+1quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoef de 7e pas weer te beginnen.
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws isquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leuk, gelijk het nieuws uit eerste hand van de nacht daarvoor....
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Kortom...klotequote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm de ervaring leert dat dat meestal naar nieuws is
Ikke wel .. doe helemaal niks ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, altijd weer sukkels die bijdehand doen met vuurwerk, vetes die uitgevochten worden, relationele problemen, dronken achter het stuur.
Dus........gewoon lekker cosy thuis blijven.
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijfquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werk je in 't ziekenenhuis of zo? Anders vat ik 't niet.
Dan klinkt nieuws uit de eerste hand idd wel logischquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
Nee dat snap ik, daar ook ellende op 1 januari. Werk voor een media bedrijf
De mijne ook.quote:
Jammer hoorquote:
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke wel .. doe helemaal niks ..![]()
Shit mijn pompom is ook weg
Nietusquote:
Oh ja toch welquote:
En hij is nu veranderd in een jonge God?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is helemaal ontkleed, onze SC, kale bedoening hoor.
Nachtzuster, kom terug!!! PLease, please, please.
Ik vind NMNS ook niet zo leuk meer, vond dat vieze ouwe mannetje veel leuker
en neem meteen Ian mee hier naartoe alstublieft
http://nl.youtube.com/watch?v=cJ7Ggo7kgkQquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt wel weer goed.....kwestie van tijd en geduld.....met of zonder vies oud mannetje....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Gaan we op zoek naar een plassende ava voor NMNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |