quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
tvp....
ow wachtIn Ians naam! FIPO!!!
Neem anders zijn avatar, als eerbetoon.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ian.....sofort melden bitte....
Denk dat ie daar zijn trots voor heeft. Jammer hoor Ian zelfs ik mis jequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Ian.....sofort melden bitte....
Zijn avatar is die hij van mij genomen heeft......in zijn laatste posting.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem anders zijn avatar, als eerbetoon.
De volgende dan..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik zomaar 't topic voor allerliefste Blurkie weggekaapt.
Trots is net ziets als principieel zijn. Uitermate belemmerend werkt dat.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ie daar zijn trots voor heeft. Jammer hoor Ian zelfs ik mis je
ben wel blij met een bepaalde mate van principeel zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trots is net ziets als principieel zijn. Uitermate belemmerend werkt dat.....
Ben meer van het delegeren. Kun jij geen poging doen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn avatar is die hij van mij genomen heeft......in zijn laatste posting.
Haal jij hem eens terug, als moderator is het een taak om de kudde bij elkaar te houden......je kunt ut!
Geeft niks hoor liefje, had ik maar sneller moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik zomaar 't topic voor allerliefste Blurkie weggekaapt.
Weet hij ook wel. Geef het effe tijd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die is geschikt om te kopen en op te pleuren....voor heel lange tijd.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh dis een mooie dame
Maar niet als ava geschikt denk ik
Mmm denk er iets anders over. Pricipes zitten mij iig nooit in de weg. Trots is misschien het verkeerde woord. Ik wijzig dat dan ook dat Ian uit principe opgetiefd is. Das beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Truste slaap welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |