Oh ja dat was iid super ranzigquote:
Oh de mijne ergens anders opquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
Whahaha wat een stunt.. !!! geweldig
Al viel mijn oog al gelijk op het bordje exit
Van boven ofquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met die krullebol, matthijs nogwat?
Dat vind ik toch wel een brug te ver hoor, maar goed, daar hebben ze toch een wat hardere humor dan hier denk ik. Ze lachen daar om de ergste wreedheden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Heb uit die contreien een keer een filmpje gezien waarin ze tegen jonge kindjes zeiden dat hun moeder dood was. Heel erg huilen natuurlijk. Het publiek in de studio vond het kostelijk; en na het lachen, was er de vertedering om de blijdschap van het kindje wanneer de moeder ineens binnenkwam. Weird.
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ooit een tvprogramma gezien van een familie met erg veel problemen, waarbij een dochter deed alsof ze heel veel geld gewonnen had (of kreeg). Opeens familie helemaal blij, op vakantie naar een ver land (camera's mee, want dat was de enige restrictie). Alles ging goed, allemaal inlikken bij die dochter.
Na die tijd het verlossende woord, hele familie pissed.
ja, die baby ondersteboven in d'r jurk zeker....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh de mijne ergens anders op
Ja!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met die krullebol, matthijs nogwat?
Over de Rooiequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja wat was dat ook alweer. Die gasten gingen echt uit de broek voor een briefie van 1000
ik had al zo het gevoel dat matthijs niet klopte....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Nu ga ik googlen ook.. momentje..
Matthias Scholten.
Tja.
Denk dat het bordje exit erger is als je daar naar loertquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die baby ondersteboven in d'r jurk zeker....
pwndquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Denk dat het bordje exit erger is als je daar naar loert
Ja schatje, ik weet het nuquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
pwnden Blurk weet nu wat 't betekent
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een brug te ver hoor, maar goed, daar hebben ze toch een wat hardere humor dan hier denk ik. Ze lachen daar om de ergste wreedheden.
Zieligquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.![]()
Tot zover de SC-popquiz a gogo
Ja niet mijn maagquote:
het is voorbij grappig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De producer van een plaat van Lou Reed schjijnt het ook een keer bij zijn eigen kinderen te hebben gedaan. Voor het nummer The Kids, voor de plaat Berlin, was een opname van kinderen nodig die huiilend "Mommy! Mommy" snikten. De producer, Bob Ezrin, die later o.a. ook The Wall van Pink Floyd produceerde, wist wel een manier.![]()
Tot zover de SC-popquiz a gogo
Zucht .. twee gedachtes ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je houdt het erg netjes deze keer......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[DGK SC #553] Waar we NMNS een nieuwe look geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |