Weet de precieze prijzen niet, maar je kan er denk ik vanaf een eurootje of 25 wel terecht hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
Blurk grijpt haar kansquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef -Blurk- het volgende:
..even tussendoor, de Doubletstraat, is dat die dure winkelstraat in den Haag?
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
eten?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kies vanavond voor chinees.....weet alleen nog niet wat
oliebolletjes......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
moet ik natuurlijk wel uit die kast gelaten worden......
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt het ook laten bezorgen NMNS, je moet je tijd wel uitzitten hè?
Uhm.... bij de combinatie chinezen en bolletjes, denk ik aan iets heel anders dan foe young hai en dergelijke..quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS gaat chinezen.....met lekkere bolletjes
heb je wel gelezen wat Geert schreef ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?
Nieuwe stijl SC.......quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Jappie het volgende:
Het EO virus heeft nu ook echt bij hem toegeslagen hoor...
Das op zich nog niets eens zo'n foute manier eik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nieuwe stijl SC.......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=wUp8QIYSQjE
Ik ga zo pannekoeken maken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien wil Talitha het wel halen voor me......
Met stroopquote:
Neem jij die zoete kleffe dingen idd maar..quote:
Ik ben er ook uit:quote:
Wat is een beroepsmatige TVP?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is een beroepsmatige TVP?
Sorry, maar ik weet het echt niet, en heb dat wel vaker voorbij zien komen, wil het nu graag weten.
Je kan toch zelf wel even prakken NMNS? Luilakquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben er ook uit:
Garnalen met cashewnoten
Geroosterde peking eend a al Kanton
Babi Pangang
Nu nog even die Chinees overtuigen dat hij deze drie gerechten maar samen moet voegen tot één en dan ben ik blij!!
Ajuus
Aha, bedankt Pietjequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], jij stelt echt de meest briljante vragen
.
Net doen alsof FOK! je beroep is (niet echt doen alsof, maar op FOK! doen alsof), en daarom verplicht een tvp (= terugvindpost) te plaatsen.
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat benne mensen van de KVB die voor de rigeering die topiks in de gatuh moetu houwe.
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het wordt hier steeds spannender, komt de AIVD straks ook nog?
O, vanwege het liplezenquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan moet je minder eten of voortaan een minder strakke legging aandoen.
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij de juiste vrouw vind ik zo'n cameltoe eik wel wat hebben juist.
Heerlijk, het was een Turkse pizza en een broodjequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was het lekker Bong? En wat héb je gegeten?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
quote:Cameltoe (letterlijk: kamelenteen) is een term die gebruikt wordt om aan te geven dat kleding zodanig strak om de schaamstreek van een vrouw zit dat de kleding zich tussen de schaamlippen wringt. Een cameltoe ziet er schematisch uit als \|/, wat enigszins lijkt op de vorm van een kamelenteen.
Nope...een Kamelenteen..Yak...getverquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet vragen, maar de nieuwsgierigheid gebiedt het me: wat is een cameltoe Jappie? Neem aan dat je niet kamelenteen bedoelt.
Talithje maakt pannekoekenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
Ik moet nog eten, maar heb nog niet besloten wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik ben ook tegen lijstjes maar dit durfde ik dan nog net te benoemenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met je mee, maar lijstjes zijn nogal relgevoelig hier dus ik zeg 't heel zachtjes.
Talithje is vegetarier, die heeft vast geen spek in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:18 schreef Jappie het volgende:
Talithje maakt pannekoeken..maar die met spek blijf je vanaf.
Vast wel. Maar niet hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die wilde plannen hebben met de jaarwisseling?
ik ga iedereen verslaan met Risk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ga iedereen verslaan met Risk!
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feestenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:40 schreef BONG4002 het volgende:
Vooral dat vraagteken achter gezellig moest ik even om gniffelen Gertquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ik doe het iig rustig an!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, pas na twaalf uur Bong, tot die tijd gewoon lekker thuis, en daarna feesten
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?quote:
Uhuh, doe mij ook de onechte maar.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Of jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jappie, wat ziet een kamelenteen er goor uit zeg, de échte dan
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje afwijken van het normale schema of moet je daar dan weer erg voor boeten? Qua hoofdpijn bedoel ik?
Ik bedoelde ook de échte kamelenteen Pietje, was blij dat ik al gegeten had toen ik dat zag.quote:
huiselijke kring....quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan gezellig (?) in huiselijke kring, of hier?
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteelquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik kúnnen afwijken, maar aangezien ik niet meer gewend ben om (veel) te drinken moet ik erg oppassenIk zal er niet direct hoofdpijn van krijgen maar nu ik toch gewend ben om het schema strak te houden probeer ik daar zo min mogelijk van af te wijken
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Sentimenteel van bierquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
Ach, zonder drank kan je ook feesten toch? Was laatst ook de BOB, maar heb me prima vermaakt hoor, je merkt dan alleen hoe stierlijk vervelend dronken mensen kunnen zijn als je daar tussen staat met je cola'tje en dat je zelf precies zo bent als je gedronken hebt, lastig, aanhalig en sentimenteel
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sentimenteel van bier. Nee, 't is meer dat je meer durft te zeggen, nog meer slechte grappen maakt, deze slechte grappen leuk vindt (dat is slecht
) en idd een beetje aanhalig
.
...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errugquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal heus een drankje hier of daar nemen, maar houd de tax goed in de gaten!!
Idd is het minder leuk als de rest zo bezopen als een konijn is en jij daar nuchter tussenstaat, al heeft het ook wel weer iets om dan goed te observeren hoe mensen zijn als ze in beschonken toestand verkeren!
Wat versta je onder sentimenteel gedrag danquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ik kan je verzekeren dat je van witte wijn héél sentimenteel kunt worden Pietje en erg aanhalig ook
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat je je dan realiseert dat jijzelf de vorige keer precies zo was......errug
Wissel je wel afquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaagquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Soury!
Dag Bong, tot morgenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu hield ik het meestal al goed in de gaten als ik zelf had gedronken maar nuchter is het toch meer "safe" zegmaar
Ik ga nu trouwens zwaar offline om morgen weer even op te duiken dus een hele fijne en vooral rustige avond toegewenst!
Tot ziens!
hadde ge dan zoveel gezopen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
Gisteren te veel aan de zuip geweest Soury?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee Buuvie en alle andere, tering wat was ik brak vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |