*Surft naar de cos om te zien hoe lieke dit opneemt.*quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
Dus ik mag niet zeggen dat Jaap Huub er zojuist in heeft gehouden?
Heb jij al iets Soury?quote:
een grote wat mij betreft....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij al iets Soury?
Hans Dorresteijn vind ik ook wel een beetje op NMNS lijken, qua stijl en dat is een compliment.
Best lastigquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij al iets Soury?
Hans Dorresteijn vind ik ook wel een beetje op NMNS lijken, qua stijl en dat is een compliment.
Ja, was ook niet zozeer vanwege de ava, maar meer omdat ik in de stijl en de humor van NMNS veel overeenkomsten zie met Hans Dorresteijn.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was ook niet zozeer vanwege de ava, maar meer omdat ik in de stijl en de humor van NMNS veel overeenkomsten zie met Hans Dorresteijn.
Dat relativerende cynisme, zelfreflectie en daar dan grappen over maken, een beetje morbide af en toe (zie begrafenisrituelen) en nog veel meer.
Voorbeeld: Het ging over begrafenissen, en toen zei NMNS: "Wen nou maar aan het idee dat je daar tien jaar ligt, als je de pech hebt dat je familie daar voor betaalt" ( graf dus) en dat vind ik humor van de bovenste plank.
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
een grote wat mij betreft....
ik ook!quote:
Mijn explorer klapt als ik erop klik. Zal maar es opschoonenquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook!
Zelfrelativeren met humor! zouden meer mensen moeten doen....![]()
zeg Pietje, nog meer van die linkjes... lig echt dubbel om die gekke japanners....
Ik ook, wie verzint die spelletjes, 't lijkt een soort levend mario brosquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
zeg Pietje, nog meer van die linkjes... lig echt dubbel om die gekke japanners....
ik moet altijd vreselijk lachen om 'mquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.
japanners fierljeppenquote:
die ene, die zo op z'n nek landt, en dan doorlopen en in het water.... ow, pijn....quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook, wie verzint die spelletjes, 't lijkt een soort levend mario bros. Nog geen nieuwe
.
wow, spreek jij over de grens....quote:
Waarbij ik het niet kan nalaten dat ik soms denk dat hij depressiviteit speelt, omdat het hem geen windeieren legt......quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb Hans Dorrsteijn weleens zien optreden, in een depressieve periode van zijn leven ( is waarschijnlijk altijd zo) en heb zelden zo gelachen.
Denk je dat hij erg eenzaam is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet altijd vreselijk lachen om 'm
hij heeft ook een vogelboek geschreven. Briljant!
ja, kutdijkquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wow, spreek jij over de grens....
Suggesties waren het ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat...doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |