Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een passende ava voor NMNS
Echt waar NMNS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi, stemming......Huub vliegt eruit....
Stemming !!!!!!!!!!!!!!!! WTFquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden.....quote:
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intiktquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vind "De Denker" van Rodin wel bij NMNS passen..maar daar zal wel geen ava van zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat zei je ook alweer NMNSquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwestie van door google halenquote:
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg, geen commentaren op de streams hier hè?!![]()
Ja, als je googled zie je ons ook allemaal staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Das te regelen. Wat je al niet vind op google als je neem mij niet serieus intikt[ afbeelding ]
Verwijder je dan je eigen post?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?
"Ik denk het niet, maar iets in mij zegt......waarom eigenlijk niet. Ik zou het de ultieme naaistreek van Jaap vinden....."quote:
En nu ook de jouwe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |