
wow, spreek jij over de grens....quote:
Waarbij ik het niet kan nalaten dat ik soms denk dat hij depressiviteit speelt, omdat het hem geen windeieren legt......quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.
Denk je dat hij erg eenzaam is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet altijd vreselijk lachen om 'm
hij heeft ook een vogelboek geschreven. Briljant!
ja, kutdijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wow, spreek jij over de grens....
Suggesties waren het ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat...doen?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=x3Rw_3ky-uo
* PietjePuk007 moet huilen van 't lachen
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
Heb het kunnen zien.. Auw.. De humor grens ligt daar toch wel anders dan hier. Hebben jullie wel es die bananasplit filmpjes gezien van die Japanners.. Kolere echt vet hard.
Die is zoooo lief !!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=x3Rw_3ky-uo
* PietjePuk007 moet huilen van 't lachen
Omgekeerd gebeurt dat hier ook heel veel in de vorm van dreigen. "Als je niet dit, dan gebeurt dat", soms in erg bizarre vormen die welhaast traumatisch voor kids moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.
ja, dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat hij erg eenzaam is?
Dat sommige ouders dat doen, OK... maar gebeurt dat hier ook in TV-programnma's , "voor de lol"?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omgekeerd gebeurt dat hier ook heel veel in de vorm van dreigen. "Als je niet dit, dan gebeurt dat", soms in erg bizarre vormen die welhaast traumatisch voor kids moeten zijn.
Sjesus ... dat gaat wel ver.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.
en van die kleine kindjes die net kunnen lopen, in een skipakje, wat de bewegelijkheid ook niet ten goede komt, en die dan van een muurtje laten stuiteren. En dan niet troosten, maar laten liggen en doorfilmen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Idd niet voor nationale tv.......dat punt had ik even gemist.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sommige ouders dat doen, OK... maar gebeurt dat hier ook in TV-programnma's , "voor de lol"?
Weet wel dat die show met Wendy van Dijk en nog zo'n kwiebus, destijds behoorlijk ranzig was. Maar dat ging dan nog om volwássenen. Die moesten voor 1000 euro dan iets extreem ranzigs doen. En dan lekker voor de Aldi gaan staan natuurlijk.
Oh ja wat was dat ook alweer. Die gasten gingen echt uit de broek voor een briefie van 1000quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat sommige ouders dat doen, OK... maar gebeurt dat hier ook in TV-programnma's , "voor de lol"?
Weet wel dat die show met Wendy van Dijk en nog zo'n kwiebus, destijds behoorlijk ranzig was. Maar dat ging dan nog om volwássenen. Die moesten voor 1000 euro dan iets extreem ranzigs doen. En dan lekker voor de Aldi gaan staan natuurlijk.
Dus die familie, die stijf stond van de financiële en relationele problemen, werd pissed omdat ze voor de gek waren gehouden met een heerlijke vakantie? Wat een teringlijers zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ooit een tvprogramma gezien van een familie met erg veel problemen, waarbij een dochter deed alsof ze heel veel geld gewonnen had (of kreeg). Opeens familie helemaal blij, op vakantie naar een ver land (camera's mee, want dat was de enige restrictie). Alles ging goed, allemaal inlikken bij die dochter.
Na die tijd het verlossende woord, hele familie pissed.
Jups...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel.
magoe, wie niet. Je kan veel aanspraak hebben en je toch eenzaam voelen
Kon niet op de naam komen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja wat was dat ook alweer. Die gasten gingen echt uit de broek voor een briefie van 1000
over de rooie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja wat was dat ook alweer. Die gasten gingen echt uit de broek voor een briefie van 1000
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Kon niet op de naam komen!
Jij dus ook niet.![]()
Wie?
Ja, maar tijdens die vakantie dachten ze dat ze miljoenen gewonnen hadden. Dat was niet waarquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
Dus die familie, die stijf stond van de financiële en relationele problemen, werd pissed omdat ze voor de gek waren gehouden met een heerlijke vakantie? Wat een teringlijers zeg.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ah, ze hadden dus wèl die vakantie gratis gehad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar tijdens die vakantie dachten ze dat ze miljoenen gewonnen hadden. Dat was niet waar.
net als my big fat ugly fiancee ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, ze hadden dus wèl die vakantie gratis gehad.
Nou ja, nog steeds een kutstreek, maar toch iets minder erg.
Ik hou niet van dergelijke programma's. Tenenkrommend, en plaatsvervangende schaamte enzo.
Whahaha wat een stunt.. !!! geweldigquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaaf is dit![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ImBaVm7K6Do
met die krullebol, matthijs nogwat?quote:
Oh ja dat was iid super ranzigquote:
Oh de mijne ergens anders opquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
Whahaha wat een stunt.. !!! geweldig
Al viel mijn oog al gelijk op het bordje exit
Van boven ofquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met die krullebol, matthijs nogwat?
Dat vind ik toch wel een brug te ver hoor, maar goed, daar hebben ze toch een wat hardere humor dan hier denk ik. Ze lachen daar om de ergste wreedheden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ooit een tvprogramma gezien van een familie met erg veel problemen, waarbij een dochter deed alsof ze heel veel geld gewonnen had (of kreeg). Opeens familie helemaal blij, op vakantie naar een ver land (camera's mee, want dat was de enige restrictie). Alles ging goed, allemaal inlikken bij die dochter.
Na die tijd het verlossende woord, hele familie pissed.
ja, die baby ondersteboven in d'r jurk zeker....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh de mijne ergens anders op
Ja!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met die krullebol, matthijs nogwat?
Over de Rooiequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
ik had al zo het gevoel dat matthijs niet klopte....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Nu ga ik googlen ook.. momentje..
Matthias Scholten.
Tja.
Denk dat het bordje exit erger is als je daar naar loertquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die baby ondersteboven in d'r jurk zeker....
pwndquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Denk dat het bordje exit erger is als je daar naar loert
Ja schatje, ik weet het nuquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pwnden Blurk weet nu wat 't betekent
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een brug te ver hoor, maar goed, daar hebben ze toch een wat hardere humor dan hier denk ik. Ze lachen daar om de ergste wreedheden.
Zieligquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.![]()
Tot zover de SC-popquiz a gogo
Ja niet mijn maagquote:
het is voorbij grappig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.![]()
Tot zover de SC-popquiz a gogo
Zucht .. twee gedachtes ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je houdt het erg netjes deze keer......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #553] Waar we NMNS een nieuwe look geven
Een make over........van eerzaam burger naar zwerver en vieze oude man.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #553] Waar we NMNS een nieuwe look geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |